Hahaha, waar haal je dat nou weer vandaan? Wim Kok die het volk toespreekt: "de meervoudsvorm van Euro is vanaf nu officieel Euri..."quote:Op maandag 22 maart 2004 14:48 schreef ToT het volgende:
Het is wel officieel medegedeeld toen de euro uitkwam dat dat het woord zou zijn. Ik had toen ook al zoiets van: "Denk je nou ECHT dat ik dat zo ga noemen als Hollandse jongen zijnde?"
(En dat terwijl ik een redelijke taalpurist ben.)
Ik vind "pleuro" nog altijd beter dan "euri"!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:54 schreef Markster het volgende:
pleuro
Hèhè... wat denk je dat mij de aanleiding gaf om dit (blijkbaar zoveelste) topic te openen!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:55 schreef Markster het volgende:
auto onder 2k eurie
Als het inderdaad de "Ecu" was geworden, dan waren er vast van die idioten die "Eci" zouden zeggen om interessant te doen!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:02 schreef Conflict het volgende:
Ecu
Weet je waar ik zo slecht tegen kan?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:38 schreef P-Style het volgende:
Weet je waar ik zo slecht tegen kan? Als mensen het niet-bestaande woord "euri" zeggen (/typen/schrijven)!!! Ik word er echt niet goed van! Waar sláát het op en waar komt het vandaan? (Ik heb "euri" voor het eerst gehoord in een gamma-reclame) Zó veel mensen die het zeggen... en het klint zó stom! Vroeger zei men toch ook niet "guldi"?
Reageer jij zo op ieder topic in Klaagbaak? Ik klaag! Laat me klagen!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Wat boeit het nou??
nee alleen bij speciale gevallenquote:Op maandag 22 maart 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Reageer jij zo op ieder topic in Klaagbaak? Ik klaag! Laat me klagen!
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:47 schreef SpleeffY het volgende:
Euri is stoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |