K/t.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ze sluiten Pinkpop gewoon af
Bands hebben iets met Japan. Papa Roach, Blur, Faith no More. Ze geven Japan meestal een limited edition van de cd die alleen daar te koop is. Balen voor ons. Joepie voor hun.quote:Op zondag 11 april 2004 12:00 schreef Random_hero het volgende:
Op flabber.nl staat ergens een mirror.
De clip vind ik zelf wel erg apart, en ook niet echt bij het nummer passen. Sowieso vind ik het niet echt een nummer voor een single, ze hadden beter TSP of B&H kunnen uitbrengen. Helaas is de b-side bij SFA Fury geworden, en die 'hebben' we al. Tenminste, in Japan staat ie er als bonustrack bij op absolution (:r waarom worden al die japanners voorgetrokken door Muse? Ze hebben ook al 2 andere bonustracks).
inderdaad, super versie van Micro Cuts.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:17 schreef CvB het volgende:
Eergisteren heb ik de Hullabaloo CD gekocht van Muse, was ¤9,99 bij de FRS. Wat een geweldige live-performace staat daar op zeg!
Sober is wel goed. Micro Cuts is wel aardig maar niet het beste (imho)quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt het minste Muse-nummer dat er is...samen met Sober..![]()
weinig aan toe te voegen!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Sober is wel goed. Micro Cuts is wel aardig maar niet het beste (imho)
Nou die live versie op Hullabaloo is echt super hoor. Hij zingt (gilt?) zo hoog. Vooral als ie voor de 2e keer "I've seen, what you're doing". Ik krijg er iedere keer weer kippevel van. Als je toch zo je emoties kan uitschreeuwen. Lijkt me echt super.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt het minste Muse-nummer dat er is...samen met Sober..![]()
En dat is 3!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:51 schreef Inquistor87 het volgende:
Je (ik tenminste) hoort nooit een Muse nummer op MTV en vandaag al 2.
en nog beter nieuws, ik ga ze zien op Pinkpopquote:goed nieuws!!
Er zal een speciale single uitgave komen van Sing For Absolution voor de
Nederlandse Muse fans!
Deze zal bestaan uit een 3 cd set:
CD 1 - Ahoy’ Edition (release datum: 24 mei 2004):
1. Sing For Absolution (radio edit)
2. Bliss (live in Ahoy’, 6 november 2003)
3. Sunburn (live in Ahoy’, 6 november 2003)
4. Feeling Good (live in Ahoy’, 6 november 2003)
CD/DVD 2 (release datum: 31 mei 2004):
1. Sing For Absolution (album version)
2. Time Is Running Out (DVD videoclip)
3. Hysteria (DVD videoclip)
4. Sing For Absolution (DVD videoclip)
CD3 - Pinkpop 2004 Editie (release datum: 14 juni 2004):
1. Sing For Absolution (live @ Pinkpop 2004)
2. Time Is Running Out (live @ Pinkpop 2004)
3. Plug In Baby (live @ Pinkpop 2004)
4. Stockholm Syndrome (live @ Pinkpop 2004)
(deze kan nog gewijzigd worden!)
Alle singles zullen in een speciale digipack geleverd worden!
Verder komt er een officieel Muse weekend op 3FM als voorbereiding op Pinkpop!
Dit weekend zal plaatsvinden de week voor Pinkpop (22 en 23 mei).
Ook is Sing For Absolution "Must see" op MTV en zal de nieuwe single op 3FM de
nodige airplay krijgen!
Tevens is Absolution goud geworden, zowel in Nederland als in Belgie!
Wil je reager op dit nieuws, ga dan naar http::/muse.neap.net!
Bron: Pias Nieuwsbrief
Groentens,
smolie, admin http://www.muse.nl.nu
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
en nog beter nieuws, ik ga ze zien op Pinkpop
muse:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
muse:
Er staan dus live nr.s op die 3de cd die nog niet eens gespeeld zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
muse:
Sterker nog, ze zijn al stiekem te downloaden...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:59 schreef spacemangraig het volgende:
Er staan dus live nr.s op die 3de cd die nog niet eens gespeeld zijn![]()
Wanneer komt deze set uit?
de versies die gespeeld worden op pinkpop?? lijkt me sterk!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn al stiekem te downloaden...
Mij ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
de versies die gespeeld worden op pinkpop?? lijkt me sterk!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:59 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Er staan dus live nr.s op die 3de cd die nog niet eens gespeeld zijn![]()
Wanneer komt deze set uit?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:54 schreef keijz het volgende:
[..]
CD 1 - Ahoy’ Edition (release datum: 24 mei 2004):
CD/DVD 2 (release datum: 31 mei 2004):
CD3 - Pinkpop 2004 Editie (release datum: 14 juni 2004):
je gaat toch niet op legolas lijken he met je getalletjesquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:40 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En dat is 3!.
Nee, maar dit staat ver boven Legoquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je gaat toch niet op legolas lijken he met je getalletjes![]()
ik ga ook nietquote:Op woensdag 28 april 2004 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
He he, ook ik zie eindelijk een keer Muse op MTV, en gelijk 3 liedjes!![]()
Go MTV
-edit- Ben ik nou echt de enige die niet naar Pinkpop gaat, er wil niemand met me mee
ik ga alleen op maandag speciaal voor Musequote:Op woensdag 28 april 2004 19:40 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
ik ga ook niet
Trouwens ze blijven Muse draaien.
Tis dan ook een hele mooie clip + muziekquote:Op donderdag 29 april 2004 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Sing for Absolution clip komt best vaak op MTV. Ze stonden er van de week ook mee op #1 in de Top 11 At 11.
het einde van die clip is echt heel mooiquote:Op donderdag 29 april 2004 12:19 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Tis dan ook een hele mooie clip + muziek.
van microcuts.net?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:28 schreef Echoes het volgende:
hee hee, een berichtje van Muse! (over de USA tour)
It's good to be playing so many gigs and working on new material in the meantime.
Take care, hope to see you at a show somewhere soon.
Cheers,
MUSE
Die hebben dat dan geknipt en geplakt uit de muse nieuwsbrief.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
van microcuts.net?
daar las ik het iig..
waarom nou alleen maar van die oude live nummers (Ahoy). Het deel van het concert wat ze uitzonden toen waren ook bijna alleen maar oude nummers. Slechts een paar nieuwe. Beetje jammer die nummers kennen we nu wel (ze blijven wel goed natuurlijk)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb deel 1 van de Sing For Absolution singles gekocht.
Op deel 1 staan: SfA (radio edit), en Bliss, Sunburn en Feeling Good uit de Ahoy.
1 Juni komt deel 2 uit: de clips van TIRO, Hysteria en SfA en de album versie van SfA.
14 Juni komt de Pinkpopsingle uit met daarop 4 livetracks, dat zullen onder voorbehoud SfA, TIRO, Plug in Baby en Stockholm Syndrome zijn.
De release was toch 24 mei? Waar heb je 'm gekocht dan? En zijn de live versies gemasterd of zijn ze van dezelfde droevige kwaliteit als de uitzending van 3FM?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die live nummers zijn goed.
De radioversie van Sing for Absolution slaat nergens op. Er is te overduidelijk in geknipt. Jammer.
Hij lag gewoon al bij de FRS in de schappen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:22 schreef Random_hero het volgende:
De release was toch 24 mei? Waar heb je 'm gekocht dan? En zijn de live versies gemasterd of zijn ze van dezelfde droevige kwaliteit als de uitzending van 3FM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |