abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 12:14:37 #76
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_18037178
quote:
Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt. Hoop dat dat waar is
Dat zou echt goed nieuws zijn TTD draait hier ook nog steeds.

Maar ik had gehoopt op nog leukere variatie op RCT2 ipv het 3D geweld. maar ja alles moet tegenwoordig naar 3D lijkt het wel. Dus iik hoop dat ze flink nog er aan sleutelen dat het er beter uit komt te zien dan nu het geval is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:49:22 #77
44906 merino
World of Sleepers
pi_18084245
Wat ik er nu van heb gelezen denk ik dat dit gewoon is wat Theme Park had moeten zijn. 3D met mogelijkheid om in attracties te werken maar wel met een goede interface (ontbrak bij Theme Park), meer scenery en mogelijkheden, betere graphics EN een TYCOON. Oftewel veel meer richting real life gericht.
Eindelijk parkgasten van verschillende leeftijden die in groepen van elkaar afhankelijk zijn !!
Eindelijk een levensecht park bouwen waarbij je bijna het gevoel krijgt dat je erin rondloopt

Van wat ik zie en lees lijken mij ook alle goede puntjes uit de eerdere delen erbij zitten. De screens tonen veel perspectief aangezien het nog in opbouw is.
Ik wacht met spanning af
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:51:50 #78
45071 nlboy
aka Kasesouffle
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:54:10 #79
36326 Freezor
Cold as stone
pi_18089297
Ik hoop maar dat de werelden even groot blijven als ze nu zijn, want ik ben bang dat ook dat door de 3d uitvoering wel eens wat minder kan worden.

Dat wordt dus alles op een kluitje bouwen..
Something for your mind, your body and your soul.
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:57:47 #80
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_18089359
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:54 schreef Freezor het volgende:
Ik hoop maar dat de werelden even groot blijven als ze nu zijn, want ik ben bang dat ook dat door de 3d uitvoering wel eens wat minder kan worden.

Dat wordt dus alles op een kluitje bouwen..
Ik vond ze in RCT2 anders wel erg groot. Ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest bouwen om me park vol te krijgen. Ik vind het juist wel een kunst om in een klein park zoveel mogelijk coasters naast/onder/boven/door elkaar te bouwen.
  woensdag 31 maart 2004 @ 19:09:11 #81
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_18089594
misschien dat je in 2d blijft bouwen en kan bekijken in 3d als je wilt
  donderdag 1 april 2004 @ 15:11:16 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18108690
Zolang ik m'n coasters van deel 2 maar kan importeren ben ik al blij.
En dat ze van de 255 limieten afstappen.

En zich niet zo vastleggen op de samenwerking met één park, dat beperkt de opties enigszins (al die six flags meuk )
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 1 april 2004 @ 23:44:19 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18121381
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dat zou echt goed nieuws zijn TTD draait hier ook nog steeds.

Maar ik had gehoopt op nog leukere variatie op RCT2 ipv het 3D geweld. maar ja alles moet tegenwoordig naar 3D lijkt het wel. Dus iik hoop dat ze flink nog er aan sleutelen dat het er beter uit komt te zien dan nu het geval is.
Met 2D hou je de kopers niet meer vast.
Kijk maar naar deel 2. Dat is voor bijna niemand wat het had moeten zijn.
Ik vond deel 2 wel leuk maar wel minder dan deel 1. Ze hadden een aantal dingen doorgevoerd die van mij niet hadden gehoeven en hij kon me niet lang genoeg boeien omdat het gewoon te veel van hetzelfde was.

Ik ben benieuwd naar het hele 3D verhaal.
Ik vond deel 2 al niet meer zo geweldig omdat het te veel van hetzelfde was en ik hoop dat deel 3 me toch weer meer kan boeien omdat het in 3D is en misschien weer wat leuke extra features heeft

Zolang Chris Sawyer zich maar er genoeg mee blijft bemoeien zal het met die gameplay wel goed komen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 4 april 2004 @ 02:17:58 #84
44906 merino
World of Sleepers
pi_18165659
Hoe meer ik naar de screens kijk en hoe meer ik weer RollerCoaster Tycoon 2 induik hoe meer ik vind dat er nog echt veel aan gesleuteld moet worden wil het mij echt super enthausiast maken.
De parken die ik met RCT2 kon maken zijn zo mooi en dat zie ik in de screens gewoon niet terug.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 4 april 2004 @ 16:30:29 #85
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_18173364
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met 2D hou je de kopers niet meer vast.
Kijk maar naar deel 2. Dat is voor bijna niemand wat het had moeten zijn.
Ik vond deel 2 wel leuk maar wel minder dan deel 1. Ze hadden een aantal dingen doorgevoerd die van mij niet hadden gehoeven en hij kon me niet lang genoeg boeien omdat het gewoon te veel van hetzelfde was.
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat mogelijkheden om 2D graphics beter/mooier te maken zonder gelijk over te stappen op full 3D. Kijk maar naar SimCity 4, Commandos 3 enz. zij maken hoofdzakelijk gebruik van 2D met een beetje 3D. Of er worden eerst High Quality 3D modellen van objecten gemaakt om ze vervolgens te importeren als 2D sprites in het spel en er zullen vast nog wel wat meer technieken zijn...

Als je kijkt naar RCT2 dan heb je wel gelijk het was gewoon hetzelfde met een paar extra's, wat ik grafisch gezien ook niet meer van deze tijd vind imho, ook niet toen die uitkwam. Ik vind dat veel van dit soort games verpest worden doordat ze 3D worden, omdat ze soms traag worden, veel geheugen slurpen enz.
Ik hoop dat het met deze wel meevalt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 5 april 2004 @ 00:16:07 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18183815
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:17 schreef merino het volgende:
Hoe meer ik naar de screens kijk en hoe meer ik weer RollerCoaster Tycoon 2 induik hoe meer ik vind dat er nog echt veel aan gesleuteld moet worden wil het mij echt super enthausiast maken.
De parken die ik met RCT2 kon maken zijn zo mooi en dat zie ik in de screens gewoon niet terug.
Het spel is nog lang niet af dus wacht ff met oordelen totdat het spel af is.

Ik hoop iig dat het niet iets als Theme Park wordt.
Dat zou wel heel jammer zijn.

Maar ik heb toch nog wel een beetje vertrouwen in het 3D gebeuren. Zolang het maar overzichtelijk blijft.
Als je een 3D spel maakt met hetzelfde aanzicht als in deel 1 en 2 dan kan dat heel goed worden. Roteren om attracties wordt bijvoorbeeld dan veel makkelijker zodat je een veel beter overzicht hebt over je attractie. Dit was soms nog wel eens een probleem in deel 1 en 2 omdat je beperkt was in je zicht en dan bepaalde scenery of onderdelen van je baan niet goed kon neerzetten. Dat zou een voordeel kunnen zijn.

En tot nu toe vindt ik de screenshots er redelijk overzichtelijk uitzien. En dat is soms nog wel eens het probleem bij dat soort spellen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18251049

Volgens mij hoef ik noooit meer naar een pretpark
pi_18251431
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]

Volgens mij hoef ik noooit meer naar een pretpark
een valentijnsbaan .
  woensdag 7 april 2004 @ 20:41:56 #89
66083 Platina
78th Element
pi_18257236
Op elkaar bouwen is juist leuk, ik zou als bezoeker van een park niet graag hele park willen doorlopen voor één onnozele attractie
pi_18257519
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Die gameplay was juist vet brak, ze moeten de gameplay van rollercoaster tycoon 1 erin doen, die was echt meesterlijk
welk verschil in gameplay ???
  Lieve Belg woensdag 7 april 2004 @ 20:58:46 #91
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18257749
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef mschol het volgende:

[..]

welk verschil in gameplay ???
die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_18258733
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:58 schreef Jump het volgende:

[..]

die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.
hmm.. okee 'k snap..
pi_18262723
Toch hoop ik wel dat het maken van achtbanen wat makkelijker wordt. Start je zo'n park op en zie je daar zo'n supervette enorme premade achtbaan stamp vol loopings en corkscrews staan. Denk je bij jezelf: chill, ik ga ook zo'n achtbaan bouwen. En dan open je hem en dan is ie weer intensity 12.x ultra extreme

Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat je in roller coaster tycoon 3 wat makkelijker kan zien waar het probleem zit. Zou wel fijn zijn
Jupiler is goed
pi_18262890
Ziet er weer fraai gelikt uit. Als Die-Hard RCT fan. Moet je hem altijd kopen
  donderdag 8 april 2004 @ 08:08:57 #95
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_18267316
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:29 schreef Aurelium het volgende:
Toch hoop ik wel dat het maken van achtbanen wat makkelijker wordt. Start je zo'n park op en zie je daar zo'n supervette enorme premade achtbaan stamp vol loopings en corkscrews staan. Denk je bij jezelf: chill, ik ga ook zo'n achtbaan bouwen. En dan open je hem en dan is ie weer intensity 12.x ultra extreme

Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat je in roller coaster tycoon 3 wat makkelijker kan zien waar het probleem zit. Zou wel fijn zijn
kwestie van bouwen, 1 keer proef laten rijden en meekijken met hoeveel lat g's hij op welke plaatsen krijgt, ga er maar vanuit dat als het boven de 3 komt je daar moet verbouwen
  Lieve Belg donderdag 8 april 2004 @ 14:27:42 #96
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_18274775
* Jump gaat RCT2+exp nog eens installeren, goed voor afwisseling tijdens het make van zeeslag in java (stomme projecten)
terug op gang komen voor de RCT3 uitkomt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_18359052
DOPE, ik snak naar die demo
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_18364839
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef kaat17 het volgende:
DOPE, ik snak naar die demo
Komt er een demo Zo ja: Wanneer moet die ongeveer komen?
Xbox Live: Anormius
pi_18394974
ik zeg niet dat die er komt !!! ik snak er alleen naar DOPE
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:08:22 #100
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18467835
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten
Zolang het niet dezelfde gameplay heeft van Theme Park World dan is het goed!
Als ik die screens zo zie is dat nou net wat er gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')