Als je die 10 euro wilt verdienen, zou ik Alice van de eerste plek af halen hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:36 schreef funmaster het volgende:
Trouwens, ik heb een poule gemaakt van wie Idol 2004 wordt, en als die klopt, krijg ik 10 Euro van mijn vader![]()
![]()
![]()
Maar goed, de lijst:
1: Alice
2: Boris
3: Marlies
4: JK
5: Maud
6: Eric
7: Irma
8: Ron
9: Robin
10: Meike
Kijken of de geit vandaag mag vertrekkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:26 schreef schatje het volgende:
*schopje*
Ik heb er zin in![]()
.
Hoop dat hetzelfde vanavond bij Alice gebeurt!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:22 schreef funmaster het volgende:
De presentator valt weg bij Yorin FM
Dubbelpost...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef funmaster het volgende:
Maurice Verschuuren (Yorin FM) denkt overigens dat Alice vanavond NIET vertrekt.
Het zal me niets verbazen als HJ ervoor zorgt dat haar microfoon wordt gesaboteerdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef showercap het volgende:
[..]
Net als bij die Marieke vorig jaar, dat haar microfoon het niet doet!![]()
Sorry maar ik vind je nieuwe icoontje afschuwelijk, het lijkt wel of Alice's hoofd daar misvormd isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef funmaster het volgende:
Van mij mag 'iequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als HJ ervoor zorgt dat haar microfoon wordt gesaboteerd
En nu (hoe toepasselijk): Idols - I've got the music in me.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:35 schreef Christine het volgende:
Ik hoor het ook net.
Lekker liedje nuHillary Duff.
Van mij ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:38 schreef showercap het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie![]()
Alice zie ik nou niet echt als competitie voor iemand als Boris.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo? Hekel aan een beetje competitie? Bang dat Alice wint??
Dan is het toch ook niet erg als haar microfoon het niet doet?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Alice is qua zang geen competitie voor Boris
Hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef showercap het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet erg als haar microfoon het niet doet?
Waarschijnlijk scoort ze er zelfs punten mee, want dan vinden mensen haar weer zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |