Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef showercap het volgende:
Ok, bij Eric ook wel. Maar dat lijkt me een aardige gozer/hij komt sympathiek op me over, dus ik vergeef het hem.
Verder heeft nog geen kandidaat een nummer vals gezongen wat ik leuk vind.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:21 schreef showercap het volgende:
[..]
Nu heb ik het!
Alice moet 'Traffic' van Tiesto zingen!!!!!!!![]()
Of 'time to say goodbye' van Madonna (in discoversiequote:Op woensdag 24 maart 2004 13:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Tsja, tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dat nummer van The Jackson Five gewoon een vrolijk nummer vind, niet één van mijn favorieten maar goed....Nelly Furtado vind ik gewoon leuk. En tsja, als die arrogante muts dan dat nummer zingt, dan baal ik daar van.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Axel F. van Jan Hammerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:21 schreef showercap het volgende:
[..]
Nu heb ik het!
Alice moet 'Traffic' van Tiesto zingen!!!!!!!![]()
Ik zei overigens ook dat andere kandidaten ook WEL dingen hebben gezongen die ik leuk vind, zoals bijvoorbeeld dat nummer van Trijntje wat Maud zaterdag zong, en Stevie Wonder blijft ook altijd wel Ok, maar Irma zong het NIET vals. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu verkapt dat Alice -net als jij uiteraard- bijzonder veel smaak heeft?
Nee joh. Maud gaat er nog niet uit... eerst Alice en Eric er uit.. zou wel zo terecht zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zeg voor op de kruk zaterdag: JK, Maud, Eric, en dan Maud eruit.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Maud is een grijze mus die redelijk zingt. Reden zat om Maud er als eerste uit te knikkeren. Die heeft eigenlijk niets in een programma als Idols te zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee joh. Maud gaat er nog niet uit... eerst Alice en Eric er uit.. zou wel zo terecht zijn![]()
.
Wat versta jij dan onder een 'Idol' ? .. Iemand die vreselijk zingt en vreselijk irritant doet? ..quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud is een grijze mus die redelijk zingt. Reden zat om Maud er als eerste uit te knikkeren. Die heeft eigenlijk niets in een programma als Idols te zoeken.
Een Idol? Het meest positieve plaatje is een lekkere meid of jongen met een goede uitstraling en een fantastische stem. Die combinatie is vrij zeldzaam, dus dan wordt het wegstrepen. Wel denk ik dat het belangrijk is dat een Idol er echt goed/lekker uitziet. Dan heeft Jamai denk ik ook de das om gedaan. Een zangstem valt in een studio heel goed bij te spijkeren, ook dat blijkt iedere dag weer op de radio.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder een 'Idol' ? .. Iemand die vreselijk zingt en vreselijk irritant doet? ..
mee eens! Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eens! Helemaal mee eens!
Alice wordt er keihard uitgekegeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen. Ben alleen bang dat het anders gaat worden. Ik vrees voor Alicejuh..![]()
Ik ben er ook bang voor ja. Wel is het zo dat ik dat afgelopen 2 weken ook dacht maar het kan gewoon niet goed blijven gaan. Helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Alice wordt er keihard uitgekegeld.
De jury was zo positief omdat ze nu eindelijk een commercieel nummer zong.. en omdat ze graag willen dat zij er in blijft.. (denk ik)quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu weer met Idols op de achtergrond...
Eerlijk gezegd valt Irma me wel tegen hoor... Ik snap niet zo goed dat de jury zo positief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |