[Dit bericht is gewijzigd door MightyMiel op 12-12-2001 14:23]
[Dit bericht is gewijzigd door MightyMiel op 12-12-2001 14:26]
quote:Vertel dat verhaal dan? Met deze reply maak je die 'neger' niet boeiender hoor.
Op maandag 10 december 2001 00:55 schreef tbadwin2002 het volgende:[..]
heel goed dat je jezelf door hebt dan hoef ik je dat niet meer duidelijk te maken ..
![]()
maar die "neger" waar jij het over hebt , zit wel een verhaal achter
kan je anders paar tips geven wat ik moet verbeteren en zo.
quote:Die neger is Big Pun. Een Latino
Op woensdag 12 december 2001 22:13 schreef ~Anja~ het volgende:[..]
Vertel dat verhaal dan? Met deze reply maak je die 'neger' niet boeiender hoor.
Helaas is deze grappige en getalenteerde neger ten onder gegaan aan zijn succes. Hij werd nog dikker dan hij al was en is uiteindelijk begin 2000 overleden aan een hartaanval. De TATS crew uit de Bronx is de dag daarna een grote piece gaan maken, waar iedereen bijelkaar kwam om bloemen te leggen of kaarsen te branden. Een jaar later heeft TATS het hele ding vernieuwd. Daarvan zijn die foto's.
Meer weten over Pun? Luister eens naar Punish Me of The Dream Shatterer.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Keep on writing dude
Heb nu 3 a 4 keer echt gespoten maar was nog niet zo heel erg bijster goed ook veel druipers maar dat zal wel loslopen.
zal ff kijke ofk ontwerpje kan plaatsen
http://www.geocities.com/iamthecereal/naliniaf.jpg
deze heb ik net afgemaakt, tips zijn altijd welkom.
quote:Soort marketing he? Gisteravond was Shoe op tv, men zag zijn pieces en vroeg hem toen om gebouwen te versieren. Dat was waarschijnlijk niet gebeurt als 'ie alleen op papier had getekend.
Op dinsdag 13 november 2001 22:28 schreef I.M.Weazel het volgende:
ik vind grafiti lelijk, als je echt zo'n kunstenaar denkt te zijn gebruik je toch papier om op te spuitenals mensen dan echt jou kunst op de muur zouden willen zien wordt je wel gevraagd door de gemeente ofzo
als je een buurt hebt met veel grafitie ziet het er meteen uit als zo'n afgeragde gangsta buurt, en een trein ziet eruit alsof ie naar de sloop kan met grafiti erop
2. Een tag kan erg mooi zijn, en dus wel degelijk kunst.
Sommigen reizen de hele wereld over om pieces te fotograferen voor hun blackbook.
Wat ik zelf erg boeiend vind is dat een piece soms meer zegt dan een straatnaambordje. Dat je aan de piece kunt zien wel set er een bepaalde wijk regeert.
quote:
Wat ik zelf erg boeiend vind is dat een piece soms meer zegt dan een straatnaambordje. Dat je aan de piece kunt zien wel SET er een bepaalde wijk regeert.
Berlijnse muur
Grafitti kan best wel mooi zijn, maar het moet wel ergens op lijken vind ik...
quote:Wat ik me afvraag lijkt dit dan ergens op?
Op woensdag 21 augustus 2002 11:32 schreef Parel het volgende:
[afbeelding]Berlijnse muur
Grafitti kan best wel mooi zijn, maar het moet wel ergens op lijken vind ik...
quote:Ja je hebt gelijk, wat ik bedoel is dat ik graag mooie afbeeldingen zie en geen voorkeur heb voor grafitti-texten. De afbeedling op zich hoeft niet per sé figuratief te zijn.
Op woensdag 21 augustus 2002 11:58 schreef MurW het volgende:[..]
Wat ik me afvraag lijkt dit dan ergens op?
Ik bedoel das tog erg vaag...'ergens op lijken'
quote:Pone, Set, Cece en The Crazy Dentist ! ! Kings van nederland, toffe throw-ups ! !
Op woensdag 21 augustus 2002 11:29 schreef MurW het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door -ROMP- op 16-01-2003 14:42]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |