Het is mijn Grote Nederlandse Cultuurheld hè...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, toch indrukwekkend allemaal niet?
Jij bent er echt stil van ook he?
Dat kunt u niet menen, ik weet zeker dat u goed met Ryan3 kunt opschieten hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef WFH het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Ryan3maar nauwelijks hoor. Neem Shark, Dr_Flash, Sandertje of Shin maar mee.
Ryan3, zo slapen in de koffer, morgen moet je hem pakken!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is mijn Grote Nederlandse Cultuurheld hè...
Ik vertrouw hem niet, sorry. Hij zou zo weggelopen kunnen zijn uit een boek van mij. Je weet wel zo'n zielige hoofdpersoon die door alles en iedereen in deze wereld bedrogen wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat kunt u niet menen, ik weet zeker dat u goed met Ryan3 kunt opschieten hoor.![]()
Stali & Ryan3 in Canada?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ryan3, zo slapen in de koffer, morgen moet je hem pakken!
We gaan naar Canada!!
Daarom moet hij mee dat is veiliger voor hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:39 schreef WFH het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet, sorry. Hij zou zo weggelopen kunnen zijn uit een boek van mij. Je weet wel zo'n zielige hoofdpersoon die door alles en iedereen in deze wereld bedrogen wordt.![]()
![]()
![]()
op zoek naar WFHquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali & Ryan3 in Canada?
Slaap ze....
Maar u begrijpt het niet. Ik ben ook bedrogen. Door mijn uitgever.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarom moet hij mee dat is veiliger voor hem.![]()
Ah, detective en reisverhaal in een...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]
op zoek naar WFH
Slaap lekker!
Ik zou het lekker zo laten, hier mist u niets en u bent zeker niet vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:44 schreef WFH het volgende:
[..]
Maar u begrijpt het niet. Ik ben ook bedrogen. Door mijn uitgever.![]()
![]()
Ga maar een tijdje in canada zitten in een blokhut zeiden ze van de Bezige Bij, dan waait die storm van je overlijden wel over. Welnu, ik zit er al bijna 10 jaar. Volgens mij zijn ze me vergeten.
![]()
![]()
![]()
Wacht evenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, detective en reisverhaal in een....
Toedels...
Wacht even?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wacht even
Lekker laten liggen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:47 schreef Stali het volgende:
Wat doen we met Zeeuws Vlaanderen?
Nu even wel iig...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:48 schreef Stali het volgende:
Jij wil helemaal stoppen?
Okay want ik wilde het oppakken, maar wat je wilt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker laten liggen...
Tot morgen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay want ik wilde het oppakken, maar wat je wilt.
Slaap lekker.
Jij mag samen met Ryan3quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:50 schreef Shinadul het volgende:
CanadaMag ik ruilen?
Ik weet niet of ik wel met jou wil ruilen: Almerequote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:50 schreef Shinadul het volgende:
CanadaMag ik ruilen?
Dat zou je bijvoorbeeld doen als je je oude nick zelf niet leuk meer zou vinden? Vergeet niet dat er ook mensen zijn die veranderen omdat ze dat zelf willen zonder dat dat door negatieve motieven ingegeven (lees: anderen) wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Interessante vraag, want waarom zou je je nick veranderen als verder toch niemand je kent onder die ouwe nick...
Goedemorgen Klaas Kloonquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:11 schreef Manager het volgende:
[..]
Dat zou je bijvoorbeeld doen als je je oude nick zelf niet leuk meer zou vinden? Vergeet niet dat er ook mensen zijn die veranderen omdat ze dat zelf willen zonder dat dat door negatieve motieven ingegeven (lees: anderen) wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |