En Vox is over het algemeen...quote:Op maandag 22 maart 2004 21:18 schreef Mondo_Generator het volgende:
2) Het is een Vox
Welke Vox?? De mijne toch niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:29 schreef Mondo_Generator het volgende:
En als ik ff heel snel kijk is die Vox een buizenbak en die andere niet, zou ook nog wel es wat uit kunnen maken he
Nee. Dan had je er voor een merk als Vox makkelijk nog een keer 150 euro bovenop kunnen leggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Welke Vox?? De mijne toch niet.
site?????quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Je moet niet in Nederland kopen, maar in Duitsland, bij Musik Produktiv![]()
20 euro gaat nog wel. maar ik vind 80 toch een beetje veel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:57 schreef Credence het volgende:
Volgens mij kan je een Line6 Spider II krijgen voor 219,- online75 watt
'ns even nazoeken... oh wacht.. dat is 284,-
wel iets duurder, maar dan heb je ook een koele versterker he
http://www.boxymusic.com/product.lasso?pr=30169
ik denk eraan zo een te gaan kopen.. heeft iemand hier ervaringen mee toevallig?
Misschien een spider 1?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
20 euro gaat nog wel. maar ik vind 80 toch een beetje veel.
Maar ik wil gaarne weten wat ik voor het zelfde geld als voor mijn versterker kan kopen. Om te vergelijken.
Even kijken, momentje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Misschien een spider 1?
Die Spider wat jij zei is de goedkoopste op die site.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja dat is ook zo
Maar als ik jou was zou ik kijken voor een line6 spider of voor een roland cube 30 dat is ook wel een goede amp
Ik zou graag eens iemand met meer gitaar ervaring op mijn versterker willen laten spelen zodat die verteld hoe die het vind. Ik heb geen ervaring met andere versterkers.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef Scylla het volgende:
Roland Cube goeie versterker. Line6 afrader, puur omdat ik wat heb tegen dat merk, de versterkers minder betrouwbaar zijn en ik het geluid gewoon neit chill vind: ze hebben geen eigen geluid, gebruiken vooral op die spiders alleen amp-models. Mietjes.
200 euro voor een 15 watts is een beetje veel, maar het is wel een Vox. Die zijn sowieso duurder, en klinken ook wel wat mooier, alhoewel dat bij die kleine versterkers niet zoveel verschil zal maken.
Zoek gewoon op marktplaats, staat altijd wel wat leuks bij. En je moet niet afgaan op de prijzen die op musiciansfriend.com of zzounds.com staan vermeld, dat zijn de Amerikaanse prijzen en dus gewoon goedkoper.
Versterker niet op een site kopen, gewoon naar een dealer gaan, en veel versterker(tjes) uit proberen, wat jou het beste past. Ik ben jaloers op je Vox trouwens
Clean spelen gaat niet goed. En al snel staat ie te hard. Dan vervorm het geluid.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:30 schreef Scylla het volgende:
Ik ben de supertrotse eigenaar van een meer dan 20 jaar oude Fender Bassman Ten!![]()
[afbeelding]
Ook geschikt voor gitaar, maar ik heb hem gekocht voor mijn bas. Verder heb ik als oefenversterkers hier thuis staan een Fender Frontman 25, en nog een 15W Marshall oefenbakje.
Die Frontman versterkers zijn ook prima versterkers, goed geluid, goeie overdrive, en ook nog reverb. Denk dat die ook wel onder de 200 euro te krijgen zijn, 25Watts. Moet je alleen een beetje een aardige gitaarboer hebben.
Die Vox heb je dus al gekocht, een beetje een miskoop? Jammer, ik hoor vaak goeie verhalen over Vox versterkers.
Ik zoek er iets over op!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef Scylla het volgende:
Overigens, ik denk dat je wel een aardige Behringer bak kan krijgen, ook rond 200 euro. Behringer is wel een okee merk, heb goede degelijke spullen (Deutsche sprechwortliche grundlichkeit) maar hoe ze klinken weet ik niet. Behringer is over het algemeen een van de goedkoopste "A merken" wat audio apparatuur betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |