Nou ja, misschien in de toekomst nog dusquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi shinIk las mee over je rozenmeisje. Jammer dat ze niet reageerde zoals jij dat graag had gezien. Maar ik vond het om te beginnen al hartstikke lief van je hoor.
film was vermakelijk een zesjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk was jij niet gevlucht voor mij, geloofde ik ook niet.
Film was matig...
Maar wat voor situatie dan? Of negeer je deze vraag bewust?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nou ja, misschien in de toekomst nog dusMaar ik zie wel, voorlopig heb ik er een goeie vriend bij
Ha loogje....Nou het is niet opeens over met shin hoor...denk ik...ze zijn toch nog steeds gewoon gezellig met elkaar?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoi,Pea beeb![]()
Ik had het Shin ook gegund,maar helaas........
De vuilniszakken mag fijn een man buiten zetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, opeens moesten we zelf de deur open maken![]()
Nog eigenaardiger was dat ze na het openmaken van de deur opzijstapten en demonstratief gingen staan wachten totdat de man de deur dan daadwerkelijk opendeed.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
Ja, opeens moesten we zelf de deur open maken![]()
snik welke man??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef Stali het volgende:
[..]
De vuilniszakken mag fijn een man buiten zetten.
Ben er prima toe in staat, maar zo geemancipeerd ben ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:34 schreef Lula het volgende:
[..]
snik welke man??
gelukkig ben ik daar nog wel toe in staat.
Zet jij de Cliko's aan de weg?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Manager het volgende:
Hier doen we aan afvalscheiding dus dat gedoe met die zakken neemt dan een hele andere wending.
dat is grappig als je dan in een flat gaat wonen mag in ene alles bij elkaar. Geen gezeur meer met groenbakken en zwarte bakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Manager het volgende:
Hier doen we aan afvalscheiding dus dat gedoe met die zakken neemt dan een hele andere wending.
Bij jou was supermakkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Lula het volgende:
[..]
dat is grappig als je dan in een flat gaat wonen mag in ene alles bij elkaar. Geen gezeur meer met groenbakken en zwarte bakken.
Alleen papier gaat apart
Aah,morgen lekker vrij hè, *jaloers is*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ha loogje....Nou het is niet opeens over met shin hoor...denk ik...ze zijn toch nog steeds gewoon gezellig met elkaar?
morgen lekker een dagje foto's maken
Ketnet 23.35 La reine Margot, historisch costuumdrama, echte aanrader. Mat Isabella Adjani...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:32 schreef Lula het volgende:
[..]
film was vermakelijk een zesje
komt in ieder geval niet in mijn top tien
Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef Stali het volgende:
Zet jij de Cliko's aan de weg?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je haar dan niet je brede mannenschouder aanbieden?
Ik heb mijn boom al ingeleverd hoor...al in het begin, daarna nog wat bomen in de slowchat gezet ook...wel op blijven letten hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Aah,morgen lekker vrij hè, *jaloers is*
Tip: fotografeer eens een boom!
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
morgen lekker een dagje foto's maken
Vanalles, morgen papagaaien en andere beesten die zich in het papagaaiendorp ophouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef Lula het volgende:
ach ik vind het niet eens zo erg dat ik dat soort dingen nu alleen moet doen.
Wat fotografeert Pea?
Geloof me!,voor Pea is niets te dolquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?
Koren is er nu niet, wel op blijven letten. En ik zei dat ik foto's ga MAKEN, ben niet het onderwerp.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te vroeg om nu al in je behaatje in het koren te gaan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |