zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef schatje het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als Boris ineens moet optiefen.
Dat zou ik zo snel niet zeggen. Het is zeer zeker raar dat dat mens nog steeds door is, ten koste van ron en robin. Maar msn is ook niet echt representatief voor nederland hoor. De meeste zijn erg jong die daar stemmen, terwijl bij idols er ook oudere mensen stemmenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:35 schreef stay_fun het volgende:
Dan is het compleet doorgestoken kaart....
De complete poll waar ik het over had:
< cijfers >
Ach ja MSN, dan weet je wat je kan verw8enquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:35 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Dan is het compleet doorgestoken kaart....
De complete poll waar ik het over had:
Marlies 5% 1176 stemmen
Alice 54% 11548 stemmen
Maud 6% 1193 stemmen
Irma 7% 1574 stemmen
JK 8% 1788 stemmen
Eric 11% 2346 stemmen
Boris 8% 1822 stemmen
Totaal aantal stemmen: 21447
Het sloeg ook nergens op dat Hind vorig jaar de finale niet haaldequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopen van Gucci tasjes dan in een inschatting te maken die werkelijks echt helemaal nergens op slaat.
Allemaal leuk en aardig, maar bij Idols gaat het niet om tegenstemmen. Als je vorig jaar zo'n poll had gehouden had Jim bovenaan gestaan. Mensen met veel fans hebben automatisch veel tegenstanders, zeker in het geval van Alice.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Gelukkig maar: 54% dat is in dit geval11.548 stemmen
Die "doos" ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
En ook daar is die doos het meest genoemd...
Whahah kansloze drogreden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:38 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ach ja MSN, dan weet je wat je kan verw8en
IDD moet er aardiger gedaan worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die "doos" ?
Kan het nog oneerbiediger?
Dat verdwijnen van Ron daar snap ik nog steeds geen flikker van nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat Hind vorig jaar de finale niet haalde, en volgens velen sloeg het ook nergens op dat Eric en Alice afgelopen week ten koste van Ron doorgingen, dus als je zo gaat beginnen...
Ow ja hoor, dat kan. Maar dat laat ik maar achterwege. Ik raak je zeker omdat ik je idool afkraak?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die "doos" ?
Kan het nog oneerbiediger?
Ga je dit iedere 39 minuten doen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:39 schreef funmaster het volgende:
Ik zit er klaar voor! Nog 2 uur en 21 minuten!
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ga je dit iedere 39 minuten doen?![]()
Geen idee.. kvroeg me ook al af?! ..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:01 schreef funmaster het volgende:
Waarom is het hier zo rustig?
We zitten nog bijna 2 uur voor de uitzending hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Geen idee.. kvroeg me ook al af?! ..
Dat had je vast ook gezegd tegen diegene die je drie weken geleden had verteld dat Alice er nu nog in zou zitten en Ron en Robin eruit zouden zijn. Zo'n gekke gedachte is het niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
zou, als, wat als dit of dat... het is niet realistisch wat je zegt. Misschien ben je beter in het kopen
van Gucci tasjes dan in een inschatting te maken die werkelijks echt helemaal nergens op slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |