Franky is een kansloze loser. Dat het hem maar eens duidelijk wordt.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
Tot nader bericht is er alleen muziek te horen op Fok!radio.
Sunchaser en co. schijnen het goed te maken.
Er worden momenteel eisen gesteld door de gijzelnemer.
Het schijnt dat Franky eist dat ieder topic op fok! ingeluid moet worden door z'n grootste hit Kontenbonken.
Nader bericht volgt.
Precies.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:47 schreef Youssef het volgende:
Wat een kansloze forumgebruikers hierzo toch. Rot toch een end op naar je onzin forumpjes.![]()
BROEM .... maar nu word het mooi weerquote:Op maandag 22 maart 2004 20:47 schreef Youssef het volgende:
Wat een kansloze forumgebruikers hierzo toch. Rot toch een end op naar je onzin forumpjes.![]()
"Zang?"quote:Op maandag 22 maart 2004 20:49 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme waar kan ik dat liedje nou even ergens horen ?:P
ik loop het nog net niet in elk kontebonk topic te vragen maar heb alleen de melodie gehoord en nog nooit met zang ofzo
tis toch achtergronden?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:47 schreef Youssef het volgende:
ook goed maar alsnog heb ik het niet gehoordquote:Op maandag 22 maart 2004 20:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
"Zang?"
Ik lat hem wel open Bluezzquote:Op maandag 22 maart 2004 20:45 schreef Bluezz het volgende:
En dagonetopen laten he
ja idd het hoort in NWS en niet in ONZquote:Op maandag 22 maart 2004 20:53 schreef idontlikepizza het volgende:
Haha
volgens mij zit je in het verkeerde subforum![]()
Ik zeg niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |