waar, wanneer??quote:Op maandag 31 mei 2004 22:05 schreef Inquistor87 het volgende:
Wakker worden! Ze komen zo op TV.
Er staat nog niets, dus denk het niet. zowieso wordt het dan wel weer Ahoy denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:56 schreef MadMarine het volgende:
en weet iemand dan toevallig ook of ze binnenkort (lees: binnen nu en een jaar) nog een keer een concert geven in nederland??
many thanks
Wat vind je van het geschrevene? Mee eens of heb je er kritiek op? En waarom ben je zelf niet gegaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:50 schreef qu63 het volgende:
hier nog meer info
stalkert!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat vind je van het geschrevene? Mee eens of heb je er kritiek op? En waarom ben je zelf niet gegaan?
Ik had Muse belangrijker gevondenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:53 schreef qu63 het volgende:
stalkert!![]()
beetje kort verhaaltje, maar de minpunten zijn juist pluspunten vind ik. en tja.. ik zou de cd's dus zeker wel thuis opzetten!! (nu ook Muse aan)
en ik ben zelf niet gegaan omdat ik aan het honkballen was.. (en dat wist je)
zag je mij ook nogquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:13 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat een concert. Vooral het einde was echt top
.
Ik heb soms last van selectieve blinde vlekkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zag je mij ook nog
idd, ik had gehoopt dat ze nog wel wat onbekendere nummers zouden spelenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar het was heel erg goed. Het leek mij alleen een beetje te veel op Ahoy. Dat vond ik jammer.
Waarom schaf je niet de DVD aan van het concert in Parijs? Helemaal leuk voor je muziekleraar!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:30 schreef TheArowana het volgende:
ik heb het alleen op tv gezien, maar man wat was dat een vette show.. meteen opgenomen en vandaag mee naar school genomen (er MOEST gewoon iemand zijn die de band wou lenen.. in dit geval m'n muziekleraar zodat bijna alle klassen met muziekles het optreden te zien krijgen
)
butterflies and hurricanes was echt een topper vond ik.. gitaar ipv de piano, en de pianosolo die er nog wel in zat was echt behoorlijk ziek.. heerlijk
Die was live echt stukken beter dan op CD.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:30 schreef Echoes het volgende:
weinig verassingen in de setlijst, allen Ruled by sercrecy
die heb ik natuurlijk alquote:Waarom schaf je niet de DVD aan van het concert in Parijs? Helemaal leuk voor je muziekleraar!
Probeer is mee te zingen met Mirco Cutsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:50 schreef keijz het volgende:
Mensen die proberen mee te zingen tijden Ruled by Secrecy:
ja ik bedoelde het eigelijk meer als grapje, ik stond natuurlijk ook mee te zingenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef TheArowana het volgende:
zou ik ook doen.. jij niet dan? ik bedoel, het is natuurlijk onmogelijk om te doen, maar dat boeit op zo'n moment toch niet? ^_^
hij roeltquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:09 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik bedoelde het eigelijk meer als grapje, ik stond natuurlijk ook mee te zingen
mijn avatar is mooooi btw
kutquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:48 schreef Alter_Ego het volgende:
Prachtig optreden, maar er zijn nergens goede filpljes van het optreden te vinden
Ja, en er is een feedbacktopic voor dit soort vragen en opmerkingen over het wel of niet mogen van dit soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:33 schreef qu63 het volgende:
Seborik.. waarom mag een muse geralateerde site hier niet staan??? omdat er dingen op staan die ook niet op fok mogen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |