abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:20:34 #26
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17945024
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef 172pk het volgende:

[..]

moet je daarvoor de gevangenis in joh
Nah, ze wilden me vast gewoon een hak zetten
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:22:30 #27
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17945069
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef 172pk het volgende:

[..]

moet je daarvoor de gevangenis in joh
Ja.
Staatsmongool.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:22:59 #28
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17945081
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:20 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

Nah, ze wilden me vast gewoon een hak zetten
Hoe hotellerig is het daar trouwens?
Is er teevee enzo?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17945323
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:22 schreef Piro het volgende:

[..]

Ja.
Staatsmongool.
je oma met haar houten poot is een staatsmongool
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:46:01 #30
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17945613
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:33 schreef 172pk het volgende:

[..]

je oma met haar houten poot is een staatsmongool
Hoe voelt dat nou, verstandelijk gehandicapt te zijn?
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:51:20 #31
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17945766
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:22 schreef Piro het volgende:

[..]

Hoe hotellerig is het daar trouwens?
Is er teevee enzo?
Nee, een hotel is het beslist niet...

In sommige gevangenissen is er TV, in anderen niet... maar als-ie er is, dan mag die meestal maar een uurtje per dag aan ofzo, daarna gaat de stroom er af...

Ik heb één gevangenis meegemaakt met TV overdag en zelfs met douche op cel, maar dat was nog de meest klote-tent van allemaal... ze lieten je er op je cel zitten tot je dreigde een fosiel te worden...

Maar weet je, het gaat hem eigenlijk ook niet zo om wat er aanwezig is aan materialen...
Kijk, stel: je wordt een half jaar opgesloten in je eigen huiskamer met al je eigen spullen erin en de rolluiken naar beneden...dan is dat nog klote, ondanks de spullen...

Daar valt nog aan toe te voegen dat je slechts één keer per week bezoek mag ontvangen van maximaal 3 personen...

[ Bericht 3% gewijzigd door TheDon18 op 24-03-2004 20:59:26 ]
pi_17946132
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

In sommige gevangenissen is er TV, in anderen niet... maar als-ie er is, dan mag die meestal maar een uurtje per dag aan ofzo, daarna gaat de stroom er af...

Ik heb één gevangenis meegemaakt met TV overdag en zelfs met douche op cel, maar dat was nog de meest klote-tent van allemaal... ze lieten je er op je cel zitten tot je dreigde een fosiel te worden...

Maar weet je, het gaat hem eigenlijk ook niet zo om wat er aanwezig is aan materialen...
Kijk, stel: je wordt een half jaar opgesloten in je eigen huiskamer met al je eigen spullen erin en de rolluiken naar beneden...dan is dat nog klote, ondanks de spullen...

Daar valt nog aan toe te voegen dat je slechts één keer per week bezoek mag ontvangen van maximaal 3 personen...

Hoe oud ben je nu eigenlijk? 18?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:14:19 #33
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17946231
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu eigenlijk? 18?
18 ja... 03-07-1985...
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:19:17 #34
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_17946335
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:14 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

18 ja... 03-07-1985...
Zo jong nog.
Jammer dat je dat hebt mee moeten maken, en ik vraag me af of je nou iets positiefs hebt meegekregen door die gevangenisstraf.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_17946338
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:14 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

18 ja... 03-07-1985...

Moet je dan naar de gevangenis? Niet naar een jeugd iets ofzo?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_17946352
volgens mij heeft hij het over huisarrest door zijn ouders
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:32:38 #37
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17946667
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Moet je dan naar de gevangenis? Niet naar een jeugd iets ofzo?
Ja, je hebt groepen voor jeugd, jong volwassenen -en volwassenen...

Je kunt strafrechtelijk vervolgd worden vanaf je twaalfde...
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:34:39 #38
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17946715
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef 172pk het volgende:
volgens mij heeft hij het over huisarrest door zijn ouders
Vind een enge ziekte en kruip ermee in bed.
Kutnewbie.
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:36:37 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17946768
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan wat je instelling is, ik heb geen moeite met gevangenschap zolang ik me maar bezig kan houden, als er de mogelijkheid is tot een bibliotheek (wat met ons rechtssysteem ongetwijfeld zo zal zijn) dan lees ik die helemaal leeg.
Tel daarbij op dat je een bed hebt om in te pitten en nog enigzins privacy hebt en het is zo slecht niet.
Als ik daarintegen in Bang Kwang zou vastzitten zou ik helemaal gestoord worden.
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:39:16 #40
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17946830
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo jong nog.
Jammer dat je dat hebt mee moeten maken, en ik vraag me af of je nou iets positiefs hebt meegekregen door die gevangenisstraf.
Veel positiefs leer je er niet hoor... meer dingen als ''hoe steel ik een auto'' of ''hoe breek in in zonder herrie te maken''... maarja, het is natuurlijk aan jezelf wat je met die info doet...

Wel ben ik bijvoorbeeld een stuk assertiever geworden, en ook qua fysieke zelfverdediging ben ik erop vooruit gegaan, best positief dus
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:02:19 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_17947470
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

Veel positiefs leer je er niet hoor... meer dingen als ''hoe steel ik een auto'' of ''hoe breek in in zonder herrie te maken''... maarja, het is natuurlijk aan jezelf wat je met die info doet...

Wel ben ik bijvoorbeeld een stuk assertiever geworden, en ook qua fysieke zelfverdediging ben ik erop vooruit gegaan, best positief dus
Misschien positief in jou ogen, maar waarschijnlijk niet de bedoeling van de gevangenisstraf.
Ik vind gevangenisstraf zowiezo een straf die geen zin heeft, behalve dan dat je op hol geslagen mensen tijdelijk van de straat haalt.
Maar wat voor nut heeft dat als ze met dezelfde instelling weer vrij komen?

Wat ik uit jouw antwoord op maak, is dat je nu beter kunt vechten, beter kunt schelden, en wat trucjes hebt geleerd waardoor je de volgende keer minder snel zult worden gepakt.
Wat ik je niet heb horen zeggen, is dat je spijt hebt als haren op je hoofd dat je die domme dingen hebt gedaan.
Dus is die hele gevangenisstraf volgens mij gewoon weggegooid geld geweest.
Correct me if I'm wrong
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:30:58 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17948231
Boven aan staat gewoon de geen met het meeste respect. En de grootste macht buiten de gevangenis. Denk aan een grote drugs baron. Want als jij ruzzie maakt met zo iemand. En je hebt peg dan word je spontaan koud als je buiten komt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:32:45 #43
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17948267
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Misschien positief in jou ogen, maar waarschijnlijk niet de bedoeling van de gevangenisstraf.
Ik vind gevangenisstraf zowiezo een straf die geen zin heeft, behalve dan dat je op hol geslagen mensen tijdelijk van de straat haalt.
Maar wat voor nut heeft dat als ze met dezelfde instelling weer vrij komen?

Wat ik uit jouw antwoord op maak, is dat je nu beter kunt vechten, beter kunt schelden, en wat trucjes hebt geleerd waardoor je de volgende keer minder snel zult worden gepakt.
Wat ik je niet heb horen zeggen, is dat je spijt hebt als haren op je hoofd dat je die domme dingen hebt gedaan.
Dus is die hele gevangenisstraf volgens mij gewoon weggegooid geld geweest.
Correct me if I'm wrong
Nee, dat begrijp je effe verkeerd, met assertief bedoel ik gewoon op een normale manier, niet agressief ofzo... ik ben sowieso niet iemand met een grof taalgebruik...

en die zelfverdediging is altijd handig als je het ooit nodig hebt... overigens heb ik nog nooit gevochten, dat is simpelweg nooit nodig geweest... nooit meegemaakt dat iemand met een honkbalknuppel uit het struikgewas kwam springen tenminste

Schuldgevoel dat is een ander verhaal... ik weet enkel wat goed of slecht is omdat ik het ooit heb gehoord, maar ik krijg geen last van mn geweten als ik regels aan mn laars lap...
niet-geïntegreerde gewetensfunctie dus...
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:40:34 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17948447
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:36 schreef Piro het volgende:
Als ik daarintegen in Bang Kwang zou vastzitten zou ik helemaal gestoord worden.
Zijn inderdaad twee verschillende werelden..

Maar toch denk ik niet dat je nu kan zeggen hoe jouw instelling is zou je in een Nederlandse gevangenis terecht komen.
De psychologische omstandigheden moet je niet onderschatten... ook die voor je naasten niet...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:42:56 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17948497
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:32 schreef TheDon18 het volgende:
Schuldgevoel dat is een ander verhaal... ik weet enkel wat goed of slecht is omdat ik het ooit heb gehoord, maar ik krijg geen last van mn geweten als ik regels aan mn laars lap...
niet-geïntegreerde gewetensfunctie dus...
Wordt je gewetensfunctie nog gereintegreerd, door therapie oid?
Zal toch wel?
Zet dat zoden aan de dijk?
pi_17948518
Er stond onlangs een mooi artikel in de ID-T magazine over die Ramond K. Die kerel heeft in de VS vastgezeten. Moet je dat maar eens opzoeken, hoe het er daar aan toe gaat. Dat is wel even andere koek.
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:44:16 #47
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17948532
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:36 schreef Piro het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan wat je instelling is, ik heb geen moeite met gevangenschap zolang ik me maar bezig kan houden, als er de mogelijkheid is tot een bibliotheek (wat met ons rechtssysteem ongetwijfeld zo zal zijn) dan lees ik die helemaal leeg.
Tel daarbij op dat je een bed hebt om in te pitten en nog enigzins privacy hebt en het is zo slecht niet.
Daar moet ik je wel deels gelijk in geven... zelfs de grootste straat-criminelen gaan daar lezen..
Maar er zit wel een beperking aan het aantal boeken dat je mag lenen, en je mag ook beslist niet zomaar slapen waneer het je uitkomt...

Maar die vrijheid ga je toch erg missen hoor, al is het inderdaad een stuk beter als in Bang Kwang
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:47:37 #48
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17948618
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:22 schreef TheDon18 het volgende:

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het wel
Wat mag je meenemen aan persoonlijke spullen is daar een limiet aan?
Begrijp dat communicatiemiddelen uitgesloten zijn maar hoe staan ze tegenover laptops en dergelijke.
Hoeveel stopcontacten heb je en hoe zit het met verbruik.
Ben nou niet echt een sociaal persoon kan je je afzijdig houden of is het beter om te intergreren.
Sport verplicht of op vrijwillige basis.
Hoe zit het met werk niet zozeer als verdienste maar meer als afleiding hoorde dat het erg tegenvalt tegenwoordig om geschikt werk voor gevangenissen te vinden.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:50:45 #49
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17948670
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wordt je gewetensfunctie nog gereintegreerd, door therapie oid?
Zal toch wel?
Zet dat zoden aan de dijk?
Nee... de laatste keer ben ik direct na de observatie-periode naar huis gestuurd, omdat ik de meest gezonde patiënt was die ze hadden meegemaakt, er er simpelweg niets was waarvoor een opname nodig was...

Volgende week ga ik nog een keer terug, maar dan om mn spullen op te halen die ik daar had laten slingeren bij mijn vertrek...
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:55:04 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17948785
Je hoeft ook niet vanuit reclassering of van de rechtbank na je detentie met een therapeut te gaan praten?
Gemiste kans, lijkt me.
Moest mijn ex namelijk wel, maar die was blijkbaar te oud om te leren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')