Nee, ik heb geen dyslexie, maar ik heb moeite met lastige boeken, ik bedoel... ik snap minder snel goed wat er wordt bedoeld enzo...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan het dat je moeite met lezen hebt 'omdat je doof bent' ?
is dat dan niet gewoon dyslexie?
Het is ook een prachtig, maar lastig boek.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:07 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen dyslexie, maar ik heb moeite met lastige boeken, ik bedoel... ik snap minder snel goed wat er wordt bedoeld enzo...
of je gaat lekker in het kleuteronderwijs aan de slagquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:11 schreef amaranta het volgende:
dan kies je een makkelijk boek
bijvoorbeeld nijntje pluis gaat naar de school
misshien doe ik dat alquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
of je gaat lekker in het kleuteronderwijs aan de slag
liefst wel, want voor hoger lijkt jouw intelligentieniveau me tamelijk ongeschiktquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
misshien doe ik dat al
misschien ook niet
kom je dan langs, dan kan ik je nog wat bijbrengen, is in jouw jeugd namelijk ergens misgegaanquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
liefst wel, want voor hoger lijkt jouw intelligentieniveau me tamelijk ongeschikt
Whahahaa, nee schat, ik kom niet bij je langs.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
kom je dan langs, dan kan ik je nog wat bijbrengen, is in jouw jeugd namelijk ergens misgegaan
euh, dat wist je niet...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:26 schreef amaranta het volgende:
ja ja
ik wilde JUIST aantonen dat ik heel goed wist waar het boek over ging
... nou moet je geen dingen gaan ontkennenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:44 schreef amaranta het volgende:
nee, bint gaat over een aardappel
ik heb het boek namelijk wel gelezen
Dat noemen ze sarcasme.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
... nou moet je geen dingen gaan ontkennen
bedanktquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat noemen ze sarcasme.
misschien moet je al mn posts maar eens lezenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
euh, dat wist je niet...
[..]
... nou moet je geen dingen gaan ontkennen
Ja, ik heb mijn antwoord... omdat ik doof ben, heb ik moeite met Nederlands. De Nederlandse Gebarentaal is mijn moedertaal en Nederlands is mijn tweede taal. Daarom heb ik moeite mee, snap je? En ja, ik ben al gewend dat ik gediscrimineerd word, dat gebeurt toch al dagelijks...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:30 schreef Kontiki het volgende:
Nou, topicstarter heeft zijn antwoord.
Maar eh, ok je hebt moeite met een boek interpreteren. Maar wat heeft dat met doof zijn te maken?
En dan ook nog mensen gaan betuchten van discriminatie..... Meneer het slachtoffer
Zoals hier op FOKquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:31 schreef punksquad het volgende:
jesus man, je niveau is echt bedroevend laag, doe je mavo, of hoe heet dat tegenwoordig weer, je bent in ieder geval niet zo scherp. ik heb hem ook gehad op school en was een de makkelijkst snelste boekjes, in de tijd dat jij na zit te dneken wat iedereen bedoeld had je hem uit kunnen hebben.
nou zegquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn antwoord... omdat ik doof ben, heb ik moeite met Nederlands. De Nederlandse Gebarentaal is mijn moedertaal en Nederlands is mijn tweede taal. Daarom heb ik moeite mee, snap je? En ja, ik ben al gewend dat ik gediscrimineerd word, dat gebeurt toch al dagelijks...
dat is echt onzinquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn antwoord... omdat ik doof ben, heb ik moeite met Nederlands. De Nederlandse Gebarentaal is mijn moedertaal en Nederlands is mijn tweede taal. Daarom heb ik moeite mee, snap je? En ja, ik ben al gewend dat ik gediscrimineerd word, dat gebeurt toch al dagelijks...
Goed, je gelooft het dan maar nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou zeg
volgens mij valt dat reuze mee.
en met de taal zal het ook wel meevallen.
jezus zeg wat doe jij aanvallend.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:37 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Goed, je gelooft het dan maar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |