Objectiviteit kan je Henk Jan inderdaad niet echt meegeven.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:33 schreef showercap het volgende:
[..]
Alice is naar mijn mening een arrogante trut, en ze mag er van mij zaterdag uitvliegen. Alleen de manier waarop HJ kritiek leverde zaterdag vond ik ook een beetje te kort door de bocht. Hier kan je als kandidaat helemaal niks mee.
Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks van.
Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:39 schreef showercap het volgende:
[..]
Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.
Wat 'ie toen zei van 'slechte karaoke' enzo, vond ik recht voor zijn raap. Hard maar eerlijk, en mogelijk kon ze er ook wat mee, maar zaterdag...![]()
Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:44 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik ben bezig een compilatie te maken van Alice in Idols tot nu toe. Alice in the mix zeg maar. Ik post het hier wel als ie af is.
Ja, zo kwam het op mij ook over.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.
Dat commentaar van Jerney kwam trouwens ook érg ingestudeerd over.
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles primaquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:43 schreef showercap het volgende:
[..]
Wat hier net door Cols wordt gezegd, dat er wel veel beeldmateriaal zal zijn, klopt vast wel.
Het valt mij op dat zodra er een camera loopt ze zich aan begint te stellen. Zaterdag zag je iedereen gewoon backstage verdwijnen en zij zwaait weer naar de camera. En dat gebeurt veel vaker...Als er een camera is, loopt ze erin te loeren, te knipogen, te lachen en wat al niet meer.
Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
Tsja, ik vind het persoonlijk irritant en ze komt zo ontzettend dozerig over, zo van 'Wat leuk! Ik ben op televisie!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
Juist!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..
Ik gebruik alleen audiomateriaal.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:30 schreef Cols het volgende:
[..]
Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.
"In the Pocket!".......quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen audiomateriaal.![]()
Dat vond ik ook verschrikkelijk toen, zat met open mond naar de jury te luisterenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:56 schreef showercap het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met die Marieke, die vond ik ook irritant en was ook blij toen ze er eindelijk uitvloog. Haar stem vond ik wel beter dan die van Alice, maar ik weet nog dat ze dat nummer van Borsato zong en ik echt zoiets had vanEn de jury was ineens dol enthousiast.
Die moet je als afsluiter gebruikenquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:09 schreef showercap het volgende:
[..]
"In the Pocket!".......![]()
Ok de compilatie gaat ruim 8 minuten duren. Er wordt gebruik gemaakt van audio-materiaal uit de 3 liveshows tot nu toe. Ik vind m zelf best vet worden eigenlijk. Over een uurtje hoop ik m af te hebben..quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen audiomateriaal.![]()
Dat zinnetje heb ik helaas niet in mn archief..quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet je als afsluiter gebruiken
Denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:35 schreef MyMilkshake het volgende:
maak een soort houseremix
met als steeds terugkerend refrein In the Pocket
en It Rocks
en andere Alice uitspraken
dat wordt een hit Baby !!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |