Ik denk het eerlijk gezegd welquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens JeroenH bedoeld ie dat.
ik denk het eerlijk gezegt niet
is wel erg duur voor zo'n klein klote dingetje
Jawel,een oogschelp heet dat !die schroef je in je occulair dan heeft je oog afscherming en een rustpuntquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens JeroenH bedoeld ie dat.
ik denk het eerlijk gezegt niet
is wel erg duur voor zo'n klein klote dingetje
aha, nee ik had wat anders in mijn hoofd..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Jawel,een oogschelp heet dat !die schroef je in je occulair dan heeft je oog afscherming en een rustpunt
Voor sommige fotografen maakt dat niets uitquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
voor je lens? of body?
kunnen ze niet beter op dat soort dingen een goede service geven, en op andere dingen winst maken?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:17 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor sommige fotografen maakt dat niets uit
En die dingen zijn inderdaad duur, die van Nikon is met 12 eur zelfs nog aan de voordelige kant. Ze moeten toch ergens de poen mee verdienen moet je maar denken.
Kan inderdaad heel goed. De D70-body koop je dan op zijn goedkoopst voor een paarhonderd eurtjes meer(verdienen fabrikant, import en fotohandel er ook nog wat centen aan), en dan zijn we ook weer niet blij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kunnen ze niet beter op dat soort dingen een goede service geven, en op andere dingen winst maken?
Tjah.... we blijven nederlanders hequote:trachten om de foto's op het goedkoopste(nee, het allergoedkoopste) adres af te laten drukken
En dan Fries in het bijzonderquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:13 schreef hooiberg het volgende:
[..]
Tjah.... we blijven nederlanders he![]()
Ik kwootte jou ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:23 schreef NiXz het volgende:
ik ben geen Fries
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
En dan Fries in het bijzonder
Ja, ik zag het. Ik heb firefox zo ingesteld dat hij elke 15 minuten kijkt of er iets op de site is gewijzigd, ik krijg dan een berichtje als dat zo is. Werelds!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef hooiberg het volgende:
Dr is trouwens ook weer een het ander bijgekomen bij dpreview
Shit !!! Nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef CompuMess het volgende:
In Alkmaar is de camera gespot voor 1318 euro (met DX 18-70)
Das handigquote:Op donderdag 1 april 2004 11:38 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ik heb firefox zo ingesteld dat hij elke 15 minuten kijkt of er iets op de site is gewijzigd, ik krijg dan een berichtje als dat zo is. Werelds!
Maar het belangrijkste ontbreekt nog.... de D70-review.
Voor mij is't ook zo'n 30 minuten fietsen.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:57 schreef PatsneoK het volgende:
[..]
Shit !!! Nog niet gezienWaar??
PatsneoK woont op ongeveer 30 min fietsen van Alkmaar.. Graag meer info please...
Whehe, voor zekerheid toch nog maar even nagekekenquote:Op vrijdag 2 april 2004 07:57 schreef CompuMess het volgende:
Voor mij is't ook zo'n 30 minuten fietsen.![]()
...bedoel je de prijs van de camera of de fietsafstand...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:03 schreef hooiberg het volgende:
offtopic
[..]
Whehe, voor zekerheid toch nog maar even nagekeken?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kan inderdaad heel goed. De D70-body koop je dan op zijn goedkoopst voor een paarhonderd eurtjes meer(verdienen fabrikant, import en fotohandel er ook nog wat centen aan), en dan zijn we ook weer niet blij.
Overigens: Duur, waar hebben we het overWe kopen een cam van pakkembeet 1500 Eur omdat we alleen het baste van het baste willen en gaan vervolgens:
- trachten hem op een statief van een tientje te verankeren
- miepen over een oogschelp of een lensdop van 10 Eur (die van Contax waren 10 jaar terug al het dubbele)
- trachten om de foto's op het goedkoopste(nee, het allergoedkoopste) adres af te laten drukken
(in de filmpjestijd kwam er dan nog het argument achteraan dat we bij voorkeur eigenmerk Dixons [scotch] stookten in een Nikon F3 )
Goeie spullen gebruiken is een totaalconcept en dat kost een paar centen en blijft niet bij een camera alleen.
Shit en natuurlijk wordt hij net gepost als ik aan het zwemmen ben waardoor ik niet de eerste ben die hem leest.....quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef The_original_Sured het volgende:
en daar is de review van dpreview!
http://www.dpreview.com/reviews/nikond70/
quote:Op maandag 5 april 2004 20:32 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Shit en natuurlijk wordt hij net gepost als ik aan het zwemmen ben waardoor ik niet de eerste ben die hem leest.....![]()
![]()
Ik ga 'm gelijk lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |