Dat zou echt goed nieuws zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.Hoop dat dat waar is
Ik vond ze in RCT2 anders wel erg groot. Ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest bouwen om me park vol te krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:54 schreef Freezor het volgende:
Ik hoop maar dat de werelden even groot blijven als ze nu zijn, want ik ben bang dat ook dat door de 3d uitvoering wel eens wat minder kan worden.
Dat wordt dus alles op een kluitje bouwen..![]()
Met 2D hou je de kopers niet meer vast.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat zou echt goed nieuws zijnTTD draait hier ook nog steeds.
Maar ik had gehoopt op nog leukere variatie op RCT2 ipv het 3D geweld. maar ja alles moet tegenwoordig naar 3D lijkt het wel. Dus iik hoop dat ze flink nog er aan sleutelen dat het er beter uit komt te zien dan nu het geval is.
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat mogelijkheden om 2D graphics beter/mooier te maken zonder gelijk over te stappen op full 3D. Kijk maar naar SimCity 4, Commandos 3 enz. zij maken hoofdzakelijk gebruik van 2D met een beetje 3D. Of er worden eerst High Quality 3D modellen van objecten gemaakt om ze vervolgens te importeren als 2D sprites in het spel en er zullen vast nog wel wat meer technieken zijn...quote:Op donderdag 1 april 2004 23:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met 2D hou je de kopers niet meer vast.
Kijk maar naar deel 2. Dat is voor bijna niemand wat het had moeten zijn.
Ik vond deel 2 wel leuk maar wel minder dan deel 1. Ze hadden een aantal dingen doorgevoerd die van mij niet hadden gehoeven en hij kon me niet lang genoeg boeien omdat het gewoon te veel van hetzelfde was.
Het spel is nog lang niet af dus wacht ff met oordelen totdat het spel af is.quote:Op zondag 4 april 2004 02:17 schreef merino het volgende:
Hoe meer ik naar de screens kijk en hoe meer ik weer RollerCoaster Tycoon 2 induik hoe meer ik vind dat er nog echt veel aan gesleuteld moet worden wil het mij echt super enthausiast maken.
De parken die ik met RCT2 kon maken zijn zo mooi en dat zie ik in de screens gewoon niet terug.
een valentijnsbaanquote:Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hoef ik noooit meer naar een pretpark![]()
welk verschil in gameplayquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Die gameplay was juist vet brak, ze moeten de gameplay van rollercoaster tycoon 1 erin doen, die was echt meesterlijk
die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk verschil in gameplay???
hmm.. okee 'k snap..quote:Op woensdag 7 april 2004 20:58 schreef Jump het volgende:
[..]
die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.
kwestie van bouwen, 1 keer proef laten rijden en meekijken met hoeveel lat g's hij op welke plaatsen krijgt, ga er maar vanuit dat als het boven de 3 komt je daar moet verbouwenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:29 schreef Aurelium het volgende:
Toch hoop ik wel dat het maken van achtbanen wat makkelijker wordt. Start je zo'n park op en zie je daar zo'n supervette enorme premade achtbaan stamp vol loopings en corkscrews staan. Denk je bij jezelf: chill, ik ga ook zo'n achtbaan bouwen. En dan open je hem en dan is ie weer intensity 12.x ultra extreme
Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat je in roller coaster tycoon 3 wat makkelijker kan zien waar het probleem zit. Zou wel fijn zijn
Komt er een demoquote:Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef kaat17 het volgende:
DOPE, ik snak naar die demo
Als ik die screens zo zie is dat nou net wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten
Zolang het niet dezelfde gameplay heeft van Theme Park World dan is het goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |