abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18212100
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef DjDev het volgende:
wat is plagiaat?
http://www.rug.nl/noordst(...)orstudenten/plagiaat
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_18213672
Als iemand hier es wilt kijken: www.pestforum.tk (binnenkort .nl)

• PHP/Mysql voor forum
  • Site alleen HTML/JAVASCRIPT
  • Gebruikt externe CSS
  • Gebruikte software: Kladblok en fotosoep
  • Doel: Tegen pesten, ontmoetings plek, ...
  • Draait op eigen server
  • Met mozilla werkt de menu balk blijkbaar niet, met (oudere) opera en sommige oude IE versie's werken de column's niet.

Als iemand ff de hele mikmak wilt bekijken

ik ben nu erg tevreden met de layout.. alleen de browsers die lopen te fucken is wat minder. Ik heb ca. 100 unieke bezoekers/dag.
  • La derecha oprime, la izquierda libera
      dinsdag 6 april 2004 @ 20:02:32 #153
    28669 Chirma
    Ik moest kloppen..
    pi_18229468
    Hey LeeHarveyOswald,

Je pagina doet het zoals het hoort op het menuutje na waarbij de teksen door elkaar gaan lopen bij mouseover. Je site is best wel saai qua layout (goed onderwerp trouwens).
    Het is duidelijk dat je forum centraal staat op de pagina, er staat verder weinig content op, hopelijk komen er meer verhalen, anders kan je net zo goed de verhalen op het forum plaatsen en direct naar het forum linken.
    Ik heb met Mozilla idd problemen met de balk en de achtergrond wordt niet getoond (Firefox 0.8)
    De poster die er op staat is erg groot (meer dan een halve MB) voor mensen met dial up duurt dat erg lang en het is nergens voor nodig, aangezien hij zwart-wit is, is het mogelijk om er een paar KB van te maken

Succes met verbeteren, hopelijk krijgen mensen die het nodig hebben hier steun door!

Ik heb zelf ook trouwens nog een site waar ik graag een beoordelijk van zou willen zien:
    http://ebcd.nl/webhosting (tijdelijk adres)

Het is de site voor mijn bedrijfje, heb in een paar uurtjes met een bewerkt template in elkaar gezet.
    Maakt gebtuik van style sheets, maar geen server side scripting.

Ik zou graag commentaar over de lay-out willen zien dus puur hoe het er uit ziet en niet wat er staat.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie
    Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
      dinsdag 6 april 2004 @ 20:24:44 #154
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_18230143
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Chirma het volgende:

Ik heb zelf ook trouwens nog een site waar ik graag een beoordelijk van zou willen zien:

Het is de site voor mijn bedrijfje, heb in een paar uurtjes met een bewerkt template in elkaar gezet.

Ik zou graag commentaar over de lay-out willen zien dus puur hoe het er uit ziet en niet wat er staat.

Centreer je layout! Hij hangt nu links... Ook loopt je footer niet helemaal naar onder, er zit nog een wit gedeelte tussen. Voor de rest ziet het er best goed uit vind ik.
      dinsdag 6 april 2004 @ 20:51:44 #155
    28669 Chirma
    Ik moest kloppen..
    pi_18231055
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 20:24 schreef BrauN het volgende:

[..]

Centreer je layout! Hij hangt nu links... Ook loopt je footer niet helemaal naar onder, er zit nog een wit gedeelte tussen. Voor de rest ziet het er best goed uit vind ik.
    heej thanks, ik ga het meteen aanpassen
    Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
      dinsdag 6 april 2004 @ 20:59:36 #156
    84341 alsem
    ja toch
    pi_18231258
    Ik heb al een flinke tijd een doom3 site (http://www.doom-3.nl), hij is volledig gemaakt met kladblok in de talen HTML en Javascript, de paar plaatjes die er zijn, zijn met fotoshop gemaakt, nu heb ik een vraag om de lay-out aantrekkelijker te maken zodat mensen er later op terug komen..
    iemand een idee?
    pi_18231311
    Maak van je screenshots ff echte thumbnails...nu moet je nog elk plaatje helemaal downloaden...
      dinsdag 6 april 2004 @ 23:56:39 #158
    59049 Dwork
    Ik ben niet lelijk..!
    pi_18236517
    Mijn aquasite, heb wat veranderingen gedaan, om hem toch iets beter te maken. Als alles goed is heb ik deze week mijn aquadrome.net domain maar nu is ie alleen op deze link te zien. http://ukkienet.com/aqua/

Iemand?
    www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
    www.aquadrome.net Mijn aquarium.
    Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
      dinsdag 6 april 2004 @ 23:58:15 #159
    14806 CrashOne
    100% compliant
    pi_18236569
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 20:59 schreef alsem het volgende:
    Ik heb al een flinke tijd een doom3 site (http://www.doom-3.nl), hij is volledig gemaakt met kladblok in de talen HTML en Javascript, de paar plaatjes die er zijn, zijn met fotoshop gemaakt, nu heb ik een vraag om de lay-out aantrekkelijker te maken zodat mensen er later op terug komen..
    iemand een idee?
    -Geen doc type
    -Je site heeft geen body tag
    -<noscript><h1>blaat</h1></noscript> ?? Waarom moeten je bezoekers JS hebben? Alles op je site kan nl zinder
    -li zonder ul
    -waarom js voor de laatste regels?

Kijk eens op http://www.w3c.org/

Succes!
    pi_18237925
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Chirma het volgende:
    Hey LeeHarveyOswald,

Je pagina doet het zoals het hoort op het menuutje na waarbij de teksen door elkaar gaan lopen bij mouseover. Je site is best wel saai qua layout (goed onderwerp trouwens).
    Het is duidelijk dat je forum centraal staat op de pagina, er staat verder weinig content op, hopelijk komen er meer verhalen, anders kan je net zo goed de verhalen op het forum plaatsen en direct naar het forum linken.
    Ik heb met Mozilla idd problemen met de balk en de achtergrond wordt niet getoond (Firefox 0.8)
    De poster die er op staat is erg groot (meer dan een halve MB) voor mensen met dial up duurt dat erg lang en het is nergens voor nodig, aangezien hij zwart-wit is, is het mogelijk om er een paar KB van te maken

Succes met verbeteren, hopelijk krijgen mensen die het nodig hebben hier steun door!

thnx

zoals ik al zei, mozilla flipt

de achtergrond is idd niet mooi grijsblauw maar wit, (sommige versies iig) en de menubalk doorelkaar was ook bekent.. (dat gaat bij opera wel goed, columns flippen in opera)

En de poster, zou die kleiner kunnen denk je? dies nl op A4 formaat dan ga ik morgen nl ff de kwaliteit flink omlaag gooien met fotosoep

iig thnx voor reactie, zal morgen ook ff op die van jou kijken tis nu beetje laat... *moe is
    La derecha oprime, la izquierda libera
    pi_18241966
    Ik ben er nog mee bezig..
    Maar www.rtenk.nl is mijn site...

Sta open voor opbouwende kritiek
    Mess with the best.... Die like the rest!!
    www.fotoservice.tk
      woensdag 7 april 2004 @ 11:35:20 #162
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_18242120
    http://www.quietguy.nl/
    Soort site: weblogje
    Gebouwd in: Crimson Editor en Paint Shop Pro.
    Het doel: mensen die mijn leven interessant vinden (kleine doelgroep) plezieren
    Basisidee: het idee is om het allemaal zo simpel en overzichtelijk mogelijk te houden.

Ben benieuwd naar jullie tips en opbouwende kritiek
      woensdag 7 april 2004 @ 12:27:50 #163
    62944 STFU
    Blain (NTCE Chaingunner)
    pi_18243291
    3e ronde, meer kansen (NOG) meer prijzen:

ik wil mijn simpele layout aan jullie laten zien, er gebeurd nog weinig alleen een mouseover in het menu , pagina's zijn nog niet gemaakt.
    Effe snel voor het oog opgezet in tabellen en dit wordt later gecorrigeerd naar CSS, dus geen paniek.
    Is de layout een beetje overzichtelijk met het menu zo??
    http://www.watbenje.nl/site

jullie meningen en tips graag

ps: mijn info is niet erg uitgebreid omdat hij in het vorige Sitecheck topic al gedeeltelijk is voorgekomen!
    Hank Evans: Well fuck my ozone.
    Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
      woensdag 7 april 2004 @ 12:33:24 #164
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_18243423
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef STFU het volgende:
    http://www.watbenje.nl/site
    Layout is duidelijk, goed aangepast op 800x600 en hoger zie ik.
    Alleen was is het nut van het knopje "Enter website"
      woensdag 7 april 2004 @ 13:40:33 #165
    62944 STFU
    Blain (NTCE Chaingunner)
    pi_18245084
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 12:33 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Layout is duidelijk, goed aangepast op 800x600 en hoger zie ik.
    Alleen was is het nut van het knopje "Enter website"
    het knopje enter is idd erg loos.
    Ik zal het dan ook zsm weghalen.
    Tevens heb ik er ook een MINI-CMS voor gebouwd, het stelt dus niet veel voor maar het zorgt ervoor dat de opdrachtgever zonder problemen zijn site kan updaten en toegang tot users kan beindigen aldus een MINI-CMS.
    src.Shot: http://www.watbenje.nl/site/admin.gif
    Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
    pi_18245455
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 23:58 schreef CrashOne het volgende:
    [..]
    -Geen doc type
    -Je site heeft geen body tag
    -<noscript><h1>blaat</h1></noscript> ?? Waarom moeten je bezoekers JS hebben? Alles op je site kan nl zinder
    -li zonder ul
    -waarom js voor de laatste regels?

Kijk eens op http://www.w3c.org/
    Succes!
    Ik heb de body-tag in een js script gedaan met document.write... zodat, als ik iets aan de lay-out wil veranderen alleen dat js hoef te veranderen en dan gelijk alle pagina's verrander, dat is dus ook dat laatste js op het eind..
      woensdag 7 april 2004 @ 14:07:02 #167
    62944 STFU
    Blain (NTCE Chaingunner)
    pi_18245658
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 13:57 schreef alsem het volgende:

[..]

Ik heb de body-tag in een js script gedaan met document.write... zodat, als ik iets aan de lay-out wil veranderen alleen dat js hoef te veranderen en dan gelijk alle pagina's verrander, dat is dus ook dat laatste js op het eind..
    Stel dat.....

iemand JS heeft gedisabled.

dan krijg je.....

pi_18245845
    Iemand nog mijn site bekeken?? --> www.rtenk.nl <--
    www.fotoservice.tk
      woensdag 7 april 2004 @ 14:17:12 #169
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_18245881
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 14:15 schreef Master_R het volgende:
    Iemand nog mijn site bekeken?? --> www.rtenk.nl <--
    Simpele maar duidelijke layout. Ik zou alleen bij de mouseover waar 't veld van achteren donkerblauw wordt, dan ook de letters wit maken. Da's wat mooier denk ik.
    pi_18245908
    Dankje.. ga dr ff wat aan doen..
    www.fotoservice.tk
    pi_18246073
    zoiets als ik nu heb dus?
    www.fotoservice.tk
      woensdag 7 april 2004 @ 14:28:02 #172
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_18246191
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef Master_R het volgende:
    zoiets als ik nu heb dus?
    Stuk mooier, vind je zelf ook?
    pi_18246374
    Ik vind et wel duidelijker jah Bedankt voor de tip! Verder nog iets op of aan te merken? zoals je merkt hou ik van strak en duidelijk.. (H)
    www.fotoservice.tk
      woensdag 7 april 2004 @ 14:39:34 #174
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_18246478
    quote:
    Op woensdag 7 april 2004 14:35 schreef Master_R het volgende:
    Ik vind et wel duidelijker jah Bedankt voor de tip! Verder nog iets op of aan te merken? zoals je merkt hou ik van strak en duidelijk.. (H)
    Verder goed, je bent niet de enige die van simpelheid houd, zie mijn post hier.
    pi_18246681
    hehe bedankt... ik ga weer verder
    www.fotoservice.tk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')