Idd.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef mschol het volgende:
begint te veel op theme park world te lijken..
houd het op 2d en geen 3d.. verkloot vaak zo'n soort spel..
euhm, hoe wil jij in godsnaam 3000+ UT modellen op je scherm laten zien, op een hedendaags systeem? Dat gaat je met geen mogelijkheid lukken, zeker niet als je wil dat de achtergrond er ook nog netjes uitziet.. en bovendien hebben deze poppetjes wel facial animation.. het zit mij echt niet in de weg hoor, dat lage detail.. ik durf te wedden dat jij ook weleens c&c generals hebt gespeeld.. Dan hebben deze poppetjes toch aardig wat meer detail... en De eerste 2 verses van rollercoaster ycoon ahdden ook geen supergedetailleerde mensen.. en dat hoefde toen ook helemaal niet.. waarom nu wel?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien en die poppetjes zien er niet uit. Ik neem aan dat ze dat nog wel gaan veranderen anders is dat best wel kut
Je moet toch een keer met wat nieuws komen he.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef mschol het volgende:
begint te veel op theme park world te lijken..
houd het op 2d en geen 3d.. verkloot vaak zo'n soort spel..
Dat gaat mn provider niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef BMWM3 het volgende:
Oktober. Wordt een dure maand
Need For Speed Underground II [PC]
Rollercoaster Tycoon 3D [PC]
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
verhaaltje
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.
Ik heb het 100 % met je eensquote:Op maandag 31 mei 2004 00:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)
ThemeParkWorld was 3x niks
Ik hoop echt, dat RCT3 tof wordt, dat wordt dan weer weken bouwen![]()
Alhoewel ik RTC2 al zwaar vond tegenvallen...
Het probleem met TPW was dat alles heel erg vol leek (vond ik dan). Het was heel erg rommelig en je had dus een heel erg slecht overzicht.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
[..]
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.
ALs RCT3 2D zijn, zou er niet veel nieuws toegevoegd worden, en zou het als een "upgrade van RCT2" beschouwd moeten worden. Niet als een nieuwe versie.
het is nu al een tijdje geleden dat ik de RCT-reeks gespeeld heb, maar als de 3 uitkomt ga ik het zeker nog eens spelen. Spijtig dat het dan juist uitkomt in het begin van het nieuwe academiejaar
TPW vond ik best grappig maar ik vind bij elke 3d simulatie/rts/turnbased games dat je het overzicht kwijt raakt als je alle kanten op kan met je camera.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Komakie het volgende:
verhaaltje
idd, RCT2 was ook maar ene grote upgrade van de RCT1. Met als grootste fout,of inkom aan park of inkom aan attractie.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)
ThemeParkWorld was 3x niks
Ik hoop echt, dat RCT3 tof wordt, dat wordt dan weer weken bouwen![]()
Alhoewel ik RTC2 al zwaar vond tegenvallen...
psst, ze hebben nog tot oktober.. en boompjes zijn nou niet first priority... (oh ja, ik heb trouwens ook in een filpmje gezien dat die boompjes 'omklapten' Lijk me eerlijk gezegd een bugje)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef Het_Donker het volgende:
Alleen is het een beetje jammer dat de bomen 2D zijn, moet je maar is opletten als je zon filmpje bekijkt in een achtbaan (als hij naar beneden stort)ziet er een beetje onprofessioneel uit
![]()
25 euro? Bij intertoys was ie 9,99 en deel 1 zonder add ons 4,99. Met was het 9,99.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ja, dat wilde ik ook wel, maar RCT 2 kostte nog iets van 25 euro en deel 1 met alle uitbreidingen maar 9,99. En aangezien ze toch bijna hetzelfde zijn heb ik dus maar deeltje 1 aangeschaft. Ik ga zo maar weer eens aan het bouwen.
Wat is de hoogste excitement rating die jullie ooit hebben gehad voor een rollercoaster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |