Bedankt voor het terugvinden van dit K_man-topic don_quichot: was ik met mijn spuitbusbenevelde brein te lui voor
Ik heb een vraagje aan K_Man: ben jij zelf graffitiër?
quote:Dank je Nozem!
Op dinsdag 13 november 2001 17:56 schreef nozem het volgende:
...
Maarja, ik werd helemaal warm van de reactie van jou, Lurky.
Ik zie je nou dus als een soort Hollandse "Lady Pink"
...
Als je bussen gaat kopen: op het Amsterdamse Waterlooplein staat sinds jaar en dag een spuitbussenkoning. De coolste kleuren, caps, graffiti'zines en goedkope dumpkleuren om je ondergrond mee te bewerken. Dit alles onder het toeziend oog van de ambtenaren in het naastgelegen stadhuis.
Meen dat de man ook mondmaskers en wegwerphandschoenen verkoopt.
En als K_man een graffitiër is: waarom maakt ie dan een fout in zijn topictitel? Bang betrapt te worden en in de haast van de actie geklungeld zoals het graffitiërs wel eens overkomt? Zulke koeienletters waren het toch niet dat hij het overzicht verloor? Hahaha!!!
Op je eerdere opmerking: oldskool!
Shoe, Delta, Jazz, Haring, Ramelzee...
Bubbelletters zijn niet mijn favorieten trouwens, hou meer van wildstyle.
Ik kap anders verraad ik mn naam!
Fok alleen met mn nick
quote:Inderdaad Bloemetje, Heel erg gave site!
Op dinsdag 13 november 2001 18:55 schreef bl0emetjE het volgende:
www.supermist.com ben ik nu aan het bekijken...
mooie sketches hebben ze!
quote:Volgens mij had ik het zelf terug gevonden. Kzag dat andere topic en dacht 'hee, zoiets heb ik ook ooit eens geopend'.
Op dinsdag 13 november 2001 17:50 schreef Lurky het volgende:
Bedankt voor het terugvinden van dit K_man-topic don_quichot: was ik met mijn spuitbusbenevelde brein te lui voorIk heb een vraagje aan K_Man: ben jij zelf graffitiër?
En nee, ik ben het zelf niet.
als mensen dan echt jou kunst op de muur zouden willen zien wordt je wel gevraagd door de gemeente ofzo
als je een buurt hebt met veel grafitie ziet het er meteen uit als zo'n afgeragde gangsta buurt, en een trein ziet eruit alsof ie naar de sloop kan met grafiti erop
Ik vind het zelf een erg mooi gebaar, en een mooi ding. Deze foto's zijn btw van versie 2.0, een jaar later overgespoten.
quote:Stukken beter als een advertentie(tje) in de krant
Op dinsdag 13 november 2001 23:28 schreef Premo het volgende:
Ter ere van overleden rapper Big Pun. Wat vindt me hier van?
quote:heel goed dat je jezelf door hebt dan hoef ik je dat niet meer duidelijk te maken ..
Op dinsdag 20 november 2001 09:06 schreef ~Anja~ het volgende:
lelijk, zo'n neger op de muur
maar dat zal ik wel niet begrijpen.
maar die "neger" waar jij het over hebt , zit wel een verhaal achter
ik erger me btw ook aan "hoi" dat staat een paar keer tussen rdam en dordt... te lelijk voor woorden.
wat SPOK maakt is wel errug stijlvol staat tussen delft en rdam een paar keer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |