Daar heb je gelijk in, dat is inderdaad een risico.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:56 schreef calvobbes het volgende:
Ligt eraan. Als het allemaal goed gaat, dan heb je gelijk. Maar als je iets opgestuurd krijgt waarbij het niet compleet is, dan is het minder fijn en een boel gezeik.
Dat zou ik kunnen doen, deze zaak zit echter wel in Leeuwarden... dat is een behoorlijk takke-eind vanuit Hilversum.quote:Je kunt ook kijken naar zaken waarbij je wel via internet kunt bestellen, maar het ook in de winkel af kunt halen. Scheelt vaak ook al.
Hmmm... da's een goeie. Dat ga ik ze eens vragen.quote:En je moet ook uitkijken of het wel een Nederlands model is. Als het een buitelands model is, heb je kans dat de garantie niet geldig is! Daar waarschuwt de importeur iig voor op hun website
Zo'n rood kruisje zou ik ook niet pikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:02 schreef dawg het volgende:
Damn zeg:
[afbeelding]
Bij hoge sluitertijden. Dat moeten ze toch eens aanpassen met een firmwareupdate.
Via tweakers achter dit euvel gekomen.
Alkmaar is denk ik dan iets dichterbij, daar is die ook net zo duur bij www.diga4u.nlquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:04 schreef JeroenH het volgende:
Dat zou ik kunnen doen, deze zaak zit echter wel in Leeuwarden... dat is een behoorlijk takke-eind vanuit Hilversum.
Waarschijnlijk moet je ingelogd zijn om het te kunnen zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:07 schreef dawg het volgende:
Hmm, ik zie hem hier wel?
Neuh.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ingelogd zijn om het te kunnen zien.
ja. Maar ik zie niet zo goed wat er mis is... Die foto ziet er wel goed uit. Zie geen rare dingen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:15 schreef dawg het volgende:
Nu zien jullie hem ook.
Kleuren kloppen niet. Rechts teveel blauw, links teveel groen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja. Maar ik zie niet zo goed wat er mis is... Die foto ziet er wel goed uit. Zie geen rare dingen...
Waarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:04 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, deze zaak zit echter wel in Leeuwarden... dat is een behoorlijk takke-eind vanuit Hilversum.
Vignettering van een zonnekap zie je in alle vier de hoeken. Dit ziet er een tikkie enger uitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:16 schreef y0ze het volgende:
Ik heb 1449 betaald met gratis Nikon schoudertas en accu (foto verschoore vlissingen)
Alleen heb ik iets waar ik niet blij mee ben. Vignetting bij 18 mm..... Ik hoop dat het de zonnekap was! Morgen even de witte muur van de muren onderhanden nemen
Dat kleurverschil is alleen bij de sluitertijden boven de 1/4000.
Ik kan hem leveren voor iets van 1440 met de 18-70 kitlens erbij. Misschien dat er bij een inkoopactie nog wel wat meer afkan (bijv tot 1400). Ik ben gewoon een simpele fotoboer, collega van Fotoloog. Mocht er interesse zijn dan hoor ik dat wel via mail, dan overleg ik het met het opperhoofd hier in de winkel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:53 schreef JeroenH het volgende:
Ik heb 'm na veel wikken en wegen toch maar bij een internetwinkel besteld, het prijsverschil is zo gigantisch dat het gewoon stom zou zijn om het niet te doen. Ik heb wel eerst onderzoek gedaan naar wat voor winkel het nou precies is, of ze wel een postadres hebben en een telefoonnummer etc (een collega van mij ligt in gevecht met een vaag internetbedrijfje die al wel zijn ¤ 1000 heeft maar niet zijn Canon 300D willen opsturen).
www.consumax.nl
¤ 1271,- (+ iets van ¤ 11 verz/adm kosten)
Dat is een prijsverschil van ruim ¤ 200 als je naar de winkelprijs van ¤ 1499 kijkt. Ik laat 'm onder rembours komen, dus ze hebben niet eerst mijn geld.
Wat gebeurt er eigenlijk als je bijvoorbeeld van M naar landschap doet of naar closeup, (bloemetje) wordt dan gelijk sluitertijd enz. alles automatisch veranderdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:23 schreef NiXz het volgende:
landschap, a, s, p (m nog niet)
Wat betekend AF-C/S ?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:07 schreef NiXz het volgende:
ik volg het niet meer, mn lens is AF-S en ik kan wel de AF-C mode gebruiken....
wat zie ik fout? Voor AF-C moet je toch AF-C lenzen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |