Ik lach hier niet om, dat is gemeen... * proest*quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
Even snel een icoontje gemaakt voor alle Alice-haters
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL.. dat roept iedereen al 2 wekenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:50 schreef rickie1970 het volgende:
hhahahahha...ik zou als ik haar was geeneens meer het podium betreden zaterdag............FLIKKER haar er massaal uit zaterdag.....please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij's helemaal top, je moet zo'n hele avatar lijn opzettenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
ge-wel-digquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Yep, but that's Alice..quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:41 schreef Cols het volgende:
Net haar optreden gezien. Eerst hoor je haar het halve nummer niet zingen (dat doen die backing vocals wel) en als ze dan haar strot opentrekt![]()
. Ze verkracht dat nummer echt.
Ik heb ook nog maar eens een keertje gekeken. Het moet gezegd: qua performance doet ze het goed: lekker koppie, prima bewegingen en mimiek. Op dat punt hoort ze zeker bij de besten! Maar de zang blijft eh, tja. Niet middelmatig, niet eens matig, gewoon ronduit slechtquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:41 schreef Cols het volgende:
Net haar optreden gezien. Eerst hoor je haar het halve nummer niet zingen (dat doen die backing vocals wel) en als ze dan haar strot opentrekt![]()
. Ze verkracht dat nummer echt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?
Is er toch nog IEMAND die 'm snaptquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:04 schreef girllover het volgende:
Prachtige grap! Wou dat ik hem bedacht had.![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:44 schreef bramq het volgende:
Alice doet mij een beetje denken aan JanPeterBalkenende: ook zo'n hartstikke aardige maar helaas incapabele figuur die zelf niet goed begrijpt hoe hij is terechtgekomen op de plaats waar hij zit - het barst immers van de mensen die het veel beter kunnen.
Kennelijk herkent de Nederlander zich in mensen als Alice en JanPeter. (En dat pleit natuurlijk voor de Nederlander.)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal saai... Marlies, Irma, Maud, ze boeien me echt geen hol, en zo denken er blijkbaar meer mensen over, want die topics lopen niet half zo hard als die van Alice. Ze kunnen een aardig toontje zingen, maar verderAls Alice een beetje leuk mee kan zingen met backing vocals, is dat om idool te zijn goed genoeg.
zit wat inquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal saai... Marlies, Irma, Maud, ze boeien me echt geen hol, en zo denken er blijkbaar meer mensen over, want die topics lopen niet half zo hard als die van Alice. Ze kunnen een aardig toontje zingen, maar verderAls Alice een beetje leuk mee kan zingen met backing vocals, is dat om idool te zijn goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |