Dat doe je goed: Ik keek toen naar mijn visualisations.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef Platina het volgende:
Ik heb filmpje opgeslagen en toen geopend met Media Player 9, zag er mooi uit
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:20 schreef HomerJ het volgende:
Vet
1 was geweldig
2 was mijn grooste game-teleurstelling ooit
3. word zo te zien ook geweldig
rechtermuisknop > doel opslaan alsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:29 schreef Syd het volgende:
huh hoe wil je filmpje opslaan ??:? want kan alleen opslaann als HTML
Jammer als je het eenmaal weet, maar in RC1 moesten de karretjes gewoon niet al te hard door een bocht (verticale G-krachten).quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:17 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb het filmpje maar gekeken in winDVD 5.1... daar werkte ie wel.
En dat was inderdaad een beetje stom, dat iedereen in zn eentje naar het pretpark ging.
Wat ik eigelijk wel leuk vond aan roller coaster 1 waren all die statistieken en complexiteit. Ben er echt pas heel laat achter gekomen dat de engheid bepaald werd door de G-krachten die je pretpark bezoekers te voorduren kregen en dat standbeelden en thema objecten echt invloed hadden, namelijk op de leukheid van de achtbaan
en de bedienbaarheid van de corebusiness van dit spel -> Achtbanen bouwen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:21 schreef Aurelium het volgende:
Ik hoop dat ze de complixiteit en het grote aantal attracties behouden... meestal zie je dat als dit soort games 3d gaan dat het zwaar ten koste gaat van het aantal levels en objecten.
Zolang de wereld maar opgebouwd is uit vierkantjes, blijft het achtbanen bouwen redelijk te doen. Als je alle kanten op zou kunnen, wordt je volgens mij helemaal gek en krijg je je baan nooit gesloten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:43 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
en de bedienbaarheid van de corebusiness van dit spel -> Achtbanen bouwen!
Als ik zo naar dat filmpje kijk kan je duidelijk zien dat de achtbanen uit verschillende 'blokken' zijn opgebouwd. Ik denk dus dat dat bouwen wel redelijk simpel blijft. Ook heb ik iets gehoord over dat het bouwen zelf wel 2d blijft, ik weet alleen niet of dit aangekondigt is of een gerucht.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:24 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zolang de wereld maar opgebouwd is uit vierkantjes, blijft het achtbanen bouwen redelijk te doen. Als je alle kanten op zou kunnen, wordt je volgens mij helemaal gek en krijg je je baan nooit gesloten.
Het zou wel fijn zijn als je vanuit elke positie naar je baan kan kijken. In 1 en 2 kon je af en toe niet meer zien waar je mee bezig was, zeker als je onder de grond aan het bouwen was.
Blijf jij lekker RCT 1 en 2 spelen, en gaan de liefhebbers RCT 3 spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:21 schreef Lord Dreamer het volgende:Klote 3D ik ben gehecht aan het 2D overzicht. RTC1 en RCT2 met alle aanvullingen zijn gewoon leuk. Al die 3D onzin hoeft niet, de systeem eisen vliegen omhoog met die onzin.
Oftewel een klote zooi die 3D themepark clone![]()
Ik hoop dat het in deel 3 mogelijk wordt om een baan te testen zonder dat ie compleet af is. In de vorige delen had ik daar zo'n pesthekel aan, want je kon niet zien of het wagentje te snel door de bocht ging of genoeg snelheid had...dan moest je altijd de baan compleet maken.quote:With the 3D engine, the game has moved away from a strict grid structure, so you can easily modify terrain (even underneath existing rides) or backgrounds to suit your taste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |