Layout in Mozilla Firefox klopt niet helemaal (1280x1024)quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:42 schreef erikkll het volgende:
http://www.hulshofvof.nl
lay-out kon ik niet helemaal zelf bepalen, ik had een voorbeeld van hoe het moest worden, daarvan kon ik niet afwijken.
- commentaar op code?
- compatibiliteit met andere browsers dan IE? (belangrijkste punt)
- snelheid?
edit:
probeer aub NIET de mailform uit, ik word helemaal gek van dat ding, hij komt voorlopig nog op mijn email adres uit namelijk.
en met IE? zo'n hoge resolutie kan ik niet.... wil je misschien een screenshot maken?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:22 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Layout in Mozilla Firefox klopt niet helemaal (1280x1024)
Er komt linksonder een raar plaatje te staan met een stukje foto eraan vast.
Snelheid is wel aardig ok.
quote:Op donderdag 1 april 2004 07:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
en met IE? zo'n hoge resolutie kan ik niet.... wil je misschien een screenshot maken?
nu absoluut wel hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 12:31 schreef ViPeRII het volgende:
http://www.partypics2k4.tk/ werkt niet? Kan de pagina niet vinden
Die heb je niet zelf gemaakt...quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:41 schreef RoelvanderLek het volgende:
http://home.deds.nl/~naardeklote/
Mijn nieuwe site. Hij ziet er simpel uit, wat ook de bedoeling is. Nu is mijn vraag: heeft iemand inhoudelijke tips?
Ik moet zeggen, afgezien van het feit dat ik je een absolute über lul vind, dat je vorderingen maakt op design gebied.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:06 schreef Doagere het volgende:
Ok ben effies bezig geweest, mooi? Geschikt? Verbeteren?
[afbeelding]
offtopic: is dat in je avatar nou Spy vs Spy??quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:19 schreef Redman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, afgezien van het feit dat ik je een absolute über lul vind, dat je vorderingen maakt op design gebied.
Probeer alleen nog af te stappen van 'de grote foto die alle aandacht op zich eist' idee, want dat komt in al je ontwerpen terug' maar brengt voegt imo verder weinig toe.
Niet helemaal nee, maar wel aangepast....en er is nog meer aan te passen, moek alleen wel weten watquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:17 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf gemaakt...
yepquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:23 schreef STFU het volgende:
[..]
offtopic: is dat in je avatar nou Spy vs Spy??
Je eerste opmerking waar ik wat aan heb!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:19 schreef Redman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, afgezien van het feit dat ik je een absolute über lul vind, dat je vorderingen maakt op design gebied.
Probeer alleen nog af te stappen van 'de grote foto die alle aandacht op zich eist' idee, want dat komt in al je ontwerpen terug' maar brengt voegt imo verder weinig toe.
Lees de regels in de openingspost van dit topic even wil je?quote:Op maandag 5 april 2004 21:17 schreef DjDev het volgende:
wat is plagiaat?quote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef dscx het volgende:
Hmm... Te beginnen
- Plagiaat (BEP plaatje op de voorpagina)
- Foute achtergrond (Getilede foto) zonder info op de pagina waar je gasten in principe binnenkomen
- Ontzettend fout (0vah fergie, fr0m, eigenluk heet se, etc, etc, etc.) taalgebruik.. my god... *amazed look*
- Probeer natuurlijk niet per ongeluk je right-mouse aan te klikken (of view source/cache.. *gee*)... zucht...
- geen consequent gebruik van lettertype
- thumbnails van de foto's min of meer ongestructureerd door elkaar gelazerd
- Heel, heel, heel, heeeel fout "Home" plaatje, je gebruikt nergens blauw, behalve in die button...
- Video clips: de tekstgrootte wijkt een *beetje* af van de rest van je site...
- Zo ook de ringtones trouwens.. heeel vies
- De kleuren van je gastenboek zuigen absoluut...
- Umm.. nieuwsbrief? Je hebt bar weinig info op je site staan, waarom zou ik mn email adres af willen geven aan iemand die niets te melden heeft?
On the upside:
De tracklisting van de albums heb je mooi overgenomen...
And that concludes my comment...
DSCX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |