idd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:07 schreef Paxlie het volgende:
* Lord Dreamer start gelijk RCT2 weer
het ambetantste aan de 2 was dat je enkel voor inkom of voor een attractie geld kon vragen, dus het geld steeg iets trager, wat het iets moeilijker maakte om het park in gang te krijgen . maar souvenierkraampjes en paraplu's kunnen je omzet ook de hoogte doen inschietenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
idd.en rct3 gaat er steeds mooier uitzien, al blijf ik sceptisch of het de gameplay haalt van rct2
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
maar nu eerst rct2 spelen met add-ons
Ik vond dat zandbak gedoe hier op fok wel leuk. Lekker iedereen z'n eigen park maken en kijken bij de anderquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
idd.en rct3 gaat er steeds mooier uitzien, al blijf ik sceptisch of het de gameplay haalt van rct2
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
maar nu eerst rct2 spelen met add-ons
Ja, dat vond ik nou ook, echt perfect. Ik had niet niet gedacht dat het zo kon.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:16 schreef merino het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).
Heb je overigens al dat grote filmpje (4gamers) gezien?
Vind dat daar toch wel duidelijk in te zien is dat de gameplay van RCT2 perfect omgezet is naar 3d
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:16 schreef merino het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).
Heb je overigens al dat grote filmpje (4gamers) gezien?
Vind dat daar toch wel duidelijk in te zien is dat de gameplay van RCT2 perfect omgezet is naar 3d
Dat is wel relaxedquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Paxlie het volgende:
Sandbox == zonder geld alles kunnen kopen waarbij vrijwel alles beschikbaar is.
Oftewel gewoon lekker bouwen zonder zorgen en kijken hoe populair je het kan maken
juist, dat was zeker leuk. weet ook niet waarom dat niet er meer is, ik bedoel veel mensen spelen hte nog steeds.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed
Had dacht ik RCT2 ook. Maar dan mocht je je parkrating niet onder de 700 laten komen
Dat vertel je me nu pasquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee hoorgewoon een scenario zelf maken met "geen geld"en 10 atracties met een rating van 7.00 dan zeuren ze nergens over rating niveau dat boven de 700 moet zijn.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed
Had dacht ik RCT2 ook. Maar dan mocht je je parkrating niet onder de 700 laten komen
jep, dat is ook zeker de bedoeling. In normale view kan je gewoon ala 1st person view door het park bewegen om vervolgens de Rollercoasters, waterrides en transportrides te bereiden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef DaFan het volgende:
Laat maar doorkomen!!
Menesis:
Ik denk dat je via de gewone view het ook wel prima kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |