Zelfs dat nietquote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespot
Ze "lookt" er niet eens "like"!quote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Frasier het volgende:
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespot
Ik vind van wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze "lookt" er niet eens "like"!
Op die eerste wel, die tweede niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Doet met denken aan dit bericht.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
bijna 19
Punt 2, dat kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:09 schreef -Mellowdy- het volgende:
Hoe kan het dat die sloerie zoveel stemmen krijgt?
1. Puur omdat de jury zo gemeen doet tegen haar en de mensen medelijden met haar hebben.
2. Omdat ze blond is, dikke tieten heeft en heeft laten vallen dat ze clip Toxic van Britney Spears wel zou willen gebruiken voor haar eigen clips.. het naakte gedeelte.
3. Omdat Nederland totaal geen muzikaal gehoor meer heeft, these days.
Eric niet nee, maar JK vond ik deze week één van de bestequote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef DaMayan het volgende:
Vind het wel grappig dat ze zo ver komt zonder te kunnen zingen. Zoals Jim vorig jaar eigenlijk.
Maargoed dat kunnen Erik en JK ook niet.
JK kan wel redelijk zingen. Erik inderdaad helemaal niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef DaMayan het volgende:
Vind het wel grappig dat ze zo ver komt zonder te kunnen zingen. Zoals Jim vorig jaar eigenlijk.
Maargoed dat kunnen Erik en JK ook niet.
Mensen die een hekel hebben aan Idols en op deze manier de jury willen pesten door precies het tegenovergestelde te doen van wat zij willen..quote:Op maandag 22 maart 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
Ik snap het nietWie stemt er in godsnaam op dr
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
Ik snap het nietWie stemt er in godsnaam op dr
Ik heb ook één keer gestemdquote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Puur om dwars te zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |