more | dinsdag 23 maart 2004 @ 08:58 |
De mijne, een V8, heeft bij 120 km/h een toerental van 1800. (automatische vijf versnellingenbak) | |
James_Bondage | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:00 |
3200 HDI 2liter 5 bak. | |
MrTinux | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:03 |
+/- 3100 1.3 liter 5 bak ![]() (en nee, dan planken heeft érg weinig effect ![]() | |
bluebit | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:09 |
3000 met een 1.7 Diesel planken hiermee heeft nooit zin ![]() | |
BeF_Aviko | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:15 |
2CV 2-cilinder 600cc Ongeveer om en nabij de 6000 (tja, 'k heb maar vier versnellingen ![]() | |
R-Tech | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:19 |
zo'n beetje 3000 toeren, 1800 TDDI (en nu terugpoken naar 4 en dan planken heeft echt wel zin!) ![]() | |
UltraBrain | dinsdag 23 maart 2004 @ 09:21 |
quote:Zo dan... das nog is relaxed toeren zeg! De mijne draait stationair bijna 1800 toeren ![]() | |
Coolfire | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:19 |
ongeveer 3300 toeren met een 1.3i mini motor. met 4 versnellingen | |
thatsme | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:20 |
3500 toeren 1.6, in de 5e versnelling | |
Classic-PC | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:28 |
De mijne trekt tussen de 1900 en 2000 toeren. Het is een 5.5 Liter V8 van Pontiac met een automatische 5 bak erachter | |
SpookY22 | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:33 |
3400 RPM in zijn 5 (Swift 1.3 GTi) | |
KatirZan | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:35 |
3500rpm in zijn 4, 5 bak, in zijn 5 rond de 2600rpm, 1.8i 16v (VW Scirocco GTX tuned) | |
Weurst | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:36 |
quote:Zeker een mpi Mini met een lange eindoverbrenging? Mijn Mini draait 3800 rmp bij 120, tikkeltje veel. | |
john_bosh | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:36 |
kheb geen toerenteller:D | |
WeirdMicky | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:39 |
quote:ik wou precies hetzelfde zeggen ![]() | |
Rtificial | dinsdag 23 maart 2004 @ 10:58 |
2300-2400, 1.9tdi 4-traps automaat | |
Klonk | dinsdag 23 maart 2004 @ 11:10 |
Geen flauw idee, Fiat Multipla's van bouwjaar van mijn auto hebben geen toerenteller | |
Konijn | dinsdag 23 maart 2004 @ 11:26 |
4000 toeren ![]() | |
ConQuestador | dinsdag 23 maart 2004 @ 11:28 |
2800 toeren ![]() | |
ajay | dinsdag 23 maart 2004 @ 11:33 |
3750 @ Corsa 1.4 16 V. Weinig sport aan dus, alhoewel de motor wel lekker doortrekt naar de 6500, dus ik kan denk ik wel toppen tegen de 180 km. Ben helaas nog niet voorbij de 150 gekomen wegens oom agent, die in Amsterdam onder elke steen zit. | |
Dr.EccO | dinsdag 23 maart 2004 @ 11:43 |
Zo'n 3400rpm met mijn Polo GTi 1.6 16v'tje :-) | |
Corona1972 | dinsdag 23 maart 2004 @ 12:27 |
4000,mazda mx3-v6 | |
V. | dinsdag 23 maart 2004 @ 12:28 |
Vier- a vijfduizend, als ik het goed tel. V. | |
Duvel | dinsdag 23 maart 2004 @ 12:55 |
3200 2.0 turbo Dan gasgeven heeft absoluut nog zin ![]() | |
Syb-Sosef | dinsdag 23 maart 2004 @ 12:57 |
quote:idem | |
Rietvaerder | dinsdag 23 maart 2004 @ 13:07 |
6000 in de 6e. | |
Metro2005 | dinsdag 23 maart 2004 @ 15:02 |
1.6l liter motor 3100 toeren bij 120km/u | |
Master-JiP | dinsdag 23 maart 2004 @ 15:26 |
geen idee; let ik niet echt op, zolang de wijzer niet in het rode gedeelte van 7000 komt ![]() (renault clio 2.0 16V sport) | |
2cv | dinsdag 23 maart 2004 @ 15:57 |
quote:602cc! ![]() | |
Domi | dinsdag 23 maart 2004 @ 16:49 |
ik geloof rond de 3800, 1.8i VVT, lekker italiaans motortje ![]() | |
_mark_ | dinsdag 23 maart 2004 @ 16:55 |
rond de 3000/3100, 1.7 SDI... | |
da_rippah | dinsdag 23 maart 2004 @ 16:56 |
Ligt aan de versnelling he ![]() (of lul ik nou) | |
Tommeh | dinsdag 23 maart 2004 @ 17:18 |
Ergens rond de 3400 tpm, en dan magk hem doortrekken tot 6800 ![]() | |
GizartFRL | dinsdag 23 maart 2004 @ 17:55 |
quote:idem 4000 rpm in de 5e. | |
GTTC | dinsdag 23 maart 2004 @ 18:49 |
4000 rpm @ 120 in 5de | |
BarBaar | dinsdag 23 maart 2004 @ 18:51 |
net 2100.. 1.9dci 6 versnellingen.. | |
Bullit | dinsdag 23 maart 2004 @ 18:56 |
ca 3100 rpm in de 5, 2.3 benzine | |
johnwoo | dinsdag 23 maart 2004 @ 19:55 |
3500 rpm in z'n 5. En planken geeft dan best een leuk effect (duw in de rug ![]() | |
CreativeMind | dinsdag 23 maart 2004 @ 19:59 |
3200 rpm in z'n 5, 1.4i peugeot blok | |
Hagedis | dinsdag 23 maart 2004 @ 20:05 |
Auto met een toerenteller waar ik vaak in rijd, 1900, d'as een 2.2dCi in z'n 6 | |
MutZ | dinsdag 23 maart 2004 @ 21:09 |
In m'n Cuore heb ik geen toerenteller... Hadden ze volgens mij nog niet uitgevonden... | |
vicz | dinsdag 23 maart 2004 @ 21:09 |
Geloof zo'n 2800 bij 70mph. | |
StefanP | dinsdag 23 maart 2004 @ 21:12 |
2800. En een versnelling over ![]() | |
bonza | dinsdag 23 maart 2004 @ 21:30 |
Mijn V8 met een 4baksautomaat draait bij 120km/h meestal 1900 toeren. Soms als het flink waait wil de automatische oliekoppeling niet locken, dan draait hij 2200 toeren met een beetje slip in de koppeling. Agh ja dan heeft de olie koeler ook wat te doen ![]() | |
trance40 | dinsdag 23 maart 2004 @ 21:30 |
3800 rpm bij 120 km/u met een Alfa Romeo 145 1.6 16v Twin Spark En planken heeft wel zin hoor. Gaat niet als een meleijer maar hij gaat wel degelijk | |
PatrickM | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:03 |
ca 11000 rpm in zijn 1 bij 120 km p/h (die van mijn zwager dan) | |
Rietvaerder | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:08 |
ZX10R haalt 160 in zijn eerste versnelling ![]() En dan iets van 10.000rpm denk ik. Maar het gaat over auto's, sorry ![]() | |
Xcalibur | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:08 |
quote:check ![]() | |
larshil | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:09 |
3200 rpm in z'n 5, 1.4 renault blok | |
PatrickM | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:13 |
quote:R1-2004 ook zoiets quote:auto's tellen niet ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:13 |
Mijn oude Camaro 5.7Tpi, 1.200-1.300 toeren bij 120 km/u. ![]() Mijn (sorry) 600cc motorfiets: 5.500 toeren bij 120 km/u. ![]() Mijn CBR125R straks waarschijnlijk 8.000 .. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:17 |
Wij 0wnen alle auto-topics ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:17 |
quote:Mag ik dan ook een stukje op je CBR rijden pleaseee????? ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:23 |
quote:Tuurlijk. Makster heeft al op mijn Bimota gezeten trouwens. Die is al een stapje verder. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 23 maart 2004 @ 22:30 |
Erop gezeten zelfs ![]() | |
MRPhone | dinsdag 23 maart 2004 @ 23:27 |
Geen idee, een 205XAD heeft geen toerenteller, maar als ik de geluiden hoor (zonder de radio aan) als ik harder als 130 ga ![]() | |
Jofunu-kun | woensdag 24 maart 2004 @ 02:47 |
Geen idee hoeveel toeren mijn Escortje gaf als ik 120 reed.. ik gok iets van 3200 tot 4000 aangezien ik maar een 4 bak had.. | |
mregeling | woensdag 24 maart 2004 @ 13:29 |
2900/3000 toeren . Volvo 440 1.8i | |
mdeen | woensdag 24 maart 2004 @ 19:07 |
Citroen ZX 1.8i: 3500 toeren. Veel te veel voor een 100 pk motor in zo'n licht autotje Peugeot 404: 4200 toeren. Tja, heeft maar 4 versnellingen. | |
#ANONIEM | woensdag 24 maart 2004 @ 19:14 |
Renault Trafic 1.9D: 2500 RPM, in z'n 6. | |
w31rd0 | donderdag 25 maart 2004 @ 12:18 |
Gisteren even naar de toerenteller gekeken: III : 5500 rpm IV: 4500 rpm V: 3400 rpm VI: 2900 rpm | |
C0mput3rn3rd | donderdag 25 maart 2004 @ 12:41 |
Volkswagen golf 4 1.6 16v: III : 5600 rpm IV: 3900 rpm V: 2600 rpm | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 25 maart 2004 @ 13:21 |
quote:Renault Express 1.9D: 2800 RPM, in z'n 5 scheelt niet eens zoveel... | |
RRRobert | donderdag 25 maart 2004 @ 13:42 |
Honda Accord 1.8i-16v (1997): III: 4600 rpm IV: 3700 rpm V : 2900 rpm Max. koppel (159 Nm) wordt trouwens bereikt bij 4200 rpm, dus da's een mooi excuus om af een toe eens lekker door te trekken ![]() | |
PvD | donderdag 25 maart 2004 @ 13:52 |
bij 120: 4000 rpm (4-bak) | |
VVK | donderdag 25 maart 2004 @ 14:01 |
3800 rpm mx5 1.6 16v, en dan kan er nog gas gegeven worden hoor! | |
Viper_74 | donderdag 25 maart 2004 @ 14:03 |
800 toeren ![]() | |
GWD | donderdag 25 maart 2004 @ 14:36 |
Rond de 2000 ... 3.0D 6 cil. met 5-bak automaat | |
306XSTD | donderdag 25 maart 2004 @ 17:57 |
Ongeveer 2800 tpm, met een Peugeot 306 XSTD uit 1999 (Vind ik zelf eigenlijk teveel, de verhoudingen van de bak zouden best wat langer kunnen want er is trekkracht zat ). ![]() | |
-Pino- | donderdag 25 maart 2004 @ 21:10 |
3200 RPM in z'n vijf. Astra GSI 2.0i uit '93 | |
Djeez | donderdag 25 maart 2004 @ 21:15 |
3500 RPM, Swift 1.3 | |
#ANONIEM | donderdag 25 maart 2004 @ 21:26 |
quote:In z'n 5 heb ik daar 3000 toeren voor nodig. | |
Johan1981 | donderdag 25 maart 2004 @ 22:03 |
Net 2000 ofzo in zijn 6. Maar ja dan heeft planken niet heel super veel zin. Maar als je hem ff naar zijn 4 terug zet dan zit je zo op de 200 ![]() | |
noid | donderdag 25 maart 2004 @ 22:51 |
ik dacht 3000 toeren bij 120 km p/u ( 2.0i 8v turbo CT, benzine). iig, 2000 toeren in z'n 5 bij 80 km p/u en 4000 toeren is ~150/160 km p/u. Ik zal er nog eens op letten morgen | |
DaBuzzzzz | donderdag 25 maart 2004 @ 22:54 |
2300 tpm 2.0 hdi | |
greatdane | donderdag 25 maart 2004 @ 22:54 |
4100 rpm in crx en dan begint ie vanaf 5500 door te trekken tot laat zeggen 8 a9000 rpm!! | |
greatdane | donderdag 25 maart 2004 @ 22:58 |
4100 rpm in en honda crx en dan begint ie bij 5500 rpm lekker door te trekken tot laat zeggen 8 a 9000 rpm!! | |
#ANONIEM | vrijdag 26 maart 2004 @ 11:56 |
quote:opel kadettje 1.4S 110km/h in z'n 2 ![]() | |
Mex_ | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:37 |
![]() | |
SuperRembo | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:39 |
quote:Lekker met een kouwe motor ![]() | |
Mex_ | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:39 |
quote:Wordt niet warmer hoor... | |
Viper_74 | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:43 |
quote:Ik denk als je lang in het rood rijdt wel ![]() | |
Mex_ | vrijdag 26 maart 2004 @ 12:44 |
quote:Na 3 kwartier @ 9000rpm misscien ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 26 maart 2004 @ 13:04 |
quote:thermostaat kapot? | |
Mex_ | vrijdag 26 maart 2004 @ 13:16 |
quote:Dit is mijn 4e honda, ze hadden het allemaal. Thermostaat is niks mis mee. Moet er wel bij zeggen dat de foto een beetje een vertekend beeld geeft, hij zit normaal iets onder het midden. Niet zover als op de foto lijkt. | |
Metalfreak | vrijdag 26 maart 2004 @ 13:32 |
Mijn Honda CRX; ongeveer 4000 a 4500 rpm in de 5e versnelling, kan nog tot 7200rpm door ![]() | |
xstatic1975 | vrijdag 26 maart 2004 @ 13:41 |
Seat Ibiza 130pk 1.9 tdi In zn 3 4500 toeren In zn 4 3500 toeren In zn 5 2500 toeren In zn 6 onder de 2000 toeren (Aangezien ik pas bij 180 km/h 3000 toeren maak in zn 6) ![]() | |
AngelDust | vrijdag 26 maart 2004 @ 13:42 |
Ehmm.. rond de 3000-3500 ? Fiat Punto 1.1i 5-bak.. rijdt eigenlijk nooit 120 ![]() | |
sonnie | vrijdag 26 maart 2004 @ 14:13 |
3900 toeren met een 1.8i 16v motor. | |
kaputwiehund | vrijdag 26 maart 2004 @ 15:08 |
Ook 1.8i 16v, maar dan 3200 toeren | |
The-King | vrijdag 26 maart 2004 @ 15:33 |
Nou zal ik het ook maar even melden: Peugeot 205 GT 1.4 uit 1984 3000 rpm bij 120 KM/h ![]() | |
Danielson | vrijdag 26 maart 2004 @ 16:20 |
2800 Volvo 460 1,9 Td ![]() | |
stefandv | vrijdag 26 maart 2004 @ 17:25 |
4000 in zn 4 3000 in zn 5. 1.8 gre. moet mn kleppen nog laten stellen en injectiespuitstukken laten reinigen. hij zuipt echt te veel ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door stefandv op 26-03-2004 17:41:12 ] | |
Xilantof | vrijdag 26 maart 2004 @ 23:00 |
ong 3000 | |
PatrickM | zaterdag 27 maart 2004 @ 08:52 |
ca 3800 rpm bij 120 in zijn 5 (BMW K1100LT) | |
raimen | zaterdag 27 maart 2004 @ 09:13 |
Mijn peugeot 106 rally maakt 4250 toeren bij 120 kmh. maar het is ook geen auto voor op de snelweg Het is meer een sprintertje ![]() Ohw ja in zijn 5de versnelling wel te verstaan [ Bericht 12% gewijzigd door raimen op 27-03-2004 12:12:42 ] | |
Fulcrum_X | zaterdag 27 maart 2004 @ 11:56 |
Citroën BX 16 Tri 120 km/u met 3750 toeren | |
Piro | zaterdag 27 maart 2004 @ 12:06 |
quote:Quatch, mijn moeder rijdt DS en die heeft er zelfs een. ![]() Dat ding draait overigens 3500/4000, in z'n 4. Motorinhoud onbekend, ik geloof een DS 19 blok, binnenkort te vervangen voor een DS 21 blok. | |
zappa29 | zaterdag 27 maart 2004 @ 12:19 |
2900 RPM bij 120 in zijn 5 (Opel GT met 2.0i) | |
#ANONIEM | zaterdag 27 maart 2004 @ 20:39 |
Mazda 121 1.3/16V: 3900 RPM, schoon aan de haak... | |
Ballebek | zaterdag 27 maart 2004 @ 21:39 |
Volvo V40 1.9D, 2700 RPM @ 120 KMPH VW Golf V 2.0 TDi, 2100 RPM @ 120KMPH | |
Double-U | zaterdag 27 maart 2004 @ 21:44 |
Renault Mégane 1.9 Diesel, 3000 toertjes bij 120 km/u | |
ButcherBird | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:12 |
Interessante vergelijking dit!! Bij mij: 3800 toeren. (Alfa 155 1.7) Bij 160 draait hij trouwens al 5000. Soms wou ik dat er een 6e versnelling op zat. ![]() | |
Remizon | zaterdag 27 maart 2004 @ 22:45 |
quote:als ik het plaatje bekijk van je klokken is het een dxi of lsi uitvoering met de 1.5 L sohc 16v oftewel de D15B7 motor. en die draait geen 9000 rpm ![]() ![]() ![]() ![]() mooi spul. | |
Mex_ | zondag 28 maart 2004 @ 09:55 |
quote:D15B7 inderdaad, in een DXI. Enne, die knipoog staat er niet voor niks hè ![]() | |
PatrickM | zondag 28 maart 2004 @ 10:23 |
quote:Kijk dat vind ik nou een enorm gave auto ![]() | |
chilipenn | zondag 28 maart 2004 @ 10:25 |
5900 rpm bij 120 km/u in 3 3800 4 2900 5 | |
airbusNEK | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:11 |
2000 rpm @ 120 in 6de en 399 NM ![]() 2500 rpm @ 120 in 5de ibiza tdi 180 pk/399 NM vroem vroem | |
raimen | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:33 |
quote:Ja in de 4de versnelling kom ik ook zo ver | |
Spyronius | dinsdag 30 maart 2004 @ 23:45 |
3000 RPM in the 5de. Saab 900 2.3L 153pk | |
den_laef | woensdag 31 maart 2004 @ 09:05 |
3250 RPM in z'n 5 Mada 323HB 1.6i ('91) | |
menmul | woensdag 31 maart 2004 @ 12:53 |
4200 toeren in de 5 peugeot 205 1.4XSi bij de 140 al 4800 snap niet waarom ze zulke korte versnellingen op zo'n ding bouwen. | |
AirXpress.org | woensdag 31 maart 2004 @ 15:35 |
net iets meer dan 3000 toeren (1.5i 16v automaat). Dan is het pas leuk om je automaat in de bergversnelling te zetten en vol het gaspedaal in de kickdown te trappen.... Niet 1 versnelling terug maar 2 versnellingen terug!!!! ![]() bij 5500 toeren weer terug naar de drive en laat maar opschakelen... ![]() | |
Dropslurf | woensdag 31 maart 2004 @ 16:17 |
quote:Is dat niet schadelijk dan? Volgens mij schakelt een automaat zelf ook wel 2 versnellingen terug als dat nodig is. (bij een Ford Scorpio Ghia 2.9 v6) | |
PteV | woensdag 31 maart 2004 @ 16:30 |
2900 toeren bij 120 km/h VW Polo 1.6 gas geven heeft dan nog wel zin omdat het maximum koppel word bereikt tussen de 3000 en 3500 toeren ![]() | |
Frezer | woensdag 31 maart 2004 @ 17:24 |
Ongeveer 3800rpm, een Lancia Delta GTie van 1989. Het valt me wel op als ik het llijstje doorkijk dat naar mate een auto jonger is deze over het algemeen minder toeren draaid. | |
MercedesCL | woensdag 31 maart 2004 @ 18:20 |
quote:Misschien omdat motorinhouden steeds groter worden en grotere motoren hoeven minder snel te draaien om dezelfde kracht te kunnen leveren ![]() Mijn auto heeft geen toerenteller | |
Ash_nazg_durbatulyk | woensdag 31 maart 2004 @ 18:54 |
Suzuki Bandit 600 CC 6000 toeren / 6 bak | |
fordrwd4ever | woensdag 31 maart 2004 @ 21:41 |
2800 toeren in 5.. ff voet neer, en doorgaan naar de 5000.... Ford Scorpio 2.9 V6.. | |
Novitec | woensdag 31 maart 2004 @ 23:34 |
Mijn oude 145 deed bij 120km/h in V 4.000rpm, mijn huidige 145 doet 3.750rpm in V bij 120km/h en net als Butcherbird wens ik wel eens een zesde versnelling...... Overigens in III staat de toerenteller op 5.700rpm ongeveer als ik 120km/h rijd....maar dat vroegen jullie niet ... ![]() N. | |
MaartenGrendel | zondag 4 april 2004 @ 07:52 |
Toevallig lette ik er net op; +/- 3700 in z'n 5 Mazda 323 1.3 uit '87. | |
sloapert | zondag 4 april 2004 @ 20:39 |
Zit op 3000 toeren bij 120 met m'n fordje, kan nog door tot de 6500. Heb er al 200 voor gehad op het klokje, durfde toen alleen niet meer naar m'n toerenteller te kijken. En dat met een 1.6je. Wil ook wel een 6 bak trouwens ![]() Halverwege Mei nog maar eens proberen, dan wordt ie waarschijnlijk voorzien van een 150pk sterke 2 liter ![]() | |
servowire | zondag 4 april 2004 @ 23:43 |
ik haal de 120 niet | |
gromnl | maandag 5 april 2004 @ 12:15 |
Audi 80 2.0B, 3000 RPM @ 120 KMPH | |
xSoDx | maandag 5 april 2004 @ 13:04 |
7000 ofzo... in zn 2 ![]() | |
Scalle-- | dinsdag 6 april 2004 @ 16:01 |
6.000... in 3de ![]() 3.500 in 5de Fiat Brava 1.3 | |
hollander172 | dinsdag 6 april 2004 @ 16:35 |
12000 in 2de ![]() 5500 in 6de Ongeveer dan. ZXR 400 | |
Rietvaerder | dinsdag 6 april 2004 @ 16:39 |
AUTOMOTOR.... LEZEN ![]() | |
daffy_rob | dinsdag 6 april 2004 @ 17:20 |
3750 in 5 (Rover 114 Gti) | |
renkie | dinsdag 6 april 2004 @ 19:42 |
VW Passat 96 1.9TDI , iets meer dan 2500 in de 5 | |
axgt | dinsdag 6 april 2004 @ 22:57 |
4000 in een Citroën AX 1.4 GT, 5e versnelling natuurlijk | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 22:58 |
Ligt eraan in welke versnelling ik zit | |
ThaCroosh | maandag 13 september 2004 @ 00:01 |
2000 toeren bij 120 km 24 valve, 5.9L cummins diesel 2002 Dodge 2500 | |
Patrick281 | maandag 13 september 2004 @ 10:16 |
BMW R1100S motorfiets, 3.100 toeren bij 120 km/u .. Dat is dan rustig toeren Ik kijk naar een Camaro V8 auto erbij.. 1.500 toeren bij 120 km/u. | |
StefanP | maandag 13 september 2004 @ 10:26 |
Ik las net dat de 2004 viper bij 100km/u maar 1200 toeren draait... zal dus inderdaad maar rond de 1500 toeren zijn bij 120km/u! ![]() | |
Patrick281 | maandag 13 september 2004 @ 10:38 |
quote:1.200 toeren bij 100 klopt inderdaad ook bij de Camaro. Ik heb hem al eens eerder gehad 8 jaar geleden. ![]() Zag er (uiteraard iets mooier ![]() ![]() | |
spectrumanalyser | maandag 13 september 2004 @ 10:48 |
ik heb geen toerenteller en geen 5de versnelling | |
marcb1974 | maandag 13 september 2004 @ 10:53 |
Ergens tussen 3000 en de 3500 | |
Xtreem | maandag 13 september 2004 @ 11:02 |
quote: | |
Patrick281 | maandag 13 september 2004 @ 11:05 |
quote: ![]() ![]() | |
FunnyName | maandag 13 september 2004 @ 12:05 |
quote:Hebben jullie een andere bak dan standaard? Bij mij staat de 944 turbo S dan op 3000 rpm, of komt dit door alle motorische tuning (kan ik me niet voorstellen eignelijk..) | |
hifonics | maandag 13 september 2004 @ 14:05 |
quote:ik heb hem ook dus mijne ook 3750 en ik heb hem tot 188 km per uur gekregen ( gewone rechte weg, dus geen heuveltje af) | |
MercedesCL | maandag 13 september 2004 @ 15:59 |
3100/3200 ongeveer bij 120 werkelijke snelheden. Als de afwijking bij de meeste auto's flink afwijkt kan je van alle mensen die hier hebben gereageerd er ff 5/10% bij optellen voor werkelijk toerental bij 120 ![]() Ik vind trouwens dat veel diesels ook rond de 3000 zitten terwijl dieselmotor juist veel minder toeren zou maken dan een benzinemotor dacht ik ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 13 september 2004 @ 16:05 |
ongeveer 4600 toeren bij mijn oude Carina ![]() (die ging trouwens door tot de 7500 ![]() | |
Ultimora | maandag 13 september 2004 @ 18:27 |
let nooit op de toerenteller eigenlijk... | |
griffx | maandag 13 september 2004 @ 19:10 |
In zn 4 4500 toeren In zn 5 3500 toeren Nissan Sunny GTI (2.0 16V) | |
MewBie | maandag 13 september 2004 @ 19:13 |
~900rpm ![]() ![]() Opel Astra 1.6 | |
Patrick281 | maandag 13 september 2004 @ 19:15 |
quote:En dat is een diehard PTA'er? ![]() ![]() quote: ![]() ![]() | |
Xitami | maandag 13 september 2004 @ 19:44 |
Ongeveer 1800 toeren, 3.8L V6 met 4-speed automaat | |
Fugie | maandag 13 september 2004 @ 19:56 |
3000 ofoz, opel vectra A2 gls uit 93. En dan plankgas met openluchtfiltertje is ![]() kost wel veel benzine alleen ![]() | |
2cv | dinsdag 14 september 2004 @ 14:17 |
Voor berekeningetjes bij Eenden en andere A-types: http://www.cats-citroen.n(...)ng_calculations.html Bij 120 in z'n 4 draait mijn motor 5869 omwentelingen per minuut Bij 120 in z'n 3 draait mijn motor 7965 omwentelingen per minuut Bij 120 in z'n 2 draait mijn motor 11849 omwentelingen per minuut Bij 120 in z'n 1 draait mijn motor 23203 omwentelingen per minuut Toch heb ik het gevoel dat mijn blokkie die toerentallen (behalve de bovenste) niet helemaal aan kan ... [ Bericht 0% gewijzigd door 2cv op 14-09-2004 14:58:34 (Vaute versnelling) ] | |
Flying_Vee | dinsdag 14 september 2004 @ 14:24 |
quote:er klopt iets niet aan je berekeningen sjaak ![]() | |
2cv | dinsdag 14 september 2004 @ 14:59 |
quote:Reeds gerepareerd. | |
Scheepschroef | dinsdag 14 september 2004 @ 15:23 |
Hoe hoog zou je een automoter kunnen laten gaan, dus als je een S2000 die normaal gesproken geloof ik max 9100 draait zou gaan tunen ![]() | |
JAY-T | dinsdag 14 september 2004 @ 15:48 |
Tegen de 3000rpm aan 2.0 16v, automatische 5-bak | |
dnzl | dinsdag 14 september 2004 @ 16:11 |
2900 Tot ~7000 dan zitten we op de 225 km/h. | |
Repeat | dinsdag 14 september 2004 @ 16:43 |
Heel veel; 3500-4000, 2.0 Mazda 6, 5-handbak. Ik vind et eigenlijk wel veel, maar veel toeren schijnt bij mazda te horen? | |
RedArrow68 | dinsdag 14 september 2004 @ 17:32 |
quote:Kan niet ![]() ![]() Ikke zit bij 120 op 2000rpm mb e290 turbodiesel. | |
RedArrow68 | dinsdag 14 september 2004 @ 17:34 |
quote:niet veel verder meer, die blokjes hebben ze al het mogelijke al uitgehaald.. 1000rpm meer en heel je kleppensysteem ligt in diggele | |
hermandeperman | dinsdag 14 september 2004 @ 18:48 |
3500 in een Lancia Dedra 1.8 ie | |
-chefke- | dinsdag 14 september 2004 @ 18:54 |
3250 ofzo ![]() ![]() gassen heeft ook bij deze zin ![]() | |
Repeat | dinsdag 14 september 2004 @ 19:29 |
quote:als je in een vacuum zou rijden wel ja. Maar hoe harder je gaat rijden neemt de luchtweerstand in het kwadraat toe. Dus je berekening klopt niet helemaal ![]() | |
PCRodent | dinsdag 14 september 2004 @ 20:01 |
3250 in 5 1.1i uit Citroën AX | |
Zc00l | dinsdag 14 september 2004 @ 20:03 |
+- 3000 1.6i ford blokkie | |
RiX | dinsdag 14 september 2004 @ 20:06 |
6500 in de 2e. 2600 in 5 een 2.0 16v v4 peugeot | |
The_Golf_Driv3r | dinsdag 14 september 2004 @ 22:20 |
35000 rpm in z'n 5 VW Golf III 1.8 90pk | |
Slurf | dinsdag 14 september 2004 @ 22:30 |
quote:weet je dat zeker? ![]() | |
Stormer | dinsdag 14 september 2004 @ 22:34 |
1600rpm audi A6 2.4 V6 automaat ![]() | |
MewBie | dinsdag 14 september 2004 @ 23:03 |
quote:DUH!!! tuurlijk doe ik dat niet ![]() ![]() | |
CrazyBob | woensdag 15 september 2004 @ 09:08 |
Ford Probe 2.5i V6 1994 : ongeveer 3800 RPM bij 120 Km/H in de 5e versnelling | |
dnzl | woensdag 15 september 2004 @ 09:13 |
quote:OMG ik weet zelf wel wat me waggie doet hoor ![]() | |
mithrandirrr | woensdag 15 september 2004 @ 12:16 |
Volvo S40 2.0 automaat: 3200rpm @ 120 km/h | |
Ender_W | woensdag 15 september 2004 @ 12:18 |
in ze 5 iets van 3100 toeren en in ze 6 2800 geloof ik. (toyo corolla G6R) maar ik kan er 100 naast zitten ![]() | |
Richard_Zutphen | woensdag 15 september 2004 @ 12:31 |
3000 toeren in zun 5 @ 120 km/uur. golf typ3 1.9 diesel | |
Diepvriez | woensdag 15 september 2004 @ 14:47 |
vol gas, 5de versnelling, mazda rx7 rond de 6000 toeren..... lekker ronkend geluidje... | |
MercedesCL | woensdag 15 september 2004 @ 16:18 |
quote:Ok. Jij zegt dat RedArrow68 ongelijk heeft en dat de motor meer dan 2 keer zoveel toeren maakt bij dubbele snelheid vanwege de luchtweerstand. Dus als je wind mee hebt zit je met minder toeren op de 120 dan met wind tegen? ![]() RedArrow68 heeft gewoon gelijk ![]() | |
1299 | woensdag 15 september 2004 @ 16:35 |
Ik zit op 2800 toeren met een corolla diesel | |
emileuitapeldoorn | woensdag 15 september 2004 @ 16:40 |
3000 ofzo peugoet 405 1.9 benzin | |
spectrumanalyser | woensdag 15 september 2004 @ 21:35 |
quote:Jahoor. het rijd als een trein en ik hoef niet veel te schakelen ![]() | |
MetaalMan | donderdag 16 september 2004 @ 00:14 |
3200 rpm @ 120 km/h in de 5e versnelling. Lancia Delta HPE 1.6 16v [ Bericht 2% gewijzigd door MetaalMan op 16-09-2004 11:04:12 ] | |
TTF | donderdag 16 september 2004 @ 00:18 |
4000.. @ 120... citroen ax GT![]() | |
Googolplexian | donderdag 16 september 2004 @ 00:53 |
3400 RPM maar dan trekt ie nog aardig door naar de 7500 RPM (max = 8200 RPM). 1.6 DOHC VTEC | |
Eliminator20 | donderdag 16 september 2004 @ 01:35 |
3100 RPM @ 120 km/h in z'n 5 4400 RPM @ 120 km/h in z'n 4 Max is 6200 RPM met mijn Escortje 1.6I 16v | |
PNG | donderdag 16 september 2004 @ 05:10 |
2200 ofzo rpm in zijn 5, 4 gaat tot tot 200 km/u (ben je wel dom) en 5 en loopt teller uit bij 240, zie je meteen tellerafwijking. 5 is sequentieel. Originele sloffen, hoop stab stangen, koni geel op hard, laag is relatief, en enige echte blok:![]() Sin, Plug als bijrijder: ![]() Leukere auto dan je denkt stiekem met C20XE. ![]() | |
VVK | donderdag 16 september 2004 @ 10:55 |
3700 bij 120 km/h! En dan kan er nog wel 'n beetje gas geveven worden. Mx-5... | |
MikeyMan | donderdag 16 september 2004 @ 12:00 |
3250 toeren in 5. Toyota Picnic 2.0 Benzine (129 pk)quote:als dat zo zou zijn, zou je versnellingsbak heel snel naar de kloten zijn, aangezien de motor als er een versnelling is ingeschakeld, gewoon een vaste verbinding met de wielen heeft. Dus jah, bij 2x zoveel toeren, zul je 2x zo hard rijden... | |
VanDread | donderdag 16 september 2004 @ 12:07 |
4200 ofzo.... Peugot 205 1.4 Rolland garros... beetje vreemd versnellingsbak vind ik het ![]() | |
TTF | donderdag 16 september 2004 @ 14:03 |
euhm nou ik kan je vertellen het is redelijk normaall.. :S mn ax heeft de zelfde motor. en die draaid ook 4000 @ 120 .. | |
VanDread | donderdag 16 september 2004 @ 14:09 |
iemand anders die een AX 1.1 volcano had draaide minder toeren op 120 dus die was ook best verbaasd | |
Jofunu-kun | donderdag 16 september 2004 @ 22:36 |
Ik ga er zaterdag achter komen, dan heb ik eindelijk, na bijna een jaar weer een auto, een 1.6 Ford Escort uit 90.. | |
sefer | vrijdag 17 september 2004 @ 09:09 |
4500. ![]() | |
MRPhone | vrijdag 17 september 2004 @ 10:20 |
120 kmh? Das voor mij bijna plankgas! Ding wil net 135. En toeren draaien dat doet die, hij joelt het dan uit. | |
renkie | vrijdag 17 september 2004 @ 14:48 |
net 2500 | |
4x2 | vrijdag 17 september 2004 @ 23:13 |
Pff, panda van m'n vader zit dan op uhh, 4000 ofzo ? Motor zit met 120 rond de 8000 in de 6 (en mag er 9000 maken). Daarintegen loopt die motor dan tussen de 1:25/1:30. | |
MainFrame | zondag 19 september 2004 @ 14:01 |
Ongeveer 2500 bij 120 in 5e versnelling. Volvo V40 1.9D | |
bbrother | zondag 19 september 2004 @ 16:14 |
+/- 3100 toeren op 120 km/h .. zuinigst op 110 km/h in zn 5 ofcourse. Fiat Uno Suite (1.4) | |
BertV | dinsdag 21 september 2004 @ 14:25 |
3500 bij 120 in 5e versnelling... Peugeot 206 1.4 Eigenlijk best veel. | |
Jofunu-kun | dinsdag 21 september 2004 @ 15:00 |
exact 2800 rpm in 5e versnelling 1.6 Ford Escort MK4, 1990 | |
TazDevl | dinsdag 21 september 2004 @ 16:15 |
6700 @ 3rd gear, Alfa Romeo 147 1.6TS | |
LegioeN | dinsdag 21 september 2004 @ 16:23 |
2900 in de 5e versnelling impreza gt turbo ![]() En als het nodig is kan het ook in z'n 2e versnelling ![]() | |
leolinedance | dinsdag 21 september 2004 @ 16:54 |
Peugeot 306 1.8 120 @ 3000 (en een beetje) rpm in 5e [ Bericht 18% gewijzigd door leolinedance op 21-09-2004 18:35:00 ] | |
Flying_Vee | dinsdag 21 september 2004 @ 18:32 |
hmz ik heb een 6-bak wil je nu de toeren in 5 of 6 of beide ? | |
Flying_Vee | dinsdag 21 september 2004 @ 18:34 |
ps ik heb geen pgs dus is er een discrepantie mogelijk van een % of 3 / 4 *laatst had ik op de teller 220 en voor me reed iemand met GPS die melde dat ik toen 213 ging volgens GPS | |
leolinedance | dinsdag 21 september 2004 @ 18:45 |
quote:Ejjj, Ik hej gèster twejtwèèèntich gereeeje | |
Flying_Vee | dinsdag 21 september 2004 @ 18:48 |
quote:kind dit was in Duitsland en tevens de enige keer dat ik een GPS tijd heb doorgekregen. GPS is veel nauwkeuriger dan een analoge teller. en 220 is bij lange na niet de hoogste snelheid die ik heb gereden. | |
leolinedance | dinsdag 21 september 2004 @ 18:52 |
quote:Hoor je mij iets zeggen dan, ouwe? Ik zeg toch ook niet dat ik me altijd aan de 120 houd of wel soms? Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon je mond houden hier. Leuk voor je dat je harder hebt gereden dan 220 trouwens ![]() | |
Flying_Vee | dinsdag 21 september 2004 @ 19:04 |
quote:Ouwe ik kon je opa zijn jah ![]() ![]() | |
Jofunu-kun | dinsdag 21 september 2004 @ 19:18 |
Een opa met een G6R.. Kon ik dat maar meemaken.. | |
leolinedance | dinsdag 21 september 2004 @ 20:13 |
Sorry Flying_Vee, maar jou Corolla G6R kan volgens de autoweek (en google) trouwens geen 220 halen..... Vmax=195 (en volgens een duitse site 197) | |
Flying_Vee | dinsdag 21 september 2004 @ 20:39 |
quote:ghe ghe idd maar als je een wat eraan knutseld ![]() (en hij gaat ook standaard harder dan ze op de tuv site vermelden omdat ze dit gemeten hebben bij een splinternieuwe auto die nog niet goed ingereden was en dan heb ik het over harder na correctie van tellerafwijking ed) ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 22 september 2004 @ 00:00 |
lol ik reed vanmiddag in de VW Caddy SDI (uit 2001) van mijn pa, en het waaide echt verschrikkelijk reed ik op de snelweg, tegen de wind in. Gaspedaal tot de bodem ingetrapt, maar hij ging niet harder dan 120 ![]() | |
RB | woensdag 22 september 2004 @ 00:32 |
Golf TDI 110 PK 2500 toeren ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 22 september 2004 @ 00:35 |
quote:En je Yamaha Kadett? ![]() | |
RB | woensdag 22 september 2004 @ 00:41 |
quote:Dat wil jij niet weten ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 22 september 2004 @ 10:45 |
Net zoveel als ik denk ik ![]() | |
Patrick281 | zondag 3 oktober 2004 @ 22:52 |
3.150 Rpm .. Pontiac Fiero 3.0 V6. ![]() | |
Jofunu-kun | maandag 4 oktober 2004 @ 01:09 |
Bij.. 3200 RPM zit ik op de 140.. Lekker brulbakkie dan die Fiero.. | |
Patrick281 | maandag 4 oktober 2004 @ 11:38 |
quote:4 versnellingen .. maar het hadden er ook wel 3 kunnen zijn. ![]() Je kan al met 1.100 rijden in zijn 4 .. vooral de tweede versnelling is heel bruut qua koppel en vermogen. Dus als je normaal rijd is schakelen van 1 direct naar 3 of 4 wel genoeg in het dagelijks verkeer. Ik heb ook een Camaro gehad .. die draaide 1.500 Rpm bij 120. ![]() | |
Kentaro | maandag 4 oktober 2004 @ 11:40 |
120 in 6 = 2000 toeren | |
Den_Haag | maandag 4 oktober 2004 @ 19:35 |
3500 rpm in de 5. Maar hij wil nog 4000 toeren hoger ![]() | |
Tjabbo | maandag 4 oktober 2004 @ 19:39 |
120 weet ik niet maar de suup doet 140 bij 2000rpm dacht ik. ![]() | |
Jofunu-kun | maandag 4 oktober 2004 @ 19:59 |
Ik vind mijn Fordje trouwens het lekkerste schakelen tussen de 3000 en de 3500, erboven ben ik naar mijn gevoel vermogen kwijt, en eronder kom ik te kort, terwijl autoweek carbase iets zegt over 4800 en 5200 qua pk en koppel.. | |
the_sharky_dog | maandag 4 oktober 2004 @ 21:17 |
Hee, dit vind ik interessant:quote:Zelf rij ik een Lancia Delta 1.6ie uit '95 en deze draait 4000 toeren bij 120 km/uur in z'n 5. Zou dit verschil te maken kunnen hebben met het verschil 16 klepper/ 8 klepper? | |
siekman | maandag 4 oktober 2004 @ 22:46 |
3100 rpm met mijn carolla gtsi 5800 rpm met snelheid van 215 kmph | |
Jofunu-kun | maandag 4 oktober 2004 @ 23:23 |
quote:Dat zou zeer zeker een reden kunnen zijn denk ik... misschien dat er wat ervarenere personen dit precies uit kunnen leggen.. | |
Againzender | maandag 4 oktober 2004 @ 23:26 |
Mijn AX heeft geen toerenteller, en ook geen 5de versnelling ![]() Maar hij rijdt wel wel lekker ![]() | |
Ridocar | dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:05 |
120km/h @ 3000rpm Renault 19 1.7 | |
Dawnbreaker | dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:07 |
rond de 4000, 1.4 benzine | |
Patrick281 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:01 |
quote:Amerikanen mogen niet harder dan 80 miles. ![]() | |
MercedesCL | dinsdag 5 oktober 2004 @ 12:47 |
quote:Volgens mij heb je als je 80 rijd zo politie achter je aan daar. Was het niet 60 of 65 miles? | |
Patrick281 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:03 |
quote::') Idd .. 80 is wel gelijk een uitzondering .. Van het weekend een film gezien .. gingen ze racen op de openbare weg .. .. tot wel 75 Mp/u = precies 120 km/ u. ![]() ![]() | |
Kluupkluup | dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:14 |
quote:Inderdaad, nu je het zegt.. Soms ook van die achtervolgingen op een nagenoeg lege snelweg.. "He drives at least 80m/h !!!!!!" ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:44 |
quote: ![]() | |
-Muse- | dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:07 |
4000RPM bij 120km/h in de 5e Versnelling. Dit met een 205 1.9 GTI met een quickshift versnellingsbak. | |
leolinedance | dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:38 |
quote:Hmm hoeveel toeren draait ie wel niet op zen top dan? Zo'n 1.9 gti moet toch ruim 200 halen, niet? | |
Code13.0 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 18:13 |
205 XS : In de 3 : 5800 toeren In de 4 : 4200 toeren In de 5 : 3700 toeren | |
Patrick281 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:11 |
quote:Speciaal voor dit topic gaan meten? ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:18 |
Auto golf type 3 diesel 2200 ofzo ![]() kart 14000 ![]() | |
Code13.0 | dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:38 |
quote:Ja ![]() Ik snap geen hol van die auto. Het is uit 1990, heeft een type XY8 '88 blok met dubbele carburateur, maar loopt zo achterlijk hard. Hoort 75 pk te hebben, wil hem wel eens op een testbank hebben, iemand tips waar dat kan ? | |
Ridocar | dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:46 |
quote:rekensommetje maken. 120@4000=>200@6667rpm | |
-Muse- | woensdag 6 oktober 2004 @ 09:40 |
quote:Klopt nog ook ![]() Jah een 1.9 gti met standaard versnellingsbak haalt de 208km/h met veel mi nder toeren. Het is gewoon dat ik er een versnellingsbak onder heb zitten waarbij de eerste 4 versnellingen dicht op elkaar zitten. Hiermee trek ik dus sneller op, maar is mijn toerental bij hoge snelheden wel hoger dan een normale 1.9gti. En even over die XS, die moet je niet onderschatten!! Dat zijn op de GTI en Rallye na de snelste 205jes ![]() | |
Tjabbo | woensdag 6 oktober 2004 @ 11:28 |
quote:Dat kun je niet aannemen aangezien de pk- en koppelkromme niet liniair zijn. Ook heb je met weerstand te maken die kwadratisch toeneemt. ![]() | |
killerb | woensdag 6 oktober 2004 @ 12:06 |
quote:Ik heb de injectie versie gehad en die liep ook vrij hard. Het ligt 1: aan de versnellingsbakverhoudingen die erg kort zijn en dicht bij elkaar liggen en 2: de snelheidsbeleving. Er wordt nogal wat herrie geproduceerd en het is een lichte auto. Ik heb me kostelijk vermaakt in me wijlen 205xs totdat die gejat werd ![]() | |
Tomatenboer | woensdag 6 oktober 2004 @ 18:26 |
4000 toeren in een Alfa 146 1.4 TS. | |
Ridocar | woensdag 6 oktober 2004 @ 18:35 |
quote:Weerstand heeft hier niks mee te maken. verhoudingen tussen snelheid en toerental zijn altijd lineair. het kan best zijn dat een auto geen 200 kan, en dan komen zaken als luchtweerstand en vermogen bij kijken. | |
MercedesCL | woensdag 6 oktober 2004 @ 19:04 |
quote:Idd, dit hele topic is niet duidelijk. Met wind mee maakt mijn auto minder toeren dan als het windstil is ![]() ![]() | |
raimen | zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:55 |
3250 toeren bij 120 Kilometertjes per uur In een honda civic aerodeck ![]() | |
webspider | zaterdag 30 oktober 2004 @ 09:05 |
Tot gister had ik een megane 1.6, die deed 3100 op de 120 ... sinds gisteren heb ik een leon 1.9tdi, die moet ik nog even uitproberen ![]() | |
ReVeRnEj | zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:59 |
7000 toeren met 120 km....maar dan wel in z'n 2:) In z'n 6 eigenlijk nog niet opgelet zal ik wel ff doen. Oja tis een Seat leon 1.8 turbo. | |
jackson | zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:09 |
4000 toeren bij 150 dus ik verwacht 3300 ofzo bij 120 ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:12 |
3500 toeren @ 120 km/u Toyota Corolla ![]() | |
bonfie | zaterdag 30 oktober 2004 @ 23:36 |
250 toeren per 10km/u in de 5 1250 toeren = 50 km/u 2500 toeren = 100 km/u 3000 toeren = 120 km/u Klopt precies ![]() Ford Probe 2.2Turbo | |
Steijn | zondag 31 oktober 2004 @ 11:27 |
quote:Het heeft met de wieldiameter te maken. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zondag 31 oktober 2004 @ 11:46 |
quote:i.s.m. de gearratio uiteraard. | |
Steijn | zondag 31 oktober 2004 @ 11:48 |
quote:Ja, inderdaad. ![]() | |
E.r.w.i.n | zondag 31 oktober 2004 @ 12:37 |
net geen 4000 rpm Mazda MX-5 1.6ltr 16v (115pk) | |
Drive-r | zondag 31 oktober 2004 @ 13:21 |
Hm, volgens mij rond de 3000rpm in zijn vijf, Lancia Delta Integrale... Vrij korte bak op zich, versnellingen liggen dicht bij elkaar... |