Dat zou wel beter zijn inderdaad, maar ik kan me ook wel weer goed voorstellen dat dat soms niet lukt. Zo ben ik zelf eigenlijk ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook meestal.
Ik bedoel enkel dat als ze tegenover de jury staat het meest kwetsbaar is, omdat ze er dan wat fel tegen ingaat. Gebruik dan die paar tellen als je naar Reinout loopt om het te kunnen relativeren.
Aggut... voelde dat zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aggut... is dat een poging om terug te slaan?
Als ik Alice was geweest had ik HJ allang op zijn bek getimmerd, mamamanta zou er bij verblekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:37 schreef Yakult het volgende:
[..]
Aggut... voelde dat zo?![]()
Grappig hoe de sfeer rond Alice wordt opgestookt, en hoe mensen van beide kanten hier in mee gaan.
Leuk man, mensen en hun idool.
Ja, maar geeft verder niet hoor. Ik vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:37 schreef Yakult het volgende:
[..]
Aggut... voelde dat zo?![]()
Ik geef haar nog 4 dagenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:25 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik geef alice nog 2 weken in Idols..
Ok dan haal ik ze zelf weg/quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die foto's gaan zeker niet weg. Ik vind ze ook kinderachtig (qua teksten) en totaal niet grappig, maar dit mag gewoon..
Oh, en jaloers vind ik altijd zo'n raar iets, om daarmee op de proppen te komen.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:38 schreef SynchroSteve het volgende:
Jullie zullen het niet van mij verwachten maar ik heb "Make her" gestemd.![]()
Trouwens op grote afstand de mooiste foto van alice die ik tot nu toe gezien heb in de openingspost.
![]()
En oja. Ik heb zaterdag ook op haar gestemd, maar dat zeg ik nu al voor de 3e keer.
Respectquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Het enige wat me stoort is dat ze nogal dozerig overkomt.
Donequote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:58 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ok dan haal ik ze zelf weg/
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:23 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Done![]()
http://www.alice-haat.freehomepage.comquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:22 schreef MyMilkshake het volgende:
Ik hoop dat Alice Jamai II wordt. Lijkt me een mooie stunt.
Dus stem allemaal op Alice !!!
Je hebt die site verwijderd?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
http://www.alice-haat.freehomepage.com
Die plaatjes zijn al verwijderd maar staan nog in de cache. Binnen een paar uur zijn ze helemaal foetsie.
Ze maken ongetwijfeld weer een nieuwe. Dit was een alleen een symbolisch gebaar.. Dont Fok with Alice.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt die site verwijderd?.
Je liefde voor Alice gaat wel erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |