en waarom niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:58 schreef Conflict het volgende:
ik vind dat je daar nooit foto's van had mogen maken.
van de andere kant bekeken: ik zou het geloof ik ook niet leuk vinden als ik op die manier op internet verscheen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
en waarom niet?
Het was trouwens wel de gulp, later gevraagd aan een vriendin van me die er werkt en die manager zei ook dat t de gulp was
Ik kwam echt niet meer bij
ik zal ff de moraalridder.jpg zoekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
van de andere kant bekeken: ik zou het geloof ik ook niet leuk vinden als ik op die manier op internet verscheen.
het is wel ongevraagd fotos maken van iemand in een wat kwetsbare positie.
dat vind ik overigens wel een nadeel van die camera telefoontjes.
mensen zetten je heel makkelijk ongevraagd te kijk, ik hou daar dus echt niet van.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik zal ff de moraalridder.jpg zoeken
quote:van de andere kant bekeken..
Kan jij duidelijk zien dat het de rits in zn jas was dan??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:58 schreef HaJee het volgende:
Tjonge, jij maakt wat mee.
In een jas zit trouwens geen gulp maar gewoon een ritssluiting.
het was ook de broekgulpquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Vaakje het volgende:
[..]
Kan jij duidelijk zien dat het de rits in zn jas was dan??
Het kon net zo goed zn gulp van zn broek zijn toch??
Nou stel je aan die foto's zijn zo crapquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
van de andere kant bekeken: ik zou het geloof ik ook niet leuk vinden als ik op die manier op internet verscheen.
het is wel ongevraagd fotos maken van iemand in een wat kwetsbare positie.
dat vind ik overigens wel een nadeel van die camera telefoontjes.
mensen zetten je heel makkelijk ongevraagd te kijk, ik hou daar dus echt niet van.
ja, daar lach ik om ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:28 schreef Baklap het volgende:
Jij zat daar te lachen en foto's te maken. Terwijl die oude man hulp nodig had. nice one
t leuke is dat je niet eens weet hoe die eruit zietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:32 schreef Baklap het volgende:
en ik om jouw kop.
Kijk eens goed op die twee bovenste kleine foto's waar de handen van de Macman zich bevinden. Daar zit bij niemand de gulp.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Vaakje het volgende:
[..]
Kan jij duidelijk zien dat het de rits in zn jas was dan??
Het kon net zo goed zn gulp van zn broek zijn toch??
Vreemd dat die mac medewerker dan op enkele foto's toch duidelijk de jas van die man vast heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
het was ook de broekgulp![]()
vast een puisterige puberkop als je bij de mac werkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
t leuke is dat je niet eens weet hoe die eruit ziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |