quote:Op maandag 22 maart 2004 15:01 schreef Conflict het volgende:
Jippie!
quote:Op maandag 22 maart 2004 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een belachelijk hoge prijs.
Tjah daar doe je niks aan, al moet ik wel zeggen dat sommige artiesten bar weinig laten zien bij een concert, wel weet ik dat Usher er altijd een goede show van maakt.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een belachelijk hoge prijs.
Part 2 vind ik beterquote:Op maandag 5 april 2004 11:36 schreef Rolex het volgende:Klasse album overigens!!
Vooral het nummer confessions, heerlijke beat en machtige tekst!
Het is echt uitverkocht..quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:05 schreef yanggie het volgende:
Zijn er btw nog kaartjes? Op de site van ahoy staat dat het uitverkocht is, maar op ticketservice.nl waren nog wel kaartjes, maar die kon ik op een of ander manier niet bestellen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 april 2004 13:55 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Het is echt uitverkocht..
Jij moet Usher wel HEEL slecht vinden anders zou je dat nooit zeggen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ga ik toch liever naar het concert van André Hazes...
Mijn kaartje is iig. niet te koop, heb al 60 Euro geboden gekregenquote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef -En4Cer- het volgende:
Mensen vragen niet voor niks of ze mijn kaartje mogen kopen voor 50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |