Toch vond ik rollercoaster tycoon veel beter dan theme park.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:43 schreef CasB het volgende:
Wat een rip-off van Theme Park
Idd, het ontwerpen van 3d objecten kost natuurlijk veel meer tijd dan die 2 theme objecten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben alleen bang dat het hele park ontwerp gedeelte zeer moeilijk gaat worden. DUS dat alles an grafisch spul in de rides wordt gestoken en er thema technisch amper meer een park goed strak volgebouwd kan worden. wat dus bij RCT 2 Wacky Worlds / Time Twister en voorgaande delen wel kon.
Leeeeeezuuuunnnnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef kaat17 het volgende:
wow hej cool spel... wanneer komt dat ding uit? of de demo?
juist.. RCT 1 + aanvullingen werken perfect onder XP , en support op gedownde versies zoek je maar ergens anders .quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:02 schreef Platina het volgende:
Kopen slet!
Ik ook, maar ik vind dat ze het anders moeten doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Toch vond ik rollercoaster tycoon veel beter dan theme park.
Het is wel Atari he, Chris Sawyer heeft er niks meer mee te maken, die heeft de hele franchise van de hand gedaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ze moeten er nog veel aan sleutelen , kijk mar eens hoe de entre paden aansluiten bij de loketjesdat ziet er niet uit
het pad houdt gewoon in één keer op
Mjah, vind de loketten zelf er ook maar uitzien als een misluke uit de kluiten gewassen speldenknop...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ze moeten er nog veel aan sleutelen , kijk mar eens hoe de entre paden aansluiten bij de loketjesdat ziet er niet uit
het pad houdt gewoon in één keer op
Zoals ik het zie hebben ze RCT1 gewoon 1 op 1 gekopieerd naar 3D. Zie alle hekjes en andere shit die er staat maar. Oh, dat filmpje doet het gewoon in mijn winamp. Ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben alleen bang dat het hele park ontwerp gedeelte zeer moeilijk gaat worden. DUS dat alles an grafisch spul in de rides wordt gestoken en er thema technisch amper meer een park goed strak volgebouwd kan worden. wat dus bij RCT 2 Wacky Worlds / Time Twister en voorgaande delen wel kon.
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Chris Sawyer heeft er niks meer mee te maken
Bij mijn ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:35 schreef Elvi het volgende:
De foto's zien er ontzettend gaaf uit! Jammer dat het filmpje het niet doet bij mij.
haha grapjas...,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:43 schreef CasB het volgende:
Wat een rip-off van Theme Park
Laat het waar zijn!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.Hoop dat dat waar is
Dat maakt het idd al anders jaquote:Op zondag 28 maart 2004 15:54 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
haha grapjas...,
[afbeelding]
en DIE screenshot, zegt me dat het een leuk spel gaat worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |