Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
We hebben op het moment geen huisdieren hier maar ik zou dat echt niet doen.. blegh.. die maken de boel echt wel smering met kwijl en ik weet niet wat. Onze honden hadden vroeger een mooie grote bench met een stapel handdoeken waar een gemiddeld weeshuis jalours op was.. vonden ze helemaal het einde; hun eigen plekkie.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable." Ambroce Bierce
Mijn kat kan bij me slapen als ze wil, maar verkiest haar kussen in de kamer. Wel komt ze soms even langs om een kopje te geven. Alleen als ik een weekje weg ben geweest slaapt ze bij terugkomst een nachtje op het dekbed.
de kat hier komt altijd naast me liggen op de "berenhuid". Was eers van zo'n groot pluche beest. Toen hebben we de vulling eruit gehaald om zo erin te kunnen stappen. Toen was ie opeens van de kat.Dat is haar kleedje.
Mijn honden slapen ook bij mij op bed! Lekker gezellie! Soms beetje krap wel want ze nemen best wat ruimte in, maar ach, tis lekker warm! Niks mis mee verder!
Heel soms komt Polle 's ochtends aan onze slaapkamerdeur miauwen en dan mag ze wel tussen ons in komen liggen. Ze heeft geen vlooien, anders zou ik dat echt niet toelaten. Vind het eigenlijk wel fijn, zo'n lekker warm poezenbeest tegen je aan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Onze kat wil ook wel eens op bed springen. In het begin neemt hij weinig plek in maar naar mate de nacht vordert gaat hij steeds meer plaats innemen, En als je hem dan per ongeluk aanraakt komt er gelijk zo´n kreun uit van `Wat doe je nu`? Hij is natuurlijk wel heer en meester in het huis
Ja de poes en hond kruipen soms s'morgens wel eens in mijn bedje. Eerst sliep mijn hondje wel eens s'nachts ook in mijn bed maar nadat ie onverwacht diaree kreeg in mijn bed en ik onder de stront en van de stank wakker werd is dat dus afgelopen,het erge was dat ik midden in de nacht iets rook,de kamer rondkeek en niks zag....het bleek dus onder m'n dekbed te liggen bleek de volgende ochtend
Onze hond en kat mogen absoluut niet naar boven toe van ons. Niet omdat het vies is ofzo maar als ze ouder worden en wat (kunnen) gaan mankeren b.v. urine laten lopen of stinken dan zouden ze inene niet meer op mijn bed mogen en aangezien dat zieliger als ze het gewend zijn hebben wij gewoon besloten: het bed is voor ons de bank is voor hun
Nope, al zijn het binnenkatten ik vind het niet hygiënisch. Eerst raggen ze door de kattenbak en daarna willen ze op bed, nou mooi niet. Heel af en toe mag er eentje ff op bed liggen, maar dat is alleen in geval van uitzondering, bijv. dierendag ofzo.
Mijn kat komt altijd heel sneaky mijn kamer op en gaat dan op het voeteneind liggen. Dat doet ze al 8 jaar....ik vind het wel gezellig zolang ze maar boven de dekens blijft!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
Katten moet ik niets van hebben, de hond slaapt heel soms op het voeteneinde boven de dekens en dan alleen als ik de volgende dag mn dekbed toch moet verschonen
Mijn konijntjes huppelen wel eens op bed maar dan wil ik ze niet op mn kussen hebben en slapen is het dus niet, alleen maar een beetje huppelen een kwartiertje
Mijn 2 katten mogen niet in de slaapkamer en al helemaal niet als ik in bed lig Twee lollige siamezen s'morgens vroeg is niet mijn idee van prettig wakker worden