598 euro bij Expert.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:00 schreef CyberD het volgende:
wa kost da?
499 bij E.P en ik heb helemaal geen blikkerig geluid, je moet gewoon wat aanklooien met je instellingenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
598 euro bij Expert.
499 is niet verkeerd...bij EP?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:03 schreef Dezz het volgende:
[..]
499 bij E.P en ik heb helemaal geen blikkerig geluid, je moet gewoon wat aanklooien met je instellingen
Staat trouwens op m'n slaapkamer dat ding
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:04 schreef HaJee het volgende:
Net nieuwe batterijen gekocht voor m'n draadloze muis. Jaja, draadloos .
Ik heb oplaadbarequote:Op maandag 22 maart 2004 23:04 schreef HaJee het volgende:
Net nieuwe batterijen gekocht voor m'n draadloze muis. Jaja, draadloos .
Uh, ik ben wel wat gewend op het gebied van geluid hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 23:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
499 is niet verkeerd...bij EP?
En het ligt niet aan de instellingen, maar wat je gewend bent![]()
Ik vind mijn computerboxjes beter klinken (niet dat dat iets bijzonders is, maar ach)
En dan vind je dit setje goed klinken?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Uh, ik ben wel wat gewend op het gebied van geluid hoor
Voor dat geld wel ja..quote:Op maandag 22 maart 2004 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is maar wat je kwaliteit vind..
Oplaadbare batterijen ? En ik maar denken dat ik voorop loop met m'n spullen.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:05 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik heb oplaadbare![]()
dan nog niet, ziet er leuk uit, maar degelijke surround-effecten om fatsoenlijk een cd-tje o.i.d te luisteren zitten er niet eens opquote:Op maandag 22 maart 2004 23:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Voor dat geld wel ja..
Yep, ik weet niet hoe jullie het bij Expert opgesteld hadden? Maar dat scheelt natuurlijk ook al een stukquote:Op maandag 22 maart 2004 23:07 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En dan vind je dit setje goed klinken?![]()
Wie wil er nou een cd'tje in een surround effect horenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dan nog niet, ziet er leuk uit, maar degelijke surround-effecten om fatsoenlijk een cd-tje o.i.d te luisteren zitten er niet eens op
Standaard opstelling maybequote:Op maandag 22 maart 2004 23:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Yep, ik weet niet hoe jullie het bij Expert opgesteld hadden? Maar dat scheelt natuurlijk ook al een stuk
Wat voor effecten wil je dan? Dolby Pro Logic 2?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dan nog niet, ziet er leuk uit, maar degelijke surround-effecten om fatsoenlijk een cd-tje o.i.d te luisteren zitten er niet eens op
Plastic ? Hoe kan het dan blikkerig klinken ?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Wie wil er nou een cd'tje in een surround effect horenSTEREO is het magische woord. En op het plaatje lijkt het mooi, maar die zuiltjes zijn echt van het aller goedkoopste plastic wat er bestaat
Buitenkant plastic / binnenkant blikquote:Op maandag 22 maart 2004 23:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Plastic ? Hoe kan het dan blikkerig klinken ?
de gemiddelde klant aan wie ik zulke setjes verkoop wil toch echt radio of cd's via alle speakers luisteren, ik zelf luister ook gewoon stereo, maar de personen waar zulke setjes op gericht zijn, wil toch echt alles in actie horen, hoe kut (DPL II) het ook mag klinken!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Wie wil er nou een cd'tje in een surround effect horenSTEREO is het magische woord. En op het plaatje lijkt het mooi, maar die zuiltjes zijn echt van het aller goedkoopste plastic wat er bestaat
all channel stereo e.d zoals op fatsoenlijke setjes zitquote:Op maandag 22 maart 2004 23:11 schreef Dezz het volgende:
[..]
Wat voor effecten wil je dan? Dolby Pro Logic 2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |