Nee, niets.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
Oh jij post gewoon domweg een sprakeloossmiley omdat je gewoon niks te melden hebt en dan moet iemand vragen wat er loos is en ik ben die sukkel die daar keer op keer weer intrapt natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niets..
Ik niets te melden?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh jij post gewoon domweg een sprakeloossmiley omdat je gewoon niks te melden hebt en dan moet iemand vragen wat er loos is en ik ben die sukkel die daar keer op keer weer intrapt natuurlijk.![]()
Wentel je lekker in je eigen zwijnigheid schat?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niets te melden?.
Vind je me zo zwijnig vandaag dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Wentel je lekker in je eigen zwijnigheid schat?.
ja, aardappelschillen in plaats van aardappels schillen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga zo aan het eten beginnen. :[.
Pizza con Ryan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:11 schreef Stali het volgende:
[..]
ja, aardappelschillen in plaats van aardappels schillen.
Enjoy![]()
Dat had je toch nodig? Dus ik dacht kom laat ik er eens naar vragen dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je me zo zwijnig vandaag dan?.
Stook die oven dan maar flink op.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pizza con Ryan..
Jij weet toch helemaal niet wat ik nodig heb, engeltje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat had je toch nodig? Dus ik dacht kom laat ik er eens naar vragen dan.![]()
Doeg Penottiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:13 schreef Lula het volgende:
en nu laat ik jullie weer alleenlaters
Stoken, daar hou je van hè.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Stook die oven dan maar flink op.![]()
Ik luister tenminste naar jouw woorden Liefje en vraag er dan nog eens beleefd naar of het bevalt enzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet wat ik nodig heb, engeltje..
Aardappeltje, je kunt me een hoop verwijten maar nooit dat ik stookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stoken, daar hou je van hè..
En toch weet je niet wat ik nodig heb, mijn lamskoteletje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik luister tenminste naar jouw woorden Liefje en vraag er dan nog eens beleefd naar of het bevalt enzo.
Jij houdt toch van ovenschotels, mijn bosbesje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Aardappeltje, je kunt me een hoop verwijten maar nooit dat ik stook
Maar Rostischijfje je spreekt weer in raadselen en rest mij niets anders dan op jouw woorden af te gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch weet je niet wat ik nodig heb, mijn lamskoteletje..
Con Ryan uiteraardquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van ovenschotels, mijn bosbesje..
Ik in raadselen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar Rostischijfje je spreekt weer in raadselen en rest mij niets anders dan op jouw woorden af te gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |