Fijn dat je het zo bij houdt. Je kon wel niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:06 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Nou scanman, dat zijn weer een stuk of vijftig postings om op te reageren. Daar gaat je vrije avond!
Misschien vergeet jij 1 ding, en dat is dat Jim, en Jamai trouwens ook, geen idol is geworden. Ze zijn enorm gehyped, en trokken een half jaartje zalen vol jonge tieners, maar daar is veel mee gezegd. Ik neem aan dat de makers van Idols iets anders voor ogen hadden/hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:33 schreef Slaaitjuh het volgende:
jullie vergeten allemaal 1 ding, bij die jim vorig jaar ging et ook puur om zijn looks en niet om zijn "ik ben al maanden verkouwe" stem... "beeing an idol" daar gaat het om, dus je hoeft niet enorm uitbundig te kunnen zingen, als je maar veel groepen weet aan te spreken met je uiterlijk/uitstraling/dansen/zangkunsten...
djeez dat dat nog niet duidelijk was na vorig jaar![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:40 schreef Yakult het volgende:
[..]
Misschien vergeet jij 1 ding, en dat is dat Jim, en Jamai trouwens ook, geen idol zijn geworden. Ze zijn enorm gehyped, en trokken een half jaartje zalen vol jonge tieners, maar daar is veel mee gezegd. Ik neem aan dat de makers van Idols iets anders voor ogen hadden/hebben.
Ik denk dat ze naast de kijkcijfers ook nog wel wat platencontractjes voor ogen hadden.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]nee hoor, de makers hadden kijkcijfers voor ogen, wat er daarna gebeurt is hun een zorg.. snap dat dan? [afbeelding]
En nog heerlijker dat ze dan steeds toch mag blijvenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:31 schreef Heronymus het volgende:
Ik wacht al weer met smart op de volgende ronde. Heerlijk hoe ze telkens de kop in gedrukt krijgt door de jury, met Henk Jan voorop.
Nietquote:Op maandag 22 maart 2004 23:47 schreef Heronymus het volgende:
Overigens is Alice zo knap nog niet, dus wat dat betreft heeft ze het ook niet mee zitten.
Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Fijn dat je het zo bij houdt. Je kon wel niets beters te doen hebben.
Mollig?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsen
Ik vind Alice trouwens te mollig om knap bevonden te worden.
Valt duidelijk op anorexia patienten...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mollig?![]()
![]()
Nee hoor.. ging precies de juiste richting opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Nou ze heeft weer veel mensen tegen zich nu Ron eruit is, terwijl zij er zelf echt niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:06 schreef -moi- het volgende:
ik heb de day after gemist, die moet ik dus echt wel zien nog... iedereen is zo enorm positief over d'r!
Ze is precies goed. Slank maar niet zo dun als een panlat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Ik vind Alice trouwens te mollig om knap bevonden te worden.
Vergeet vooral de opbrengsten van bellen en smsen niet!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]nee hoor, de makers hadden kijkcijfers voor ogen, wat er daarna gebeurt is hun een zorg.. snap dat dan? [afbeelding]
volgens mij is zij buiten idols wel anders dan voor de camera's...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Het enige wat me stoort is dat ze nogal dozerig overkomt. Ik denk niet dat ik lang met haar in 1 kamer opgesloten zou kunnen zitten zonder mezelf van kant te maken. Een goed gesprek zit er niet in volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |