hier een schrale troost --> http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sr/?C=DNB001&S=Aquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende track:
Hatiras - Space Invaders (J Maijk Remix)
Heeft iemand 'm?![]()
Jah kut met peren.......t ene moment lig ik op de bank te chillen, et volgende moment word je om 6 uur sochtends wakker....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef Sjoewe het volgende:
Goeiemorgen![]()
Op naar het hoge noorden...)
Was tof gister of niet?
Ik kon der zelf niet echt enthousiast van worden.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
lolDat doe je goed
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:49 schreef E_Motion het volgende:Renegade Hardware Tour kan ik niet bij zijn
voglende feest wordt pas Major League
Als jij nou gewoon voor me betaalt, kan ik welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]!!!
als jij me een paar platen geeft, is dat wel te regelenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:41 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon voor me betaalt, kan ik wel
Ik heb hier nog wel een plaat liggen van Dj Tiesto ofzo. Als je die wil?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
als jij me een paar platen geeft, is dat wel te regelen
Iedere echte addict zou op een feest moeten zijn rond dit tijdstip...quote:Op zondag 28 maart 2004 00:32 schreef MissMSX het volgende:
Dooie boel hier zeg!
B-kant van pump up the volume is
Ik kom net van een bowlingfeestquote:Op zondag 28 maart 2004 01:03 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Iedere echte addict zou op een feest moeten zijn rond dit tijdstip...
* MissMSX kan zich helaas niet onder deze categorie scharen....![]()
idd een vieze bug, had er laatst ook al last vanquote:Op zondag 28 maart 2004 01:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom net van een bowlingfeest
Kheb ook nog andere interesses
-edit- leuke bug dat die bovenste tekst rrod is-edit-
Call the exterminator zou ik zeggenquote:Op zondag 28 maart 2004 03:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
idd een vieze bug, had er laatst ook al last van![]()
weet je nog iets meer erover? dan zoek ik em namelijk wel ffquote:Op zondag 28 maart 2004 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zoek een plaat met een vent die vrij soulful staat te zingen en meer dan
haaaa haaa haaa (beetje omlaag en omhoog) doet ie niet, maar die plaat schopt absoluut kont, harde plaat is het....
Ik heb em al verschillende keren op feesten horen langskomen, maar geen idee wat het is...
is het deze?quote:Op zondag 28 maart 2004 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zoek een plaat met een vent die vrij soulful staat te zingen en meer dan
haaaa haaa haaa (beetje omlaag en omhoog) doet ie niet, maar die plaat schopt absoluut kont, harde plaat is het....
Ik heb em al verschillende keren op feesten horen langskomen, maar geen idee wat het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |