Ben het er eigenlijk helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik vond Irma nu minder goed dan de vorige twee keren (nog steeds wel goed btw), maar 'het publiek' is het blijkbaar structureel met me oneens wb Irma. Maud gaf me kippenvel, Eric en Alice kunnen niet zingen, Boris viel ook tegen, maar niet zo erg dat ie een exit verdient en uhm Ron, tja ik zal m niet missen. En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
Marlies was het dieptepunt van de avondquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
Ik besef opeens dat ik JK helemaal vergeten benquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik vond Irma nu minder goed dan de vorige twee keren (nog steeds wel goed btw), maar 'het publiek' is het blijkbaar structureel met me oneens wb Irma. Maud gaf me kippenvel, Eric en Alice kunnen niet zingen, Boris viel ook tegen, maar niet zo erg dat ie een exit verdient en uhm Ron, tja ik zal m niet missen. En Marlies moet ik nog ff zien, want ik heb het zaterdag gemist
En zei tegen Reinout "Houd toch op met je stomme vragen"quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Ze kapte H-J wel mooi af midden in zijn zin...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:57 schreef JohnDDD het volgende:
Marlies is echt geil (als Britney)
Ik had je opmerking nog niet eerder gelezen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Hoe hypocriet
Nee, dat sloeg op de volgende regel in haar liedje, volgens mijquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zag je Marlies na dat eerste couplet zo'n "nee" beweging met dr hoofd maken, zelf vond ze het waarschijnlijk dus ook slecht.
Ja, als je het zo bekijkt. Maar je hoeft niet te kiezen tussen deze twee personen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:58 schreef showercap het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef showercap het volgende:
Ok, bij Eric ook wel. Maar dat lijkt me een aardige gozer/hij komt sympathiek op me over, dus ik vergeef het hem.
Verder heeft nog geen kandidaat een nummer vals gezongen wat ik leuk vind.
[..]
Ik had je opmerking nog niet eerder gelezen...
Maar wat is er hypocriet aan? Als er 2 mensen naar mijn mening vals zingen, Eric en Alice, en ik moet kiezen, dan kies ik 1000 keer liever voor een sympathieke gozer met zelfspot en humor, dan een arrogante muts.
Ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik kies niet altijd voor degene die het meeste kritiek krijgt.... wat dat betreft doet Alice mij inderdaad wel aan Jeanette denken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik had verwacht dat jij als Jeanette fan toch ook wel wat meer gevoel voor Alice zou hebben. Helaas dus..
Dat zinnetje 'dat vergeef ik hem' had ik beter iets aan toe kunnen voegen in de trant van 'ik vergeef het hem wel, en Alice niet'.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:53 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt. Maar je hoeft niet te kiezen tussen deze twee personen.
Bovendien, iemand vergeven dat ie vals zingt omdat ie sympathiek is, ok dat kan, als ie het onder de douche doet ja mee eens zou ik m ook vergeven , maar niet als het om 's lands grootste zangwedstrijd gaat.![]()
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..![]()
Alice gaat die week erna pas uit dnek ikquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.
Ik merk wel in mijn omgeving, dat steeds meer mensenhaar aardig en goed gaan vinden......
Irmaquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt....en die heeft mijn 3 weken niet in de steek gelaten, dat Alice er zaterdag nog niet uitgaat. Er gaat wel een meisje uit, maar niet Alice.......ik weet niet, iik voel dat gewoon.
Ik merk wel in mijn omgeving, dat steeds meer mensenhaar aardig en goed gaan vinden......
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Irma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |