Scherpquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben je doof aan je ogen?
wat zij zei!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben je doof aan je ogen?
lieverd, dat boek heeft werkelijk niets met aardappelen van doen. Ga jij maar ff naar de psychiater en zit TS niet zo te dissen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:53 schreef amaranta het volgende:
g-a m-a-a-r s-n-e-l n-a-a-r d-e- b-i-e-b
omg, je bent leraar!?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:54 schreef amaranta het volgende:
ik wil niet dat je een één haalt
maar ik wil je erop wijzen dat je toch gigantisch door de mand valt als je het boek niet gelezen hebt
want tenslotte zijn wij leraren niet achterlijk
en hebben wij zo door als iemand zijn/haar info van internet/samenvatting heeft gehaald
ik weet heus wel waar het boek over gaat als het boek voor me ligt hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
lieverd, dat boek heeft werkelijk niets met aardappelen van doen. Ga jij maar ff naar de psychiater en zit TS niet zo te dissen.
dat heb ik nu al drie keer gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:57 schreef -Evert- het volgende:
wie zegt dat ik het boek niet gelezen heb? Ik heb hem WEL gelezen maar wil ALLEEN weten of Bint nog leeft aan het eind omdat ik alleen het eind niet zo goed snapte
En ik hoef je 'tips' niet meer, Amaranta....
ff ontopic: 't is al weer lang geleden dat ik het herlezen heb, maar volgens mij wordt uiteindelijk niet duidelijk of Bint nog leeft, het gaat er vooral om dat hij verdwijnt. Hij is er niet meer, telt niet meer mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:57 schreef -Evert- het volgende:
wie zegt dat ik het boek niet gelezen heb? Ik heb hem WEL gelezen maar wil ALLEEN weten of Bint nog leeft aan het eind omdat ik alleen het eind niet zo goed snapte
En ik hoef je 'tips' niet meer, Amaranta....
er komt nog geen halve mandarijn in voor, laat staan een aardappel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet heus wel waar het boek over gaat als het boek voor me ligt hoor
WEET IKquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
er komt nog geen halve mandarijn in voor, laat staan een aardappel.
Waar staat er over de aardappels?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:00 schreef amaranta het volgende:
http://boekverslag.verkee(...)m
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ff ontopic: 't is al weer lang geleden dat ik het herlezen heb, maar volgens mij wordt uiteindelijk niet duidelijk of Bint nog leeft, het gaat er vooral om dat hij verdwijnt. Hij is er niet meer, telt niet meer mee.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:02 schreef estherwoman het volgende:
Heb ik ook gelezen op de middelbare school... weet nog dat ik t in de vierde las (omdat het zo lekker dun was) en er echt geen reet van begreep! Kwam pas een jaar later achter de metafoor van die tuchtschool, haha!![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:44 schreef amaranta het volgende:
nee, bint gaat over een aardappel
ik heb het boek namelijk wel gelezen
Wil je ff niet zo bijdehand doen dan? Leer es fatsoenlijk bluffenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
WEET IK
heb ik inmiddels ook al 3 keer gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ff ontopic: 't is al weer lang geleden dat ik het herlezen heb, maar volgens mij wordt uiteindelijk niet duidelijk of Bint nog leeft, het gaat er vooral om dat hij verdwijnt. Hij is er niet meer, telt niet meer mee.
NEE! ik wil je tips niet meer, ik bepaal mijn eigen einde wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:03 schreef amaranta het volgende:
goed
laatste regel van boek:
Toen kwam het over hem, eenvoudigweg, het hoofd te onbloten en zacht ging hij de trap naar boven. Daar stond bint. Op de overloop. Hij leefde nog.
NEE! je had over de aardappels en dat bint een aardappel was!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb ik inmiddels ook al 3 keer gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |