Wat voor geluid komt daaruit, of ligt dat niet aan de microfoon? Waarom ziet ie er dan zo uit.Want ik vin em er ook wel heel gaaf uitzien. Ben em ook al enkele keren tegengekomen, ongeveer ¤250.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:05 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik wil graag zo'n hele oude microfoon kopen,
het ziet er zo uit:
[afbeelding]
weet iemand hoe die heten?
Nee dus, het is geen condensator en nee: geen voorversterker nodig (de meeste condensators hebben dit ook niet nodig, hebben aan phatoomvoeding genoeg) en nee zo duur zijn ze ook niet en ja hij wordt nog steeds in deze uitvoering gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:08 schreef DJRoberto1978 het volgende:
volgens mij is dat een condensator-microfoon, die zijn over het algemeen van betere kwaliteit, maar je hebt vaak een extra microfoon-voorversterker nodig als je die ergens op inplugt.
ook door het design zijn ze zo duur, die dingen worden bijna niet meer in zo'n uitvoering gemaakt.
http://www.conrad.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:05 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik wil graag zo'n hele oude microfoon kopen,
het ziet er zo uit:
[afbeelding]
weet iemand hoe die heten?
MICROFOON GM-55quote:
Je neemt hem voor de looks en voor de ouderwetse (beperkte) sound.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:10 schreef headfirsttohell het volgende:
Waarom zou je zo'n microfoon als in het bovenste plaatje nemen? Wat zijn daar de voordelen van, of kenmerken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |