nou als henkjan iets niet moet doen, is het dat.. dan gaan er toch juist meer mensen op alice stemmen.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
ik zeg BREAK HER!!!
Hoop dat Henk-Jan de volgende show vraagt of ze zelf wil vertrekken.
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in, wat een heks is dat, probeert zich erin te blijven slijmen door zielige praatjes tegen het publiek!!!! en het erge is.....................de mensen trappen erin! Goede zangers gaan ten koste van die Alice bah bah
Bij Idols zoeken ze een idool, dus alleen goed kunnen zingen is niet genoeg. Anders had Yuli vorig jaar wel verder gekomen, maar zij zag er niet uit als een idool. Je hoort mij niet zeggen dat Alice moet winnen hoor, ze kan voor geen flikker zingenquote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Eigenlijk ook voor schut..
Doe je mee aan Idols omdat je denkt dat je goed kan zingen, blijkt dat je telkens alleen maar door gaat omdat iedereen zo zin heeft om 'dwars te liggen.'
Als ze zou winnen moet ze samenwerken met de juryquote:Op maandag 22 maart 2004 18:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
nou als henkjan iets niet moet doen, is het dat.. dan gaan er toch juist meer mensen op alice stemmen.
ik snap uberhaupt niet waarom je stemt, want na idols is er geen platenmaatschappij die alice een contract aanbiedt![]()
Pardon? Je gaat iemand toch niet dood wensen om een kutprogramma op tv!!! Heb je ooit weleens iemand in je (naaste) kring verloren? Ik wel, en daarom weet ik dat dit soort opmerkingen dus echt niet leuk zijnquote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in, wat een heks is dat, probeert zich erin te blijven slijmen door zielige praatjes tegen het publiek!!!! en het erge is.....................de mensen trappen erin! Goede zangers gaan ten koste van die Alice bah bah
Ligt aan jouquote:Op maandag 22 maart 2004 19:49 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of heeft ze best een bolle kop?
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in,..
Volledig mee eens. Maar ik blijf wel reageren op die berichten. Hoewel het waarschijnlijk zinloos is, vind ik het heerlijk om hun redenatie helemaal onderuit te halen. Dat kan namelijk bijna altijd.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef RobinL het volgende:
Ik reageer niet meer op kinderachtige berichten met haat-strekking. Laat de kindekes hun frustaties lekker afreageren. Uitleggen dat Alice zelf nix aan de stemming kan doen, maar dat het SMS-systeem debet is aan het feit dat goede zangers eruit vliegen... Dat moeten ze leren snappen. Klinkt erg koeienerens, maar zo is het ook bedoeld.
wat is de titel van het liedje van de tweede finale ronde? Dat van superstar, i don't know who you are etc.?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:08 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar ik blijf wel reageren op die berichten. Hoewel het waarschijnlijk zinloos is, vind ik het heerlijk om hun redenatie helemaal onderuit te halen. Dat kan namelijk bijna altijd.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:09 schreef Chepke het volgende:
Als je haar zang vergelijkt met de rest is haar performance eigenlijk gewoon genant elke week, zo slecht zingt ze. Voor haar dat ze elke week weer zo voor schut staat/ wordt gezet door de jury, en voor de jury dat ze haar hebben doorgelaten.
Maar ze is wel geil: grote borsten, kort rokje en zeggen dat je de clip Toxic ook wel zou willen maken...
Nee, omdat ik het een hele leuke, mooie meid vind en omdat alleen dat tegenwoordig al genoeg is (getuige de hitlijsten) om het als Idol te kunnen maken!quote:Op maandag 22 maart 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Idols en op deze manier de jury willen pesten door precies het tegenovergestelde te doen van wat zij willen..
Dat denk ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |