Die dat gemaakt heeft zal echt niet ouder dan 12 zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:00 schreef BVO het volgende:
Aantal foto's van haar 'haatsite' http://www.alice-haat.freehomepage.com/index.html
knip
Dat dacht ik ook van haar fans, schijnt niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dat gemaakt heeft zal echt niet ouder dan 12 zijn geweest.
Aggut... is dat een poging om terug te slaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:47 schreef Yakult het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar fans, schijnt niet zo te zijn.
Zegt helaas meer over jou dan over Alice.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:07 schreef Debs het volgende:
nu heeft ze echt zo'n "sla-me-hoofd"
Ja, gooi het maar op jaloezie, dat is altijd makkelijk. Ik vind het wel extreem triest trouwens, die site. De makers zullen idd niet veel ouder dan een jaar of 12 zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Mogguh. Vanaf nu zal ik jullie ook vandaag weer verblijden met mijn reacties.. Over de maker van de anti-alice-site (die van die foto's) zou ik zeggen: alleen door jaloezie kan je zo anti-iemand worden. Triest persoontje.
Ze verdienen inderdaad wel aardig aan types als Alice, maar ook aan het feit dat iemand als Ron er zomaar uit kan vliegen. Dat zorgt er denk ik wel voor dat mensen nog meer gaan bellen omdat zelfs de beteren een risico blijken te lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:47 schreef EddyMR het volgende:
Alice plukt gewoon de vruchten van het sms systeem waarbij je stemt op je favoriet in plaats van op degene die af moet vallen. Hierdoor worden er veeeeeel meer sms verstuurd, wat meer centjes betekend voor HMG, maar het betekend wel dat Alice (die alleen opvalt doordat ze zo wordt afgebroken door de jury) met haar sympathievotes telkens net doorgaat.
Ja volgehouden ja... en dat enkel omdat een groot deel van mannelijk nederland op haar geilt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze verdienen inderdaad wel aardig aan types als Alice, maar ook aan het feit dat iemand als Ron er zomaar uit kan vliegen. Dat zorgt er denk ik wel voor dat mensen nog meer gaan bellen omdat zelfs de beteren een risico blijken te lopen.
En Alice gaat er inderdaad iedere keer net niet uit, maar ook daaraan komt een einde. Ik denk echt wel dat ze er komende zaterdag of anders die zaterdag erop uitvliegt. Maar dan heeft ze het als wildcard deelnemer toch nog aardig volgehouden. Winnen zal ze in ieder geval nooit.
Tja, dat hoort er ook bij he. Dat is zelfs voor een popidool tegenwoordig zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja volgehouden ja... en dat enkel omdat een groot deel van mannelijk nederland op haar geilt...
Hoewel in negatieve zin...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef rickie1970 het volgende:
ik ga zeker zaterdag kijke...wil er wel zien janken als ze er uit word gestemt
Dus een beetje "ja en amen" zeggen? Nee, ik vind het juist wel goed dat ze er tegenin gaat. Die anderen druipen soms af als makke lammetjes, waar ik me eigenlijk meer aan stoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:54 schreef schatje het volgende:
Nee, d ie foto's ga ik niet verwijderen, hoort er ook allemaal bij.
Maaruh, om terug te komen op het verhaal dat Alice zo hapt als ze kritiek krijgt van de jury. Ik denk dat het beter als ze dan gewoon beleefd dank je wel zegt, zoals de anderen dat ook meestal doen.
Als ze op de stoel zit bij Reinout kan ze zich het beste verdedigen. Ze moet het in ieder geval anders brengen, vind ik dan. Jij vindt dat ze gewoon door moet gaan zoals de afgelopen weken. Toch??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus een beetje "ja en amen" zeggen? Nee, ik vind het juist wel goed dat ze er tegenin gaat. Die anderen druipen soms af als makke lammetjes, waar ik me eigenlijk meer aan stoor.
Ik zeg dan ook meestalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel niet, ook de anderen gingen er tegen in hoor!! Of heeft niemand zitten opletten of zoRobin was het er toch ook niet mee eens?
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit. Wat ik wel weet is dat ze het niet verdient om Idols te winnen, maar ze verdient het ook niet om zo te worden afgemaakt op het internet en door de jury.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze op de stoel zit bij Reinout kan ze zich het beste verdedigen. Ze moet het in ieder geval anders brengen, vind ik dan. Jij vindt dat ze gewoon door moet gaan zoals de afgelopen weken. Toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |