quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:34 schreef danos het volgende:
in willekeurige volgorde:
19. Mauro Picotto - Komodo
20. DJ Jean - Lift me up
21. DJ Jean - The sky
dat geschop altijd tegen jean, heb toch eens wat respect voor die manquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Waarom maak je er geen top-100 van? Dat is met techno ook makkelijk gelukt
FOK! Techno Top 100 Als er genoeg stemmers zijn, kun je achteraf altijd nog kijken of je een volle top 100 plaatst.![]()
Als DJ ja maar absoluut niet als producerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:06 schreef danos het volgende:
[..]
dat geschop altijd tegen jean, heb toch eens wat respect voor die man![]()
De remix van Adagio for Strings vond ik niet geweldig. De score is zo'n beetje overal op het net te vinden, de MIDI input ligt zo kant en klaar voor het oprapen. Het enige wat hij gedaan heeft is het toevoegen van een bass en eenvoudige drumpartij. De strings en de synth "melodie" die later inspringt volgen gewoon dezelfde lijn dus daar hoeft niet veel aan te gebeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mensen die de 'klassieke werken' van WIlliam Orbit mooi vinden: luister eens naar de originele uitvoeringen, die zijn zo ontzettend veel beter...
Dan zou ik ook effe je OP editen voor het te laat isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Olmo het volgende:
Zou de topictitel veranderd kunnen worden in: Top 100 beste Trancenummers ooit!
?
Alvast bedankt!
OP = Original post?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan zou ik ook effe je OP editen voor het te laat is
Openingspostquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:26 schreef Olmo het volgende:
[..]
OP = Original post?
die ga ik aanpassen. Bedankt voor de alertheid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |