En jij bent ook liev,ryan!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent een koele afstandelijke man, loog.
Dat stadium is achterhaald...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef Manager het volgende:
Ik was aan het lurken maar misschien helpt het als ik even actief meedoe?
Het is heilloos ....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef Manager het volgende:
Ik was aan het lurken maar misschien helpt het als ik even actief meedoe?
Werkelijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Dat stadium is achterhaald...
Nee, Stali valt op je...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:09 schreef fotoloog het volgende:
[..]
En jij bent ook liev,ryan!![]()
![]()
O, ja...?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is heilloos ....
Zelfs Lulu en Duderinnetje zijn gevlucht
Menstruatie, denk ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef Manager het volgende:
[..]
Werkelijk?
Is het zo erg dan?
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:01 schreef Stali het volgende:
[..]
even serieus hoe staat het met het rozenmeisje?
En soms is dat ook zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ja, daar ligt alles aan, aan die menstruatie...en dan sommigen die zeggen dat menopauze gods gift to men is....
Kun je haar dan niet je brede mannenschouder aanbieden?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.
Hoi shinquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig verandert zolang zij in een rotsituatie zit. Misschien daarna.
Mijn ervaring: meeste mannen leven meer vanuit hun verstand en meeste vrouwen vanuit hun gevoel. Ze kunnen soms ook conclusies trekken die voor een man kant noch wal raken. Tijdens de menstruatie wordt dit nog eens verhevigt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Manager het volgende:
[..]
En soms is dat ook zo.
Net zo soms is het precies het tegenovergestelde.
Eigen ervaring meegenomen: vaak is het het tegenovergestelde.
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef Manager het volgende:
[..]
En soms is dat ook zo.
Net zo soms is het precies het tegenovergestelde.
Eigen ervaring meegenomen: vaak is het het tegenovergestelde.
Tuurlijk was jij niet gevlucht voor mij, geloofde ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Lula het volgende:
zo dat was de film. Was niet gevlucht
menstruatie heb ik al maanden niet meer. Lang leve de pil
Hoi,Pea beebquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi shinIk las mee over je rozenmeisje. Jammer dat ze niet reageerde zoals jij dat graag had gezien. Maar ik vond het om te beginnen al hartstikke lief van je hoor.
Ja, idd, e-man-cipatie...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)
men-struatie
men-opauze
men-tal breakdown....hm
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:27 schreef pea4fun het volgende:
toch wel vreemd eigenlijk dat veel vervelende dingen beginnen met men (oftewel mannen)
Ja, opeens moesten we zelf de deur open makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, e-man-cipatie....
Heel naar idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, opeens moesten we zelf de deur open maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |