quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Als je me even toevoegd op msn, dingen als nieuwe LOTR en matrix mogen hier nml niet besproken worden. ferdi86@hot......
Die zijn nog niet niet uit, dus zoeken heeft nog geen zin hequote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:07 schreef _kokkie_ het volgende:
[..]Ben op dit moment allen op zoek naar originele dvd's
De nieuwste "dvd's" heb ik al andere mensen voor
Ehm, van beide zijn al 2 films uit???? (Ben wel op de hoogte van release data van dvd's hoor...)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:09 schreef M_M het volgende:
[..]
Die zijn nog niet niet uit, dus zoeken heeft nog geen zin he![]()
Ik zou vandaag no afwachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:25 schreef PEt0rtje het volgende:
Zit me nintendo al op de post?
Pssttquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef SinCerEly het volgende:
Psycho collection hehe op advies van mij toen gekocht?
Ik ken het .. is vervelend he??? Maar ja veel succes met de ruil, oh ja night & fog, waarom doe je die al weg????quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:43 schreef _kokkie_ het volgende:
[..]
Psstt
Wil die niet verkopen, wil hem het liefst ruilen, maar moet als ik TK in de titel heb staan overal een prijs bij hebben staan![]()
Om eerlijk te zijn omdat ik op een gegeven moment misselijk werd van de Docu....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:45 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
Ik ken het .. is vervelend he??? Maar ja veel succes met de ruil, oh ja night & fog, waarom doe je die al weg????
Het is de Classic en ¤10 is te weinig...quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:42 schreef Ms_NES het volgende:
Ik bied 10 euro incl. voor Timesplitters 2, mits het de originele release is.
Mail me ff....:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:25 schreef PEt0rtje het volgende:
Zit me nintendo al op de post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |