Omgekeerde pedofilie?
quote:Die gosert spoort sowieso niet.
Op donderdag 26 juli 2001 17:08 schreef waspman het volgende:
ik vind het altijd er treist als een vent van 30+ of 40+ loopt geilen op een meisje van 14..... een zeer bekend voorbeeld hiervan is uiteraard Mentale Theo van TMF....
Maar ik werd ook altijd een beetje misselijk van gasten van 25/26 (of ouder) met meisjes van 15/16...
Tot ik zelf (22) veriefd werd op een meisje van 16...Ze is nu al ruim 17 en ik ben heel errug gelukkig met haar...Dus t kan zomaar gebeuren...
Maar ja, 22 en 17 valt wel mee (toch??) Zeker als je bedenkt dat zij behhorlijk volwassen is en ik vaak 18/19 jaar wordt geschat
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:41 schreef Manono het volgende:
Een vriend van me zei van de week: I feel sorry for you women, cos all a man does in his life is getting back at that schoolgirl who would never let him fuck her.
( )
quote:Ja hoor, huil maar niet
Maar ja, 22 en 17 valt wel mee (toch??) Zeker als je bedenkt dat zij behhorlijk volwassen is en ik vaak 18/19 jaar wordt geschat![]()
(en hoeveel mannen gaan nu reageren?)
Het is een feit dat heel veel mannen op jongere meiden
vallen. Voor mij is het de eerste keer dat ik een
relatie aanga met een meisje wat stukken jonger is dan
ikzelf. Ik had dus ook geen idee wat me te wachten
stond.
Het verschilt nogal per persoon hoe volwassen men is.
Ikzelf kijk niet naar leeftijd, hoewel er natuurlijk
altijd een grens is, maar meer naar hoe een persoon
zich gedraagt in het dagelijks leven.
quote:de halve wereld? dat zijn dus ALLE MANNEN?
Op woensdag 25 juli 2001 15:26 schreef Aernout het volgende:[..]
* zucht *
Ja NU dus wel maar toen ze net bekend waren niet en toen zat ook de halve wereld zich erbij af te sjorren
.
echnie..
Echter, de maatschappij houdt het volwassen worden tegen. De meeste mensen zitten tot begin 20 nog op school/ opleiding, dus in een zeer beschermde omgeving waarin je heel lang 'kind' kunt blijven. Als je netjes je woordjes Frans leert en doet wat de meester zegt is alles goed. Je hoeft niet in je eigen levensonderhoud te voorzien en geen verantwoordelijkheid te dragen.
Om die reden is er momenteel een sterke mismatch tussen wat maatschappelijk gewenst is en wat biologisch gewenst is, en daar komt dus die hele 'pedo' discussie vandaan. Want een echte pedofiel is iemand die op niet geslachtsrijpe vrouwen valt en dat is (gelukkig) een zeldzame afwijking.
quote:Wat niet wegneemt dat de gemiddelde heteroman toch het liefst vrouwen ziet met gezichten die doen denken aan (niet geslachtsrijpe) baby's: babyvet, roze wangetjes, grote onschuldige ogen en een pruilmondje en het liefst een heel onnozele uitstraling...
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:16 schreef Aernout het volgende:
Want een echte pedofiel is iemand die op niet geslachtsrijpe vrouwen valt en dat is (gelukkig) een zeldzame afwijking.
quote:de topic-titel zegt het al: ietsiepietsie pedofiel
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:58 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Wat niet wegneemt dat de gemiddelde heteroman toch het liefst vrouwen ziet met gezichten die doen denken aan (niet geslachtsrijpe) baby's: babyvet, roze wangetjes, grote onschuldige ogen en een pruilmondje en het liefst een heel onnozele uitstraling...
Hoe komt dat toch????
(knor)
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 20-08-2001 16:58]
quote:Lees deze zin maar voor aan jezelf, eencellige worm!
Op maandag 20 augustus 2001 16:14 schreef Berserker het volgende:
!!!! En opnieuw mag je je ziekelijke opmerkingen thuis houden, mail is onderweg!!!!!(knor)
Mooi vinden is iets en willen scoren is iets?
Ik zie ook wel jonge dames lopen waarvan ik zeg: die ziet er lekker uit (jaar 16 17) maar om te scoren, nee dank je.
Maar een vrouw van over de 30 vind ik net zo vaak aantrekkelijk. En daarmee scoren zeg ik wel JA
Je moet toch als je het over pedofilie hebt zeggen: volwassen mannen (>18) die geilen en uit zijn op sex met meisjes onder de 18 jaar
Kijken en niet doen is iets
en kijken en pakken is iets
En dat maakt het verschil tussen een pedo en een "normaal" geaard persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |