Kloptquote:Op maandag 29 maart 2004 15:29 schreef Xilantof het volgende:
wat ik mij afvraag.
er zijn 2 kits te verkrijgen,
1tje met de 18-50 (toch?
en 1 met de 28-70
hoe zijn de indrukken van die andere? ik ben beetje spoor bijster tussen die 2
Ook allebei meende ik tochquote:Op maandag 29 maart 2004 15:29 schreef Xilantof het volgende:
wat ik mij afvraag.
er zijn 2 kits te verkrijgen,
1tje met de 18-50 (toch?
en 1 met de 28-70
hoe zijn de indrukken van die andere? ik ben beetje spoor bijster tussen die 2
Je haalt dingen door elkaar. Op de camera heb je AF-S en AF-C. Dat zegt wat over de scherpstelling van de camera. Zoals uitgelegd door JeroenH.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:49 schreef NiXz het volgende:
ik bedoel dus, je hebt lensen di eje kan kopen AF-S en AF-C
maar in mijn D70 kan ik op sportmode met mijn AF-S, AF-C uitvoeren...
quote:Welcome to the 209th Digital Photography Review newsletter
....
A quiet week for news but busy behind the scenes
================================================
Last week was fairly quiet for news, we had a few software
announcements as well as Creo's news that their new Leaf Valeo
models support wireless control via Bluetooth.
Behind the scenes it's a different story altogether as I'm very
busy working on five reviews, the first of which to be published
will be the Nikon D70. At the moment we're at the will of the
(poor) British weather, in need of some good daylight samples.
Phil
Allemaal deze in de gaten houden:quote:Op maandag 29 maart 2004 22:59 schreef CompuMess het volgende:
...uit de DP review nieuwsbrief van 29 maart 2004...
[..]
voor mooi weer !!
Maar toch leek die kitlens die er op zit mij behoorlijk snelquote:Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef bagwan het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar. Op de camera heb je AF-S en AF-C. Dat zegt wat over de scherpstelling van de camera. Zoals uitgelegd door JeroenH.
Nikon heeft oojk AF-S objectieven. Die hebben een ingebouwde scherpstelmotor, een zogenaamde SilentWave motor. Dat heeft verder niets te maken over de scherpstelling an sich. Alleen dat het stiller en sneller gaan dan bij niet AF-S objectieven. Een AF-C uitvoering van Nikon objectieven bestaat voor zover ik weet helemaal niet.
Ik zou bijna zeggen rtfm ofzo.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet precies weet, maar ik weet wel dat zelfs de meest simpele lens elke digitale compact-camera ver achter zich laat qua focussnelheid en nauwkeurigheid. Maak je nou maar geen zorgen over dat soort dingen. Ik heb de kitlens vorige week kort in actie gezien/gevoeld en dat echt een wereld van verschil met mijn G1. Zzt en *scherp*. Geen gezoek, je ziet op het matglas ook direct of er op het juiste voorwerp scherp is gesteld (mijn G1 pakt nog wel eens een contrastrijke achtergrond als scherpstelpunt).quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:37 schreef hooiberg het volgende:
Maar toch leek die kitlens die er op zit mij behoorlijk snelen die's AF dus met S gaat ie nog sneller
Ik maak me werkelijk geen zorgen en hij is inderdaad veel sneller, ook sneller dan mijn CP 4500!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:12 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet precies weet, maar ik weet wel dat zelfs de meest simpele lens elke digitale compact-camera ver achter zich laat qua focussnelheid en nauwkeurigheid. Maak je nou maar geen zorgen over dat soort dingen. Ik heb de kitlens vorige week kort in actie gezien/gevoeld en dat echt een wereld van verschil met mijn G1. Zzt en *scherp*. Geen gezoek, je ziet op het matglas ook direct of er op het juiste voorwerp scherp is gesteld (mijn G1 pakt nog wel eens een contrastrijke achtergrond als scherpstelpunt).
Geen zorgen over maken, bestellen dat ding!!
Nouja, dan is ie misschien wat stiller, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:52 schreef NiXz het volgende:
dan heb je geen Silentmotor erinzitten ofzo
Mja, das waar, ik zal zo even kijken of er nog meer mogelijkheden voor mij zijn, ik heb geen zin om nog eens 500 euro extra neer te leggenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:33 schreef NiXz het volgende:
is ook sneller
Ja, maar diegene die het dichtst bij komt is 70-200 mm ipv 80-200 en er staan ook andere "symbolen" bij....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:15 schreef NiXz het volgende:
als je de Sigma pakt niet
en ik ben mn Eyecup van D70 al kwijtgeraakt
voor je lens? of body?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef NiXz het volgende:
ik ben mn eyecup dus kwijt... waar kan ik imitatie/universele kopen voor de d70?
Nieuwe kost al 12 euro
Een eyecup lijikt me voor de body (de achterkant welteverstaan), die zit bij het oculair van de zoeker.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
voor je lens? of body?
Bedoel je dat ding dat je op de zoeker kan zetten ter bescherming?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef NiXz het volgende:
ik ben mn eyecup dus kwijt... waar kan ik imitatie/universele kopen voor de d70?
Nieuwe kost al 12 euro
volgens JeroenH bedoeld ie dat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Bedoel je dat ding dat je op de zoeker kan zetten ter bescherming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |