quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:01 schreef Mister_T het volgende:
Maandag de demo
Daarom al die mensen vandaag in de winkel die RCT1 en 2 kwamen kopenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:32 schreef nlboy het volgende:
Ik heb RC3 net gespeeld bij de PU Gameplay.
Het zag er goed uit!
De gameplay was lekker simpel en de game zelf zag er goed uit!
Alleen het laden deed lang. (lag mssn aan de pc)
En de ingame coaster cam, werkte nog niet helemaal goed.
Ik wist niet hoe je in de coaster kon zitten, maar je moest in een poppetje zitten.
(dmv toetsencombi en dat wist ik niet, maar gelukkig wist iemand dat)
Maar dan zat je gewoon letterlijk in z'n hersenen (dus je zag niks).
Hopelijk word dat verbetert.
Maar veder een dikke aanrader deze game staat zeker op nr. 1 van me verlanglijstje. [afbeelding]
Zal wel te maken hebben met dat het een beta is. Het belangrijkste is dat het lekker speelt. Had je bij de achtbanen nog steeds allemaal van die mooie grafiekjes enzo?quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem ook gespeeld en speelde fijn
Alleen de poppetjes vond ik een beetje slecht gemaakt en die liepen door alles en iedereen heen
Hopelijk. Want dit is nog helemaal niet officeel. Ik hoop et welquote:Op maandag 13 september 2004 08:20 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag ff de demo downen
Van een of andere Nederlanders op het RCT.com board.quote:I ask it on the PU gameplay a big event in Holland, (i did played the beta 2 , but there thay sad on monday the 13th.
Bij welk forum kijken jullie??quote:Beste bezoeker,
In verband met hardwareproblemen is deze website tijdelijk niet bereikbaar.
Een deel van de bestanden op de primary harde schijf is beschadigd. Oorzaak is wederom een niet goed functionerende Maxtor harde schijf. Er is naar verwachting geen data verloren gegaan.
Aangezien ons vertrouwen in de beide harde schijven tot onder het vriespunt is gedaald, hebben we besloten om de primary harde schijf te vervangen door een Western Digital Raptor WD360GD. Deze zijn, in tegenstelling tot de huidige harde schijven, speciaal geschikt voor low-end server toepassingen zoals onze server. Verder zal er, om de betrouwbaarheid in de toekomst verder te vergroten, een RAID-controller worden ingebouwd.
Op dit moment wachten wij op de levering van de nieuwe hardware. We verwachten na levering nog ongeveer twee weken bezig te zijn met het installeren van de hardware en de software.
Na de downtime zullen we ons nieuwe download- en uploadsysteem introduceren! Kijk dus regelmatig of we weer online zijn, of stuur een mailtje met het onderwerp ‘DOWNTIME’ naar rctholland@quicknet.nl en we sturen je (deze keer echt) een mailtje als het zover is.
Ons excuses voor het ongemak,
Namens de crew
uhhhh.... nee.. komt echt niet ...atari.de heeft dat gewoon verkeerd ... het is en blijft de 20e..heb iets meer vertrouwen in atari usquote:Op maandag 13 september 2004 17:25 schreef Chepke het volgende:
Ben benieuwd of die demo nog komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |