hmm nu kan ik die van jou wel helemaal gaan bekijken maar dies gewoon vet mooi en 10x beter dan dat ding van mijquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Chirma het volgende:
Hey LeeHarveyOswald,
Je pagina doet het zoals het hoort op het menuutje na waarbij de teksen door elkaar gaan lopen bij mouseover. Je site is best wel saai qua layout (goed onderwerp trouwens).
Het is duidelijk dat je forum centraal staat op de pagina, er staat verder weinig content op, hopelijk komen er meer verhalen, anders kan je net zo goed de verhalen op het forum plaatsen en direct naar het forum linken.
Ik heb met Mozilla idd problemen met de balk en de achtergrond wordt niet getoond (Firefox 0.8)
De poster die er op staat is erg groot (meer dan een halve MB) voor mensen met dial up duurt dat erg lang en het is nergens voor nodig, aangezien hij zwart-wit is, is het mogelijk om er een paar KB van te maken
Succes met verbeteren, hopelijk krijgen mensen die het nodig hebben hier steun door!
Ik heb zelf ook trouwens nog een site waar ik graag een beoordelijk van zou willen zien:
http://ebcd.nl/webhosting (tijdelijk adres)
Het is de site voor mijn bedrijfje, heb in een paar uurtjes met een bewerkt template in elkaar gezet.
Maakt gebtuik van style sheets, maar geen server side scripting.
Ik zou graag commentaar over de lay-out willen zien dus puur hoe het er uit ziet en niet wat er staat.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie
Iemand?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef Dwork het volgende:
Mijn aquasite, heb wat veranderingen gedaan, om hem toch iets beter te maken. Als alles goed is heb ik deze week mijn aquadrome.net domain maar nu is ie alleen op deze link te zien. http://ukkienet.com/aqua/
ziet er steeds gelikter uitquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef Dwork het volgende:
Mijn aquasite, heb wat veranderingen gedaan, om hem toch iets beter te maken. Als alles goed is heb ik deze week mijn aquadrome.net domain maar nu is ie alleen op deze link te zien. http://ukkienet.com/aqua/
Iemand?
Ik ga met oldenzaaltjuh.nl mee, ik vind hem er ook goed uitzien!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:13 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ziet er steeds gelikter uit
ik zou alleen de links onder naam naam linken (jaja echt waar) ff een paar tinten donkerder maken om het toch ffiets duidelijker te maken en het de bezoeker ff iets makkelijker te maken
Iemand?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:35 schreef QuietGuy het volgende:
http://www.quietguy.nl/
Soort site: weblogje
Gebouwd in: Crimson Editor en Paint Shop Pro.
Het doel: mensen die mijn leven interessant vinden (kleine doelgroep) plezieren
Basisidee: het idee is om het allemaal zo simpel en overzichtelijk mogelijk te houden.
Ben benieuwd naar jullie tips en opbouwende kritiek
Dan pak ik hem...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Iemand?
Het verschil is dat jij waarschijnlijk alleen de balk gejat hebt en ik een template heb bewerkt dus weinig zelf heb gedaan. Dat van jou is veel beter, maar ik vind het een beetje zonde van mijn tijd om helemaal zelf iets te maken dat nooit zo mooi kan wordenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
hmm nu kan ik die van jou wel helemaal gaan bekijken maar dies gewoon vet mooi en 10x beter dan dat ding van mij
I agree, ga ik aan sleutelen!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:35 schreef STFU het volgende:
[..]
Dan pak ik hem...
Ik vind hem er netjes uit zien, alleen vind ik dat de box waar de header in staat even hoog moet zijn als de kalenderbox.
Het is inderdaad de simpelheid, deze pagina doet het zelfs in Links goedquote:De spacing van de tabellen mag ook wel iets gereduceerd worden, en tabellen voor de reacties en berichten is oke, maar beter te doen in een divje naar mijn mening.
Maar aan de andere kant, het is maar rauwe text... dus goed te doen.
Er worden maximaal 5 berichten weergegeven op de voorpagina, verder ga je het archief in.quote:Overall... Leuke site alleen let op de spacing zoals ik al zei want die kan namelijk erg vervelend overkomen bij een flinke massa berichten, so beware.
Geel is leuk kleurtje he, zal eens kijken wat ik daarmee kanquote:En de header iets meer kleur geven kan nooit kwaad.
Tnxquote:Ik vind hem geslaagd![]()
Ik heb hem bekeken, ziet er netjes uit maar dat hij het įlleen goed doet in Internet Explorer vind ik persoonlijk een slechte zaak. Dit doordat Microsoft heeft gezegd dat Internet Explorer 6 de laatste losse versie wordt, andere browsers zullen dus steeds meer in trek komen.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:32 schreef Johnny_Cool het volgende:
ik heb er ook nog eentje: www.dikendunroparun.nl
Ga asjeblieft niet lopen emmeren dat het in Mozilla of Netscape niet goed zichtbaar is.. DAT KLOPTDeze site is bedoeld voor Internet Explorer!
Ja maar jouw doelgroep is ook iets anders. Je staat op Fok! bekend, op Fok! komen ook veel mensen die zwaar computeradicted zijn. Hier zitten mensen tussen die graag eens een andere webbrowser proberen, al is het alleen maar omdat ze een hekel hebben aan windows.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken, ziet er netjes uit maar dat hij het įlleen goed doet in Internet Explorer vind ik persoonlijk een slechte zaak. Dit doordat Microsoft heeft gezegd dat Internet Explorer 6 de laatste losse versie wordt, andere browsers zullen dus steeds meer in trek komen.
Als ik naar mijn statistieken kijk (http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=5&id=2889697) zie ik dat 7,9% van de laatste 300 bezoekers de site dan niet goed zouden zien...
Ik ben hier aardig bekendquote:Op donderdag 8 april 2004 09:48 schreef Johnny_Cool het volgende:
[..]
Ja maar jouw doelgroep is ook iets anders. Je staat op Fok! bekend,
Dat is sowieso algemeen op internet. Op FOK! is het niet veel anders als waar dan ook. Als het nu Tweakers was, ok, daar zitten echte computer addicts, maar hier zitten vooral hobbieļsten in allerlei richtingen.quote:op Fok! komen ook veel mensen die zwaar computeradicted zijn. Hier zitten mensen tussen die graag eens een andere webbrowser proberen, al is het alleen maar omdat ze een hekel hebben aan windows.
Wel eens statistieken gemaakt? Dan weet je het zo zekerquote:Mijn doelgroep is een klein groepje met computerleeks uit de omgeving westbrabant.. die weten niet eens dat je verschillende webbrowsers kan gebruiken...![]()
De head-tag is hier compleet verkeerd gebruikt. Het zou zo beter zijn:quote:<html>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<title>.:: Welkom om deze website ::.</title>
<body bgcolor="#A9B0BA">
<head>
<TABLE WIDTH="100%" BORDER="0"
CELLSPACING="0" CELLPADDING="0"
STYLE="background-image:
url(../images/layout/side1.gif);
background-repeat: repeat-y;
background-position: right;
">
<TR>
<TD HEIGHT="1024"><BR></TD>
</TR>
</TABLE>
</head>
</html>
Zie je de volgorde? Bovendien had je de <body> niet afgesloten.quote:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>.:: Welkom om deze website ::.</title>
</head>
<body bgcolor="#A9B0BA">
<TABLE WIDTH="100%" BORDER="0"
CELLSPACING="0" CELLPADDING="0"
STYLE="background-image:
url(../images/layout/side1.gif);
background-repeat: repeat-y;
background-position: right;
">
<TR>
<TD HEIGHT="1024"><BR></TD>
</TR>
</TABLE>
</body>
</html>
Dank u voor de informatiequote:Op donderdag 8 april 2004 10:02 schreef QuietGuy het volgende:
lap tekst
Juist niet, notepad is veel uitgebreider dan een html wysiwyg-editor. Alleen maak het dan goed. Voor de volgorde van tags, kijk naar de bron van andere sites... Ik maak zelf m'n sites trouwens in Crimson Editor. Een freeware programma die ook kleurtjes geeft aan je code, zodat je snel genoeg ziet of iets goed gaat of niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:31 schreef Johnny_Cool het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens verstandig om een HTML editor te gaan gebruiken inplaats van Notepad
![]()
dank je ik ga er morgen meteen werk van maken, en dat van mozilla, ben ik mee bezig (al snap ik het niet) maar dat komt wel goed, thanx.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:13 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ziet er steeds gelikter uit
ik zou alleen de links onder naam naam linken (jaja echt waar) ff een paar tinten donkerder maken om het toch ffiets duidelijker te maken en het de bezoeker ff iets makkelijker te maken
werkt hier wel.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:49 schreef Libris het volgende:
Kan iemand zeggen of mijn site down is? www.kluit.com
Ik krijg hem hier niet aan de praat, maar kan ook aan een filter liggen..
Zeg dat ook gelijk even tegen mr. Yourdesign boven je.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:57 schreef blAAtschApen het volgende:
-edit-
We vinden je site poep! Poep i tell u! Poep!
en bedankt voor de opbouwende kritiek.... hier heb ik echt veel aan... dank uquote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef yootje het volgende:
[..]
Zeg dat ook gelijk even tegen mr. Yourdesign boven je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |