Dan had je vaker op em moeten stemmen.... het scheelde maar een paar honderd stemmen, dusseh...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik blijf verbitterd. :-P
Ach joh... lachen tochquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind dat altijd zo belachelijk als ze gaan roepen dat het maar HEEEEL weinig scheelde ..
beLACHElijk ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach joh... lachen toch
Ik ga exact hetzelfde doen!!! Right on!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen stem ik op Boris, want die is de beste
En op Alice, want dat zorgt voor het show- en soapgehalte
Een mooie volle cup B is prachtig hoor!! Kijk de Cup-maat an sich hoeft niet de doorslag te geven... mooie strakke handvolle tieten zijn Heeeeerlijk!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wat is er zo boeiend aan Alices tieten dan, ze heeft volgens mij een cupje b ofzo, niets bijzonders.
Whahaa ..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:13 schreef RobinL het volgende:
[..]
Een mooie volle cup B is prachtig hoor!! Kijk de Cup-maat an sich hoeft niet de doorslag te geven... mooie strakke handvolle tieten zijn Heeeeerlijk!!!!
Maar volgens mij heeft ze zelfs van C75... Who cares als ze er maar lekker mee kan schudden!
Precies... Ik den er net zo over!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling dat Alice wint, zeker niet! Maar ze mag er nog wel een paar weken in blijven, mijn part tot de finale.
Van mij mag ze gelijk naar huis vanavond! Doeg Alicequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling dat Alice wint, zeker niet! Maar ze mag er nog wel een paar weken in blijven, mijn part tot de finale.
Bij Alice kijken wij altijd even naar Teletekst.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef Cee het volgende:
Ik gebruik JK juist altijd als plaspauze.
Ik de reclamequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef Cee het volgende:
Ik gebruik JK juist altijd als plaspauze.
En wat als Alice tóch nog een ronde doorgaat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:44 schreef showercap het volgende:
[..]
Van mij mag ze gelijk naar huis vanavond! Doeg Alice![]()
Het bier staat koud, snacks en troep is in huis, wij zijn er klaar voor![]()
Nah, die gebruik ik altijd om even de voorgaande optredens te 'jureren' met m'n mede Idols-freaks.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik de reclame
Ik ook! Ben toch bang dat ik iets mis...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik de reclame
Er is naast bier ook voldoende wodka en beerenburg in huisquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:46 schreef funmaster het volgende:
[..]
En wat als Alice tóch nog een ronde doorgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |