*meldt*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Baklap het volgende:
Zijn er nog vrouwen die bier drinken?
dat maakt mij dan dus een man?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Bioslock het volgende:
Ohja. Echte vrouwen drinken ook bier.
Of anders spreek je jezelf even tegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef Wansl het volgende:
Hey verzin eens een orginele topic! Haha maar ik vind dus dat mannen beste wel eens galant mogen zijn en dat houd niet in dat ik het niet zelf zou kunnen dus...
Ik ben een echte vrouw, kan prima voor mezelf zorgen en heb geen vent nodig om me gelukkig te voelen!
Goeie zaak, vogel.quote:Ow en zuip ook bier
Nee, een slappe vrouw.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat maakt mij dan dus een man?Of gewoon een niks?
tssssquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee, een slappe vrouw.
Waarom? Die hebben geen tieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef thewizzard het volgende:
Volgens mij moet jij homo worden...
Wederzijds dan he.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef cos-micV het volgende:
Ik ook!
Maar het is wel leuk als een man zich hoffelijk gedraagt.
Ha vrouw!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:19 schreef cos-micV het volgende:
Maar het is wel leuk als een man zich hoffelijk gedraagt.
Ja. Dan mogen oma's en buschauffers ook wel eens galant zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef Wansl het volgende:
Dat ik geen vent nodig heb om me gelukkig te voelen houd echter niet in dat ik niet vind dat ze wel eens galant mogen zijn!
Ik geloof dat ik mijn ideale vent gevonden heb...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef Bioslock het volgende:
Als ik zeg: Góh, wat staat dat schort je leuk vandaag.
En dat jij dan bier voor mij haalt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wederzijds dan he..
Als ik zeg: Góh, wat staat dat schort je leuk vandaag.
En dat jij dan bier voor mij haalt.
Zoiets.
Oh ja ik maak zelf de deur open....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Bioslock het volgende:
Bestaan er nog "geëmancipeerde vrouwen"? Daar bedoel ik mee de vrouwen die zelf de deur open maken, zelf de jas aantrekken (ze hebben toch handen?), niet zo veel zeiken over hun PMS, en zelf de boodschappen naar binnen sleuren, want hey, ze zitten ook op fitness?
Okeej ik ben aardig lui en kan wel mee gaan helpen met alles, maar soms is het toch wel erg charmant en prettig als ze het zelf doen!
Herkenbaar? En waar vind ik die vrouwen!?
Whehdhehee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:24 schreef cos-micV het volgende:
[..]keep on Dreaming.
Een Schort? wat is dat?![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:05 schreef Bioslock het volgende:
Ohja. Echte vrouwen drinken ook bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |