Ik weet het wel zeker, dat kreng van heineken kost meer dan 200 euro!quote:- Kan hij de concurentie aan met de Beertender van Heineken?
Ja boeie of ik lelijk ben, er komt toch sperma uitquote:Op maandag 22 maart 2004 16:15 schreef remco1 het volgende:
ja boeie of het lelijk is....er komt toch bier uit
Dit ding was er al VOOR de beertender.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:16 schreef kiepauto het volgende:
Ik vind het een beetje een slap aftreksel van de Beertender.
Goedkoop issie iig wel (en zo ziet ie er ook uit helaas)
Ja ok, die vaatjes ken ik ook, maar die zijn echt bagger. Bij de biertap krijg je later een "echte" tap dop opgestuurd, dus het staat wel wat leuker, en de fusten zijn net als de beertender voorzien van koolzuurgas ofzo, om het toch wel wat beter uit het fust te pompen als van die 5 liter vaatjesquote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef SplitErwt het volgende:
Dit ding is natuurlijk bullshit... Heineken en Grolsch hebben ook van die fustjes waar een tapkraantje aan zit. Die zijn waarschijnlijk goedkoper, moeten ook in de koelkast gekoeld worden en het bier dat er in zit smaakt uiteraard ook vele malen beter. Alleen het formaat is kleiner. (dus makkelijker in de koelkast te zetten)
Misschien ligt het aan mij maar ik vind heineken dus echt niet te zuipen in verhouding met bavaria.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
hij is wel mobiel.
dus das wel beter.
alleen jammer dat er van dat smerige nep bier uit komt..
het ligt aan jouw.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:38 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind heineken dus echt niet te zuipen in verhouding met bavaria.
Bavaria = [afbeelding]
Je hebt die kleinere fustjes ook van warsteinerquote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef SplitErwt het volgende:
Dit ding is natuurlijk bullshit... Heineken en Grolsch hebben ook van die fustjes waar een tapkraantje aan zit. Die zijn waarschijnlijk goedkoper, moeten ook in de koelkast gekoeld worden en het bier dat er in zit smaakt uiteraard ook vele malen beter. Alleen het formaat is kleiner. (dus makkelijker in de koelkast te zetten)
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja boeie of ik lelijk ben, er komt toch sperma uit
Wel een goedkoop kloteding.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:45 schreef So_Addictive het volgende:
hey niet fokken met het bier van mijn hometown!!![]()
Mijn pa werkt bij bavaria en zegt zelf dat die zak echt een klote-ding is![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:15 schreef 303 het volgende:
Wie wil er trouwens uberhaupt een biertap in huis?
Die beertender koelt tenminste.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:07 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik denk dat het wel gaat lukken, ding is voor de prijsbewuste koper, zoals ik, het overwegen waard, wat ik van de dure beertender niet kan zeggen,
En er komt Heineken uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die beertender koelt tenminste.
Vertel mij wat, ik had ook liever Grolsch of Brand gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
En er komt Heineken uit.
Dat scheelt ook een, eh, slok op een borrel?
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had ook liever Grolsch of Brand gehad.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:24 schreef Steijn het volgende:
Of een refill kit voor je lege biercartridges.
Of La Chouffe.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:25 schreef bolivian het volgende:
[..]Warsteiner
![]()
Nee nee!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Of La Chouffe.
Ik ben er verzot op:
[afbeelding]
Mislukt kutmerk. Ze kunnen niet eens spellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee nee!
Jupiler!![]()
Die 5-liter vaatjes hebben bovenop in het midden een opening die je door kan prikken. Voor dit type vaatjes is er een speciale pomp te koop die je er zo op klikt. Met behulp van een handpomp hou je het vat op druk en zo krijg je geen dooie biertjes als het vat bijna leeg is. Werkt ontzettend goed. (en stukken goedkoper dan die beertender.)quote:Op maandag 22 maart 2004 16:22 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ja ok, die vaatjes ken ik ook, maar die zijn echt bagger. Bij de biertap krijg je later een "echte" tap dop opgestuurd, dus het staat wel wat leuker, en de fusten zijn net als de beertender voorzien van koolzuurgas ofzo, om het toch wel wat beter uit het fust te pompen als van die 5 liter vaatjes
omdat tap bier lekkerder is?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah... waarom dit kopen als er flesjes zijn
Vaten kosten volgens mij 22 euro, 40 euro zou beetje raar zijn,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:44 schreef Kontiki het volgende:
Kost zo'n Bavaria-vat elke keer 40 euro, of betaal je dat alleen voor die pomp en zijn de vaten op zich goedkoper?
Zo niet: blegh, 40 euro voor 10 liter
Want? Volgens mij lul je iedereen na, maar heb je zelf nog nooit verschil geproeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
omdat tap bier lekkerder is?
dan blijven we maar met kratten sjouwen.. goedkoop is andersquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:15 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
Vaten kosten volgens mij 22 euro, 40 euro zou beetje raar zijn,
Of Palmquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had ook liever Grolsch of Brand gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |