abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17962208
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
Objectiviteit kan je Henk Jan inderdaad niet echt meegeven.
X
X
X
pi_17962243
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
Alice is naar mijn mening een arrogante trut, en ze mag er van mij zaterdag uitvliegen. Alleen de manier waarop HJ kritiek leverde zaterdag vond ik ook een beetje te kort door de bocht. Hier kan je als kandidaat helemaal niks mee.
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:34:28 #253
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17962290
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:33 schreef showercap het volgende:

[..]

Alice is naar mijn mening een arrogante trut, en ze mag er van mij zaterdag uitvliegen. Alleen de manier waarop HJ kritiek leverde zaterdag vond ik ook een beetje te kort door de bocht. Hier kan je als kandidaat helemaal niks mee.
De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks van .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17962451
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef BVO het volgende:

[..]

De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks van .
Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.
Wat 'ie toen zei van 'slechte karaoke' enzo, vond ik recht voor zijn raap. Hard maar eerlijk, en mogelijk kon ze er ook wat mee, maar zaterdag...
check my pictures!
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:44:08 #255
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17962586
Ik ben bezig een compilatie te maken van Alice in Idols tot nu toe. Alice in the mix zeg maar. Ik post het hier wel als ie af is.
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:46:24 #256
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17962653
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:39 schreef showercap het volgende:

[..]

Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.
Wat 'ie toen zei van 'slechte karaoke' enzo, vond ik recht voor zijn raap. Hard maar eerlijk, en mogelijk kon ze er ook wat mee, maar zaterdag...
Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.

Dat commentaar van Jerney kwam trouwens ook érg ingestudeerd over.
pi_17963761
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:44 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik ben bezig een compilatie te maken van Alice in Idols tot nu toe. Alice in the mix zeg maar. Ik post het hier wel als ie af is.
Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.
pi_17964073
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.

Dat commentaar van Jerney kwam trouwens ook érg ingestudeerd over.
Ja, zo kwam het op mij ook over.

Ik was het overigens wel eens met HJ zijn kritiek van de week daarvoor, dat Alice een slechte karaoke performance gaf en vooral het punt wat hij maakte dat ze nep/fake was, en dat het bij haar niet van binnenuit leek te komen.

Wat hier net door Cols wordt gezegd, dat er wel veel beeldmateriaal zal zijn, klopt vast wel.
Het valt mij op dat zodra er een camera loopt ze zich aan begint te stellen. Zaterdag zag je iedereen gewoon backstage verdwijnen en zij zwaait weer naar de camera. En dat gebeurt veel vaker...Als er een camera is, loopt ze erin te loeren, te knipogen, te lachen en wat al niet meer.
check my pictures!
pi_17964124
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:43 schreef showercap het volgende:

[..]

Wat hier net door Cols wordt gezegd, dat er wel veel beeldmateriaal zal zijn, klopt vast wel.
Het valt mij op dat zodra er een camera loopt ze zich aan begint te stellen. Zaterdag zag je iedereen gewoon backstage verdwijnen en zij zwaait weer naar de camera. En dat gebeurt veel vaker...Als er een camera is, loopt ze erin te loeren, te knipogen, te lachen en wat al niet meer.
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_17964324
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:

[..]

Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..
pi_17964357
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het persoonlijk irritant en ze komt zo ontzettend dozerig over, zo van 'Wat leuk! Ik ben op televisie! '.
En ik heb liever dat ze niet wint en er zo snel mogelijk uitvliegt. Dat had ik vorig jaar met die Marieke, die vond ik ook irritant en was ook blij toen ze er eindelijk uitvloog. Haar stem vond ik wel beter dan die van Alice, maar ik weet nog dat ze dat nummer van Borsato zong en ik echt zoiets had van En de jury was ineens dol enthousiast.

Nou ja, we zien het zaterdag wel
check my pictures!
pi_17964404
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:55 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..
Juist!
check my pictures!
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:05:18 #263
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17964525
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:30 schreef Cols het volgende:

[..]

Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.
Ik gebruik alleen audiomateriaal.
pi_17964620
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

"In the Pocket!".......
check my pictures!
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:22:01 #265
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17964898
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:56 schreef showercap het volgende:

[..]
Dat had ik vorig jaar met die Marieke, die vond ik ook irritant en was ook blij toen ze er eindelijk uitvloog. Haar stem vond ik wel beter dan die van Alice, maar ik weet nog dat ze dat nummer van Borsato zong en ik echt zoiets had van En de jury was ineens dol enthousiast.
Dat vond ik ook verschrikkelijk toen, zat met open mond naar de jury te luisteren .
pi_17965148
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:09 schreef showercap het volgende:

[..]

"In the Pocket!".......
Die moet je als afsluiter gebruiken
X
X
X
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:34:35 #267
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17965222
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Ok de compilatie gaat ruim 8 minuten duren. Er wordt gebruik gemaakt van audio-materiaal uit de 3 liveshows tot nu toe. Ik vind m zelf best vet worden eigenlijk. Over een uurtje hoop ik m af te hebben..
pi_17965239
maak een soort houseremix
met als steeds terugkerend refrein In the Pocket
en It Rocks
en andere Alice uitspraken
dat wordt een hit Baby !!!!!!
it's better than yours
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:35:14 #269
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17965240
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:31 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die moet je als afsluiter gebruiken
Dat zinnetje heb ik helaas niet in mn archief..
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:36:33 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17965273
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:35 schreef MyMilkshake het volgende:
maak een soort houseremix
met als steeds terugkerend refrein In the Pocket
en It Rocks
en andere Alice uitspraken
dat wordt een hit Baby !!!!!!
Denk ik ook wel ja .
  donderdag 25 maart 2004 @ 19:46:34 #271
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17966872
Voor de geinteresseerden..

Alice in de mix (5.6 MB)! Een compilatie van Alice' optredens in de liveshows, (inclusief jury-commentaar) tot nu toe. Dus zet je subwoofer aan en downloaden maar. Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden, dus wellicht binnenkort een update.
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:03:47 #272
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_17967263
Iemand een mening over ^^?
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:09:03 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_17967379
Ik heb 'm geluisterd SynchroSteve, maar er zit bij mij heel erg veel ruis op.

Ik zou echter wel de muziek tussen de tekstjes van de jury niet te lang laten duren...

Verder klinkt het wel goed hoor
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_17967924
Hey Synchrosteve... het klinkt fantastisch. Vind het alleen jammer dat ik niet minder Alice-zangstukjes op normale snelheid heb gehoord... Ik vind haar dus wel goed zingen met leuke muziekkeuzes.

Dat jurycommentaar is wel lachen, maar gaat misschien op den duur irriteren... ik irriteer me sowieso aan de vette varken van een HJS.

Maar dat terzijde. Klinkt leuk... misschien iets meer Alice-zang rin... voor de echte fans?
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:34:02 #275
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17972773
Uhm Synchro, Ik vind m niet zo hoor, sorry . Hij duurt echt te lang met heel weinig Alice erin. Als ik m luister roept het een beetje een depri sfeertje op, niet alleen door het achtergrondliedje maar ook door het zontinu herhaalde negatieve jurycommentaar.

Ik vind Alice juist een vrolijke spring-in-t-veld en dit liedje past niet zo goed bij haar. Dus helaas
....in de donkere nacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')